Hotel Djerba Plaza & Thalasso & Spa

Hotel Djerba Plaza & Thalasso & Spa

8.5Fantastisch

Tunesië, Tunesië, Djerba

Je kunt vanaf nu meer dan 7.800 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 626p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.5Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

117 reviews over Hotel Djerba Plaza & Thalasso & Spa

• 8J. Kraus22-06-2009

Goed hotel

Met de gehele familie (5 volwassenen, 2 kinderen, 1 baby) verbleven in het hotel. De ontvangst was goed, we kregen een drankje aangeboden en werden goed geholpen met het invullen van de benodigde papieren. Onze kamers (familiekamers) waren ruim van opzet en netjes. Wel goed te zien dat niet alles nieuw was, er waren reparatie aan douchetegels, kitvoegen die vervangen mogen worden, wastafels die leeglopen ondanks dat je de chiffon erop doet, een kast die niet goed sluit etc. Maar allemaal minimale gebreken. Hoe de service met de minibar nu uiteineindelijk werkt, weten we nog niet. We zorgden er in ieder geval voor om vanaf de bar aan het zwembad voldoende water/frisdrank mee te nemen naar de kamer. Zwembad is fijn, groot en er zijn voldoende stoelen en parasols. Wat wij allemaal erg jammer vonden is dat er geen bediening rondliep, maw je moest iedere keer zelf om je drankje lopen. Nadeel: onze kamers waren niet met lift bereikbaar, altijd 1 trap met 3 buggy's is onhandig.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

• 10Verhue Bernard18-06-2009

Een aanrader

Het beste wat we tot nu toe in Tunesie meegemaakt hebben. Eigenlijk service van een 5* hotel. Enige minpunt de erg drukke bedoening in het restaurant 's avonds.

Gereisd met partner in juni 2009

• 9Ans30-05-2009

Top Hotel

Wij zijn net terug van Djerba Plaza Een super hotel waar alles klopt. Eten,Service,Zwembad,Zee en de kamers Niks op aan te merken. Dit hotel heeft een pr functionaris in dienst. Hij komt elke dag een praatje maken en je wegwijs maken in het hotel en wat het zoal te bieden heeft en dat is behoorlijk veel Na alle negatieve ervaringen in Tunesie van Monastir en Sousse is Djerba ons heel goed bevallen. De bevolking is niet opdringerig Wij hebbne een aantal dagtochten gemaakt zowel op het eiland als op het vaste land want er is behoorlijk wat om te zien Voor ons was Djerba een geweldige ervaring

• 9Ans27-05-2009

Zeer goed hotel

Djerba plaza is zeer goed bevallen ,het is een prachtig hotel met uitstekende service . In dit hotel ontbreekt het je aan niets . Eten is uitstekend en als je vroeg op moet staan voor een dagtocht kun je zelfs om 5.00 al ontbijten. dit hotel is niet geschikt voor jongeren tussen de 12 en ? daar is nl niet zo veel voor geregeld.

• 9eddy en katia14-05-2009

we gaan zeker nog terug

hotel djerba plaza is terug zéér goed meegevallen. heel vriendelijk personeel en super animatieteam. wanneer ik s'morgens vroeg ging wandelen waren ze volop bezig met het strand op te ruimen om de algen weg te doen. maar het is een natuurfenomeen waar ze zelf geen vat op hebben tegen s'middags waren er terug algen op het strand daar moet je mee leren leven. regelmatig komen ze vragen of je tevreden bent. echt een aanrader

• 9desmet virginie12-05-2009

voor de 2 de maal geweest alles super

hotel djarba plaza zalig genieten van de rust , ontspannig , lekker en verzorgde keuken ,personeel zeer vriendelijk , alles zeer net , kamers zeer netjes

Gereisd met vrienden in april 2008

• 9Marij30-03-2009

Hotel Djerba plaza is een fantastisch hotel

Midden maart 1 week in dit hotel geweest. Een hotel om naar terug te komen. Heb geen minpuntje kunnen ontdekken. Alleen het weer was niet erg goed. Maar met een thalasso centrum in huis is dit voor ons geen probleem geweest. Een kuur-dag is aan te bevelen. Boek geen kamer met zeezicht in het voorjaar. Ligt n.l op noord-oosten geen zon en koud. Zee zie je alleen op 2e/3e verdieping. Djerba is een erg goedkoop eiland en taxi's zijn spot goedkoop. Waren na 13 jaar weer terug op Djerba je kent het niet meer terug en we hebben er geen spijt van.

Gereisd met partner in maart 2009

• 8vanderminnen29-01-2009

LEUK HOTEL

Hotel was erg aangenaam,vriendelijk en proper,één min puntje kamerbalkon gaf uit op betonnen gang.Mentaliteit van plaatselijke bewonersis erg opdringerig sleuren je bijna binnen.Djerba wel geen tweede maal.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

• 10An 19-01-2009

SUPER top-hotel!

super, 2e keer daargeweest in juli dit jaar, zalig hotel, alles prima in orde, kamers heel mooi, lekker eten, zeer vriendelijk en begaan personeel, top!

Gereisd met partner in januari 2009

• 9Leli15-10-2008

"Wat een topper"

zijn reeds voor de tweede maal naar dit hotel geweest en nog vinden dit prijs/kwaliteit en absolute aanrader

Gereisd met partner in oktober 2008

Hotel Djerba Plaza & Thalasso & Spa info