Hotel Fiesta Beach

Hotel Fiesta Beach
7,4

12 tips over Hotel Fiesta Beach

Fabienne, 25-9-2014
Het kan in Djerba, Midoun erg warm en vochtig zijn. Zorg dat je de airco regelmatig controleert want als deze niet goed werkt is het onaangenaam op je kamer. Op het strand kun je best waterschoenen gebruiken want het zand verbrandt je voeten bij hoge temperaturen. Geef fooi aan het personeel. Ze vragen er niet om, maar zijn er zeker blij mee! En in het resort zelf kun je het beste rondom je huisje aanknopingspunten zoeken waar je moet wezen. Je loopt er gemakkelijk een verkeerd pad in namelijk!
Patrick, 22-6-2014

Voor de duikers, 75 meter vanaf het hotel een duikcentrum.

Patrick, 22-6-2014

Voor duikers: 75 meter op het strand zit een duikcentrum, sirene plongee

Met de taxi naar krokodillenpark

We hebben een aantal aanbieders voor Fiesta Beach voor je op een rij gezet:

Noor Jacobs, 21-4-2014
Voor het hotel heb ik geen tips, het was gewoon af! Wij hebben op kamelen en paarden gereden bij zonsondergang aan het strand, echt leuk! We zijn ook met buggy's gaan rijden tussen de cactussen en smalle wegjes of op het strand, zeker een aanrader! Het krokodilleneiland is ook wel leuk, maar dit ben je snel beu omdat alle 400 krokodillen toch hetzelfde zijn :D
Cindy Prijs-Wesseling, 21-8-2013
In omgeveing is genoeg te doen. De lokale bewoners klampen je aan of je bepaalde excursies wilt doen. We zijn zelf op een koets naar de lagune geweest (was niet veel te zien), naar de krokodillen (erg leuk), een b oottocht naar Flamingoeiland (superdag gehad, alleen het is geen eiland). Een stadstour hebben we ook nog gedaan (wel interessant, maar niet echt aan te raden met kleine kinderen).
Chris, 22-7-2013

Een taxirit rond het eiland naar Ajim.

Daarkan je te voet een veerboot(Bac) nemen naar het vasteland.

Een echte belevenis!! ( Wijzelf hebben met de oversteek,die ongeveer 15 min duurt, dolfijnen gezien!!!!)

Chris, 13-7-2013

Met de taxi naar Ajim en daar de veerboot nemen(gratis voor voetgangers)

naar het vasteland. Met een beetje geluk spot je dolfijnen zoal wij.

Hans en Tiny, 3-6-2013

Doe een excursie naar het flamingo-eiland.

Op de boot is het geweldig, en het eten ook!

Chris, 11-4-2013
Bezoek aan de markt van Houmt Souk en Midoun. Doe dit per taxi en beleef de sport van het afbieden. Taxi's spotgoedkoop.
nathalia.vos, 29-7-2012
lekker eten en vriendelijk personeel.

We hebben een aantal aanbieders voor Fiesta Beach voor je op een rij gezet: