Airport hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag30°23°
6,5

239 reviews over Hotel Djerba Sun Club in het Nederlands

Super hotel, mooi zwembad, heerlijk eten.

Petra
9-5-2019

Super hotel maar Djerba zelf is echt geen bal aan. Vieze stranden, niet leuk om te shoppen, het is vies op straat en de winkeliers zijn afschuwelijk opdringerig. Verkeer is onveilig, taxi's rijden veel te hard, gordels worden niet gedragen. Het is leuk om een weekje van de zon te genieten in dit hotel, heerlijk eten, lekker lezen bij het zwembad, maar verder is Djerba echt niks aan... Gelukkig gingen wij voor een weekje chillen, zwemmen en zonnebaden, we hebben het heerlijk gehad. Hotel was echt heerlijk, mooie kamers, vriendelijk personeel. Hele leuke animatie, zelfs in april al.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Slecht eten, veel animatie

Peeters
17-9-2018

Het eten was koud en zonder smaak. Het buffet stelde niet veel voor, s'ochtends was er echt niets, zelfs geen confituur. De kamer waren basic maar proper, (geen kluisje, oude tv en slechte kwaliteit). Enorm veel animatie die erg opdringerig over komen. Hotel vooral Franstalig. Het privéstrand was proper. Zwembad zeer proper en goed onderhouden.

Gereisd Met vrienden in september 2018

Super gehad

Jose
7-5-2018

Prachtig complex lekker laagbouw. Mooi aangelegde tuinen , geweldig zwembad, super animatieteam. Eten veel keus aangepast met kruiden naar europese smaak

Gereisd Met vrienden in mei 2018

We hebben een aantal aanbieders voor Djerba Sun Club voor je op een rij gezet:

Goed voor een keer en daarna nooit meer

Willy Detre
2-5-2018

Behulpzaamheid aan de receptie dikke 0 , overig personeel zeer vriendelijk, eten van aankomst tot vertrek steeds weer dezelfde gerechten en smaakloos, organisatie in het restaurant een totale chaos. Reisleiding van touroperator een dikke onvoldoende!!!

Gereisd Met partner in april 2018

goed!

francois
30-3-2018

eten ok, goede animatie. wel koud in hotel eind maart (er wordt verwarmd tot 15 maart)

Gereisd Met partner in maart 2018

prima hotel voor die prijs

anniever
26-8-2015

jammer dat het momenteel niet mogelijk is om het te boeken anders waren we er weer naar toe gegaan in november

Gereisd Met partner in mei 2015

Hier is het gezellig leuk en mooi aanrader

maaike
26-6-2015

Djerba Sun club is geweldig het anematie team is helemaal te gek ze houden je de hele dag bezig. Het eten is super de kamers zijn goed en de mensen zijn super lief!!! Wij zijn er nu 2 keer geweest en er komen nog meer keren bij.

Gereisd Met partner in juni 2015
management assistant, Sara, Assistante de direction, 29-6-2015

Geachte Klant,

Dank u voor uw opmerkingen, we zijn erg blij dat je hebt genoten van het verblijf in Djerba Sun Club.

vriendelijke groeten.

gewoonweg fantastisch

Devos Nancy
14-6-2015

nog nooit zo een goede animatie meegemaakt over de ganse lijn een perfecte vakantie. Gaan zeker terug.

Gereisd Met partner in Tue Jun 02 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Management Assistant, Sara, Assistante de direction, Mon Jun 29 2015 13:12:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte Klant, Dank u voor uw mening. We kijken uit naar je weer te zien in Djerba Sun Club.

Fantastisch voor ons

Goris arlette
11-6-2015

We hadden een superieure kamer ,alles was er koelkast,altijd goed gevuld.Met een paar euro's meer hadden we alle luxe,zicht op zwembad, matrasjes en zoveel meer. Het eten viel goed mee. Er was voldoende keuze,zelfs ook barbecue. Drank was er ook voldoende.De kamers werden goed gepoetst en er waren steeds propere handdoeken.Met de taxi kon je overal naartoe voor bijna geen geld. We namen altijd hotels met meer sterren. Dit hotel was goed en de prijs was ok, Ik kom zeker terug. Ik zou het iedereen aanbevelen. Probeer het..We zijn maar een week geweest ,dat was veel te kort. De groetjes.Arlette en Bert

Gereisd Met partner in juni 2015

topvakantie gehad

richard
2-6-2015

Wij zijn net terug uit djerba en ik denk ik zet effe mijn mening het is 100% meegevallen voor de prijs die wijhebben betaald wij hebben heel veel hotels gezien in de wereld maar hier is het ook helemaal top goed eten goeie annimatie de kamer werd elke dag gedaan en kinderen worden de hele dag bezig gehouden alleen als je savonds wat wil doen heb je pech er is heel weinig te doen maar voor de rest topvakantie gehad

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015
Management Assistant, Sara, Assistante de direction, 29-6-2015

Geachte Klant Top dank u voor uw mening. We zijn erg blij dat onze diensten waren tot aan uw verwachtingen. Beste groet Djerba

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandDonker
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenArabisch, Frans, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Steaks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBinnen, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Djerba Sun Club in Djerba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Djerba Sun Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.