Hotel El Mouradi Djerba Menzel

Hotel El Mouradi Djerba Menzel

9.2Fenomenaal

Tunesië, Tunesië, Djerba

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 560p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Sauna

395 reviews over Hotel El Mouradi Djerba Menzel

• 2Jacobus30-04-2020

Blijf gezond en blijf hier weg zonde van je geld

Ze moeten rekening houden met zo ongeveer een van de slechtste hotels op Djerba,zeer onhygiënisch je snapt niet dat er geen controle op is,eten altijd koud en slecht bereid . Wij zijn hier dan ook snel weggegaan al wilde de directie dat wij tekende dat het een goed hotel is anders dreigde hij met boete!!!hulp van de reisleider van ITS moet je niet verwachten ook van ITS reisen zelf niet,het interesseert ze kennelijk niet.

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    8Rudi Verboven19-11-2019

zeer goed

voor mij was het hotel goed, het eten OK. Al het gezever over fooi geven is nonsens. Natuurlijk als je iemand fooi geeft zal die meer aandacht aan jouw besteden, maar zonder gaat even goed. Vriendelijke bediening. Een minpunt is wel de staat van de kamer, zeker aan renovatie toe , maar iemand die daar over zevert moet niet naar Tunesie gaan en zeker niet voor die prijs. Ik heb wel gehoord dat men bezig is met renovatie .

Gereisd met partner in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Bertinchamps beatrice23-05-2019

Wij komen zeker niet terug!

Mooie ligging liggen in het hoofdgebouw ,kamers sober de badkuip Geen email meer in wel roest vies ,de kranen van de badkuip en lavabo alle crome Opgeblazen zeer dringend aan renovatie toe het restaurant ook.🤨😏 Eten is meestal koud zeker geen 8 waard Personeel wel vriendelijk 😉 Wij zijn nu hier van 20 mei tot 29 mei 2019 Wij hebben een last minute geboekt en de dame zei ons dat dit geweldig was 😏😠😉 wel is veel minder dan geweldig maar het is zoals het is 😉😅

Kais KECHAOU, Directeur , 01-08-2019

Dear Beatrice,

First of all , thank you for taking the time to write your review .

We are glad to hear you enjoyed your stay with us in general.

Ragards, El Mouradi Djerba Menzel Management.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Pat18-05-2019

Tot volgend jaar of misschien nog in oktober

Voor ons de eerste keer samen op vakantie. Wij hebben een super tijd hier gehad. Eten was zeer goed en genoeg keuze...... Genoeg personeel die allemaal erg hun best deden. Animatie deed er ook genoeg aan iedereen het naar de zin te maken. Ze waren nu bezig alles klaar te maken voor het hoog seizoen...... Was al mooi maar word steeds mooier weer. Wij gaan volgend jaar zeker weer.

Pat & Sab

Kais KECHAOU, Directeur , 01-08-2019

Dear Pat & Sab,

First of all , thank you for taking the time to write your review .

We are glad to hear you enjoyed your stay with us in general.

Ragards,

El Mouradi Djerba Menzel Management.

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Nienke09-05-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

Goed eten, vriendelijke mensen, leuk animatieteam, behulpzame schoonmaak, mooie nieuwe bungalow

Alleen gereisd in april 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    8Geert BROOS14-09-2018

Niet voor herhaling vatbaar

Mooie ligging, groots opgezet complex (33 ha) met 3000 palmbomen. Vriendelijke mensen, mooie kamer, maar tekort aan personeel in het buffetrestaurant, waardoor de tafels niet tijdig afgeruimd werden, er geen propere borden en bestek waren, enz... . Toch hebben wij kunnen genieten van onze reis, samen met mensen die wij daar leerden kennen. Bezoek zeker de krokodillenboerderij, gelegen op 3 km. van het hotel. Voor 2 € ben je heen en weer met de taxi.

The hotel management, Directeur , 01-12-2018

Dear Geert BROOS,

Let us take the opportunity to thank you for posting your comments on Zoover. We really appreciate your feedback and we will take every single word in consideration. All the staff are working for the comfort of our guests. We would work harder only to reach a high standard of level services that El Mouradi guests are looking for. Thank you again for your confidence and hope to welcome you back of a nearest future.

