Hotel Fiesta Beach

Meer hotelinfo

320 reviews over Hotel Fiesta Beach

• 9Fam. Brouwers23-10-2008

Voor herhaling vatbaar!!!!

Een superdeluxe schone kamer en een fantastisch aangelegd complex met zeer vriendelijk personeel en een superanimatie team. Ook qua eten keuze genoeg!

• 8g voet20-10-2008

kindvriendelijk hotel

was een leuk hotel alleen kakkerlakken in de kamer was minder. Discomuziek was verouderd

• 8fam. Cordes01-10-2008

goede prijs kwaliteit verhouding

mooi hotel, ondanks de verhalen is het ons zeer goed bevallen. familie kamer geboekt maar kregen de familie suite,welke van goede kwaliteit was en heel netjes schoongehouden werd. goede zeer ruime bedden,minibar werd dgl bijgevuld en ook all in. 3 zwembaden waarvan 1 met glijbanen voor de kids.mooie speeltuin ook voor de hele kleintjes. de kidslub was super en heel lief voor de kleintjes. ze deden echt hun best om zich verstaanbaar te maken, maar spreken wel veel Frans. sávonds was de recreatie matig. eten was goed en gevarieerd,was elke dag wel iets bij wat lekker was, maar je moet wel iets anders als thuis durven te proberen, er was echt heel veel meer dan alleen vis (gelukkig). mn het restaurant bij het strand erg lekker en gezellig. de mensen zijn er erg aardig voor kinderen maar volwassenen worden buiten het hotel soms wat minder vriendelijk toegesproken,misschien heeft het te maken met het einde van de ramadan maar het was wel jammer. dit hotel is echt een aanrader zeker met kids

• 8Tjarve28-09-2008

Nog steeds prima naar mijn zin!

De laatste keer geweest in augustus en dat was dit jaar al de 2e keer. De tickekts voor over 2 weken liggen al weer klaar. Het wordt dan de 7e keer dat ik naar dit hotel ga tussen mei 2004 en nu. We hebben het tot nu toe altijd goed gehad en natuurlijk is er altijd wel eens wat minder. Maar het geluksgevoel dat ons overvalt als we daar zijn, zorgt ervoor dat we met heel veel plezier weer teruggaan, mede met dank aan het zeer vriendelijke personeel! Fiesta Beach A bientot.

• 7Cor en Jozien14-09-2008

kindvriendelijk net hotel

Van 3 tot 10 september verbleven met 3-jarig kind. Nette, wel verouderde kamer op begane grond, zonder beestjes! Net zoals in dagelijks leven onvriendelijke maar zeker ook vriendelijke bediening. Vooral op strand vriendelijke mensen. In onze tijd was ramadan dus kan daar ook een beetje aan liggen. Het eten was een chaos als je wat later ging, zoeken naar borden, bestek ed. Dus wij gingen dan vroeg en dan waren er geen problemen. Keuze naar onze zin wat matig. Verder is het een mooi zwembad. Geen super hotel maar zeker ook geen slecht hotel.

• 8Joke05-09-2008

Aangenaam complex

Mijn vriend André, heeft een paar recenties hier onder iets geschreven. Ben het helemaal met hem eens, maar wil toch nog even iets toevoegen. Wij hebben totaal geen last van kakkerlakken gehad, zelfs geen één gezien. Wellicht kwam dat doordat wij één hoog zaten. Ik vind het niet nodig om Fiesta Beach een onvoldoende te geven. Ik vond ook dat er veel vis was, maar dat hoeft je vakantie niet te verpesten.

• 8astrid05-09-2008

leuke vakantie en lekker relaxt.

In het begin wel en probleem gehad met overboeking van onze kamers. maar is netjes opgelost na 2 dagen. Eten is ok...gewoon niet in de spits gaan eten. Animatie is top! Respect voor de mensen die daar zo hard werken!!

