Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag28°20°

62 reviews over Hotel Fiesta Beach in het Nederlands

Super fantasties

Joyce berendsen
24-1-2019

Eten is super,bedden erg hard maar topping gekregen, zeer toegankelijk voor rolstoelen,mooie wandeltuin.

Gereisd Met partner in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastiche plek!

Daniel Lecluse
10-7-2017

Hotel met goede ambiance. Goede service & respect voor alle klanten. Op alle vragen wordt naar een oplossing gezocht. Het personeel is zeer gedienstig en niet opdringerig. Wij zijn er al verschillende malen geweest en onze volgende bestemming is terug de Fiesta Beach. De animatie is ook top. Dit hotel is een aanrader voor jong, oud en gezinnen.

Gereisd Met partner in juni 2017

Heerlijk hotel!

Carola Boek
21-6-2015

Een heerlijk complex! Lekker eten van goede kwaliteit, mooie modern ingerichte kamers. Alles zeer schoon en vriendelijk personeel. Een echte aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2015

Gewoon goed

meneer dijkman
3-6-2015

Fiesta beach is prachtig gelegen in een tuin vol bloeiende planten. Uitzicht op zwembad, zee of tuin. Heel vriendelijk petsoneel. In eerste instantie kregen wij een kamer heel klein een douche van 60x60 met gevolg dat badkamer onder water stond dit was ook te ruiken muffe lucht. Na onze melding direkt een nieuwr kamer geweldig.

Gereisd Met partner in Sat May 16 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi verzorgd en groot resort!

Fabienne
25-9-2014

Mooi, groot en zeker verzorgd resort. Voor Tunesische begrippen een schoon verblijf en kamers. Mooi strand, mooi zwembad, genoeg ligplaatsen met gratis parasols en handdoek service bij zwembad en strand. Poolbar in zwembad, beachbar op strand. Eten is prima voor Nederlandse begrippen, soms niet warm genoeg. Personeel is vriendelijk en niet uit op fooi of geld. Kamers iedere dag schoongemaakt en schone handdoeken. Bedden waren iets te hard maar wel mooi groot. Badkamer/wc meer dan prima. Enige minpuntje was de airco die soms niet goed werkte waardoor je het bij 40 graden erg benauwd en vochtig op de kamer kreeg. Zee was erg mooi en schoon water. Animatie e sport genoeg voor de liefhebbers. Met duitse en franse taal kun je je heel goed verstaanbaar maken. Voor kinderen een uitstekende plek met mooi kinderzwembad afgelegen van het grote zwembad. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in een prima en schoon resort!

Gereisd Met partner in september 2014

Super hotel voor een aardige prijs

Marij
7-6-2014

Heel gezellig en fijn hotel. Alles keurig verzorgd, alleen het eten mocht iets meer variatie hebben. Maar er ontbrak niets aan de buffetten. Van gebakken garnalen tot hele mooie en lekker toetjes.

Gereisd Met partner in Fri May 30 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig hotel

Hans en Tiny
3-6-2013

Fiesta Beach is echt super! Wie hierover klaagt , die liegt! Kamers iets verouderd, maar wel schoon. Erg vriendelijk personeel, overal! Het eten is heel gevarieerd, voor elk wat wils Het park is supergroot , wordt wel onderhouden al is dit wat ouder. En dan het animatieteam: geen woorden voor, echt geweldig, niet opdringerig,maar heel leuk.je word als je wilt , n hele dag bezig gehouden. De schitterende shows die ze elke avond ten tonele brengen, super !! Kortom, een geweldige vak gehad in Fiesta Beach Djerba

Gereisd Met partner in mei 2013

Prima hotel met goede service

Bert
29-6-2012

Goed hotel met prima service. Goed en gevarieerd eten. Mooie en goed onderhouden tuinen. Prachtig schoon strand. Kamers werden dagelijks goed schoon gemaakt met ook steeds nieuwe handdoeken. Gala diner bij het zwembad met aansluitend een beach-party was geweldig. Wat een werk moeten ze daar voor verzetten. Klasse!

Gereisd Met partner in juni 2012

Jammer van ligging

j en h
14-6-2012

Zijn net terug van dit hotel Moet zeggen we schrokken toen we met de bus voor hotel stopten De eerste aanblik was pover vergeleken bij andere hotels Ook de receptie was voor 4 sterren hotel niet lux Maar toen we in de tuin en het zwembad kwamen veranderde de stemming Dit was echt prachtig Wij kregen eerst 1 kamer die een mooi uitzicht op het zwembad had s nachts bleek echter dat we de aico net boven onze kamer hadden Er viel niet te slapen Na klacht bij receptie kregen we direkt nieuwe kamer en die was gerestaureerd Alle 2 de kamer waren netjes en groot Eten viel ons een beedje tegen Maar als je van vis en buitenlands eten houdt zit je hier goed All in drankjes waren goed Ze waren niet scheutig met alcohol en een fooitje doet wonderen Er waren voldoende bedjes bij zwembad en strand Buiten hotel echt niets te doen Als je ergens naar toe moet kun beste de taxi nemen die kost zowat niets Krokodillen echt een aanrader Voor ons was 1 weekje geweldig toch ook voldoende

Gereisd Met partner in juni 2012

Reeds 12 keer geweest... een woord.. fantastisch

Tony
20-10-2011

Als men 12 maal naar hetzelfde gaat hoeft men niet veel uitleg meer te geven. Ik lees dikwijls kleine problemen maar die worden meestal vriendelijk verholpen.. Men vergeet ook dikwijls de prijs die men heeft betaald zeer weinig is voor wat daar aangeboden wordt.

Tony

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieZand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fiesta Beach in Djerba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fiesta Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.