Best regard. The hotel management

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 4Samantha05-08-2018

Nooit meer !

Blijf hier weg aub ! Ronduit verschrikkelijk ! Als je van netheid en lekker eten houdt dan is dit de hel. Bij aankomst kregen we eerst een kamer in het hoofdgebouw, deze eerste kamer was een ramp, de grond was smerig, douche volledig beschimmeld en uitzicht op een vuilnisbelt. Dus verwisseld van kamer, deze was ronduit vies, dus op zoek naar een derde kamer waar we de eerste nacht dan ook uiteindelijk hebben verbleven, deze kamer stonk verschrikkelijk naar de schimmel, je moest je schoenen aanhouden of je had een ziekte opgelopen. De dag nadien heeft iemand van de touroperator er dan toch voor gezorgd dat we een fatsoenlijke kamer kregen. Het restaurant was regelrecht de hel, alle tafels lagen propvol etensresten, geen bestek, geen glazen, (automaten kapot, waar een smerige smurrie op plakte), het eten was ronduit slecht ! Vies en smerig. Rijen aanschuiven, soms kon je daar wel een halfuur staan om dan nadien een half uur een smerige tafel te gaan zoeken en als je geluk had krijg je een vork (dan spreken we nog niet over een mes of glazen). Mensen waren erg ontevreden, wij zijn verschillende keren gaan klagen bij het management, ze kennen het probleem maar doen er niets aan. Het hotel mag blij zijn met de goede animatie (jongens doen erg hun best) zij houden dit hotel recht. Zwembad was proper, disco was leuk. In de nabijheid is niets maar dan ook niets te zien. Omgeving is een vuilnisbelt. Wij begrijpen echt niet waar die 4 sterren vandaan komen, dit hotel verdient net 2 sterren. Enige controle zou wel gepast zijn. Voor ons nooit meer !

Dear Samantha,

Thank you for taking the time to review our hotel, we truly value the feedback of our guests and we apologize for not meeting your standards on this occasion. In addition to that, we want to let you know that we have addressed the issues you pointed out and that corrective actions have been taken.

Once again we would like to thank you for bringing these points to our attention and apologize if this affected your stay.

Sincerely, El Mouradi Djerba Menzel Management.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 1casandra24-07-2018

VRESELIJK !

wij zijn sinds gisteren terug van een week in dit hotel enorme ontgoocheling ! nog nooit zo een slecht hotel gehad als dit... we kwamen 's avonds laat nog aan in het hotel, de ontvangst was oke omdat we zo laat waren konden we niet meer van het buffet eten maar ze hadden wel wat eten voorzien voor ons we waren nog geen kwartier in het hotel en toen begon de ene ober die ons bediende al direct seksistische opmerkingen te geven en dingen te vragen ! we waren hier echt van geschrokken. toen we op de kamer toekwamen zakte de moed ons helemaal in de schoenen. we hadden 3 aparte bedden en de douche kop was kapot. bovendien zijn de kamer ENORM verouderd en DRINGEND aan reservatie toe! de dag nadien was de reisbegeleider in het hotel aanwezig en zijn we bij deze dit toch gaan melden ook omdat ze ineens vroegen om taks te betalen aan de balie. die heeft ons dan geholpen om een andere kamer te krijgen. de tweede kamer was met een groot dubbel bed dus we waren op zich tevreden wel was die kamer nog meer verouderd dan de vorige en was het er echt smerig. de airco werkte niet zoals het moest en de kluis ook niet. na dit te melden hebben we de dag nadien een halve dag in ons kamer gezeten tot ze dit kwamen repareren. we hadden er genoeg van en zijn de sleutel zelf gaan afgeven aan de balie voor de airco te herstellen zodat wij naar het zwembad konden gaan. het personeel is echt lui, zeer onvriendelijk (buiten heel soms iemand) en enorm grof als je als vrouw naar de bar ging om bv een cocktail te halen kreeg je 9 op de 10 één mee zonder alcohol als een man ging dan kregen die dit wel mee. dit zou niet mogen voor een hotel! voor te eten was het een ramp er is 1 buffet restaurant voor het ganse hotel je had bijna nooit geen plaats om te zitten, geen bestek, geen glazen, enorm lang aanschuiven voor iets te hebben en de bediening was enorm grof daar. het buffetrestaurant was ook echt vuil. we zijn de laatste avonden in het à la carte restaurant gaan eten (maar 1 open) en daar was de bediening wel goed en het eten was ook iets beter dan in het buffet restaurant. wij zijn geen moeilijk eters maar wij vonden bij het buffet enorm weinig wat ons aanstond het was echt moeilijk om iets lekkers te vinden wat niet smaakloos was en meer vlees was dan vet. de handdoeken hebben ze op 6 dagen tijd maar 2x vervangen. het bad werd niet gepoetst alsook niets anders dan de vloer om de kamer. gepoetst kun je het eigenlijk niet noemen want de vloer was zo vettig.. we zijn een paar keer bij uitgesliert van de vettigheid we moesten echt ons slippers aandoen en dan nog moest je opletten ! het is gewoon te triest voor woorden dit hotel heel onze vakantie was een flop gelukkig hebben we daar fijne mensen leren kennen die onze 'miserie' deelden en hebben we er zo toch nog een 'fijne' vakantie van kunnen maken op onszelf met die mensen. het volledig hotel is aan hernieuwing en verbouwingen toe, je ziet het overal waar je komt. ze zijn op hun gemak aan het renoveren soms zagen we ze schilderen als we 's avonds naar onze kamer liepen.