• 4van den borre ronny03-09-2008

nooit meer ,veel geld kwijt

tweede maal in tunesie twee keer slecht,hebben 5400euro betaald 2pers.3dochters het eten was niet te vreten,te weinig personeel (overbevolkt)vis,vis vis en nog vis ,kamers worden niet proper gekuist ,hygiene was slecht,handdoeken vernieuwen aan zwembad alle 2a3 dagen omdat die pipo geen goesting had .wat in de boeken geschreven word zeker niet op ingaan ,zijn zelf niet kieskeurig maar het moet toch iets zijn , alles bij alles hebben we goeie vrienden ontmoet waar we de slechte momenten mee konden verdrinken doei tot in turkye

• 8André, Joke, Angelica en Kerwin02-09-2008

Aangenaam complex

Gezellig maar wat verouderd complex, met uitzondering van nieuwbouw. Prima zwembad en mooi strand. Zeer vriendelijk en hard werkend personeel (wie zou dit in Nederland doen voor zo'n salaris!!)Een fooitje op z'n tijd verdienen zij echt. Eten wat minder gevarieerd dan wij gewend zijn in Turkije. Veel vis en minder vlees. Als visliefhebber had ik geen klagen (tonijn en andere gegrilde exotische vis)echter mijn 3 reisgenoten waren wat minder enthousiast. Frisdrankapparaat bij zwembadbar is een beetje knullig (regelmatig leeg). Uitgebreide animatie die zich niet opdringerig gedraagd. Al met al hebben wij een fijne vakantie gehad. Naar Djerba zullen wij voorlopig niet meer gaan maar Tunesië wordt zeker nog eens door ons als vakantieland gekozen.

• 9Marc02-09-2008

mooie vakantie

Na het lezen van verschillende reacties hier m.b.t. eten, hygiëne,...toch met een klein hartje vertrokken. Maar de klagers hebben ongelijk. Nog nooit zo vriendelijk personeel gehad, je moet het maar doen, weken ononderbroken werken aan een dagloon van 10 dinar of 6 euro. Hotel is goed onderhouden, mooi zwembad en onze kamer lag in de nieuwe blok 15. Geen kakkerlakken gezien op de kamer, wel enkele aan het zwembad die het tijdelijke voor het eeuwige verwisseld hadden. Het eten was van goede kwaliteit, maar na onze ervaringen in Turkije mss wat beperkter.( veel vis, minder vlees ). Voor het à la carte restaurant Da Mario moesten we 6 dagen op voorhand reserveren, wat wel lang is. Maar dit had mss te maken met de klagers die net zolang doordrammen zodat ze een hele vakantie à la carte mogen gaan en zo de wachtlijst voor andere gasten onnodig lang maken ???

12 tips over Hotel Fiesta Beach

• Patrick, 22-06-2014

Voor duikers: 75 meter op het strand zit een duikcentrum, sirene plongee

Met de taxi naar krokodillenpark

• Noor Jacobs, 21-04-2014

Voor het hotel heb ik geen tips, het was gewoon af! Wij hebben op kamelen en paarden gereden bij zonsondergang aan het strand, echt leuk! We zijn ook met buggy's gaan rijden tussen de cactussen en smalle wegjes of op het strand, zeker een aanrader! Het krokodilleneiland is ook wel leuk, maar dit ben je snel beu omdat alle 400 krokodillen toch hetzelfde zijn :D

• credant, 13-03-2012

Aan te raden: Krokodilleneiland,markt in Midoun,....... Maar we raden aan van dit te doen op eigen initiatief(taxi spotgoedkoop) Hebben een slechte ervaring gehad met 1 bepaalde,opdringerige verkoper in de lobby van het hotel.

14 vragen over Hotel Fiesta Beach

• M, 20-09-2018

Zwemmen / schwimmen

Kann man ins Schwimmingpool in der Monat Maart / March ?? Oder zu kalt ??

• ron, 14-01-2015

landgenoten

Wij gaan begin julie 2 weken naar fiesta beach met een zoon van 15 en een dochter van 12, wie komen er nog meer in deze periode en wat is de leeftijd van de kinderen, vorig jaar september waren wij ook in dit hotel maar toen waren er vooral duitsers en fransen......ik hoor het graag !!!

meneer dijkman, 03-06-2015

Inderdaad veel fransen Duitsers en Engelsen. Geen Russen wel enkele gasten uit Tsjechië

• Janny, 08-11-2014

Football field

Do you have a football field? This is very important for us. Hebben jullie een voetbalveld? Dit is erg belangrijk voor ons.

meneer dijkman, 03-06-2015

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats