14 vragen over Hotel Fiesta Beach

• M, 20-09-2018

Zwemmen / schwimmen

Kann man ins Schwimmingpool in der Monat Maart / March ?? Oder zu kalt ??

• ron, 14-01-2015

landgenoten

Wij gaan begin julie 2 weken naar fiesta beach met een zoon van 15 en een dochter van 12, wie komen er nog meer in deze periode en wat is de leeftijd van de kinderen, vorig jaar september waren wij ook in dit hotel maar toen waren er vooral duitsers en fransen......ik hoor het graag !!!

meneer dijkman, 03-06-2015

Inderdaad veel fransen Duitsers en Engelsen. Geen Russen wel enkele gasten uit Tsjechië

• Janny, 08-11-2014

Football field

Do you have a football field? This is very important for us. Hebben jullie een voetbalveld? Dit is erg belangrijk voor ons.

meneer dijkman, 03-06-2015

Niet gezien

• Karin, 08-08-2014

Dresscode

Wij gaan komende week naar Fiesta beachclub, is er voor de heren in de avond nog een dresscode? Of mogen ze gewoon in korte broek aan tafel? (nette korte broek...)

Fabienne, 25-09-2014

Dresscode is in wezen alleen dat je niet in zwembroek/bikini aan tafel mag. Voor rest is alles toegestaan, dus ook voor de heren een kortere broek aan tafel is geen probleem. Bij avond eten droegen de meeste mensen toch wel iets nettere kleding dan overdag, maar tis niet verplicht.

We hebben een aantal aanbieders voor Fiesta Beach voor je op een rij gezet:

Tjingo
    Tjingo

• toby, 22-02-2014

verwarmd zwembad

weet er iemand of je in paasvakantie al in het zwembad kan,is het verwarmd ? groetjes

• Wilma, 01-01-2014

Glijbanen...in April open??

Wie weet of de glijbanen in April open zijn???

Mvg, Wilma

Melanie, 13-05-2014

Begin mei in ieder geval wel

• kristoff, 15-12-2013

Is het waar dat het zwembad met glijbanen maar toegankelijk is voor personen vanaf 12 jaar?

• Linda, 15-11-2013

veiligheid

Hallo, ik (vrouw) overweeg om volgend jaar in april met mijn 2 tienerdochters naar dit hotel te gaan. Weet iemand of je in het hotel last hebt van opdringerigheid van de mannen (denk vooral aan mijn dochters) of is dit vooral het geval als je buiten het hotel gaat ? Hoe is het klimaat daar in april ? Vergelijkbaar met Turkije ? Mvg Linda

Noor Jacobs, 21-04-2014

Dag Linda, ik ben een meisje van 15, en ben er pas van terug. Je moet geen schrik hebben voor je dochters, normaal lopen ze buiten het hotel toch niet alleen en binnen het hotel laat iedereen je met rust. Het is me wel opgevallen dat mannen iets meer aandacht geven aan de blondjes omdat ik zelf ook blond ben. Dus één tipje: Als mensen vragen of je je dochter wilt verkopen voor kamelen, zeg 'nee' en neem dit serieus want ze bedoelen dit niet als grap :D Maar je hoeft geen schrik te hebben. Dan het weer: In april is het er niet overdreven warm, maar wel warm genoeg om te zwemmen, het kan wel soms zijn dat je een t-shirt moet aandoen tegen een fris windje :D Groetjes Noor :D

• mireille vdp, 22-05-2013

vraagje

wij vertrekken volgende week .We zouden graag weten of er shampoo en zo op de kamer is en is er handdoekenservice aan het zwembad .Moeten de mannen in lange broek gaan eten of mag dit ook met een deftige bermuda

Hans en Tiny, 03-06-2013

Er staan kleine flesjes op de badkamer. Er is een handdoekenservice voor zowel naar zwembad als strand En je mag in allerlei kleding ( geen zwemkl) gaan eten, geen probleem

• Kristel, 16-03-2013

Een vraagje

Lig er een baan tussen het hotel en het strand. Hebt ge waterschoenen nodig en kunt ge der snorkeln . hebt ge een waterkoker op de kamer. Alvast bedankt .

Redant C, 16-05-2013

Tussen hotel en strand is er geen weg, er is geen waterkoker op de kamer en geen waterschoenen nodig. Je kan ook snorkelen maar te reserveren op het strand, niet georganiseerd door hotel.