Dear Casandra,

Thank you for taking the time to review our hotel, we truly value the feedback of our guests and we apologize for not meeting your standards on this occasion. We certainly like to welcome you back to El Mouradi Djerba Menzel hotel if you do decide to give us a chance to meet and maybe exceed your expectations this time.

Sincerely, El Mouradi Djerba Menzel Management.

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Monique14-07-2018

Prima vakantie

Grote accomodatie, verhouding prijs-kwaliteit is goed Kleine strandjes, mogelijkheid om te kiezen voor rust of drukte zowel aan het strand als bij de zwembaden. Veel bars door het hele complex, overal vriendelijke bediening (svp af en toe tippen). Mooie ruime kamers, schoonmaak is goed. Het eten is niet geweldig, maar dat kan ook niet als er gekookt moet worden voor 1.500 gasten. Wel is er iedere dag wel iets voor iedereen, genoeg variatie.daarnaast kun je regelmatig in het themarestaurant eten (bediening aan tafel!) en tegen (zeer schappelijke) prijs in het visrestaurant met uitzicht op zee. Erg veel nationaliteiten, waardoor er niet echt gemengd wordt onder gasten.

Dear Monique,

Thank you for taking the time to write your review . Hopefully, we will see you again in the near future and we would be happy to ensure you spend a great vacation.

Ragards, El Mouradi Djerba Menzel Management.

Alleen gereisd in juli 2018

• 7J en M, Belgie10-04-2018

Gezellig hotel

Heel ruim strandhotel dat duidelijk wat verouderd is, maar ze zijn bezig met renoveren. Over het algemeen een gezellig hotel mede door het vriendelijk personeel. Wat wel storend was is het feit dat ze je onmiddellijk bij aankomst in het hotel excursies proberen opdringen. Aanbod in bar en restaurant in verhouding met de prijs. Minpunt is de barman in de bar boven: heel traag en enkel vriendelijk mits fooi, op de dag dat hij de fooi kreeg. Er wordt een heel grote inspanning gedaan om gans het complex proper te houden. Supermooie zwembaden. We zijn zeker van plan om terug te keren.

Hotel management ., Directeur , 11-04-2018

Dear Customer,

Thank you for taking the time to post your review on Zoover. We took the opportunity to take note of a number of anomalies mentioned in your comment. We inform you that corrective measures are implemented immediately to better satisfy our resident clientele. We hope to receive you again and regain your complete confidence.

Best regard. Hotel management .

Gereisd met vrienden in maart 2018

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Surfen, Waterskiën, Zeilen