Hotel Djerba Plaza & Thalasso & Spa

Hotel Djerba Plaza & Thalasso & Spa

8.5Fantastisch

Tunesië, Tunesië, Djerba

Je kunt vanaf nu meer dan 7.800 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 626p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.5Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

117 reviews over Hotel Djerba Plaza & Thalasso & Spa

• 8koen goessens06-08-2011

mooi hotel

een mooi hotel,verzorgd,proper. groot zwembad,zeer mooie kamers eten lekker negatief is strand vuil,en avonds in hotel valt er niets tebeleven en buiten hotel weinigs tezien.

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Deville roger08-06-2011

Kan beter

Mooi hotel maar echt iets voor oudere mensen. Animatie is nihil en na het avondeten is het een saaie bedoeling . Mooi zwembad maar slechts 1 bar en 1 wc aanwezig . Perfect voor een rustvakantie maar zeker geen palace.

Gereisd met partner in mei 2011

• 7Peter en René04-06-2011

Goed 4sterren hotel

Gewoon goed,lekker verzorgd eten,! grote uitgestrekte tuin maar onderkomen,strand ook niet erg verzorgd. Wel een mooi Thalasso en spa,zeker doen !

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 8Luc & Partner12-10-2010

zonnige bestemming, goed hotel

Bij aankomst kregen wij een gerenoveerde familiekamer toegewezen: salon (twee bedden) aparte slaapkamer en twee badkamers met wc en inloopdouches, netjes gerenoveerd, goed onderhouden. Opmerking over douchegel is terecht, wij hadden hetzelfde probleem maar dit werd onmiddellijk opgelost. Slechts een klein gedeelte is gerenoveerd. Daarom sluit het hotel volgens PR uitzonderlijk van 01/11/2010 tot ongeveer 01/05/2011 voor volledige renovatie van alle kamers.Het eten is voldoende afwisselend (kalkoen, kip, runds- en lamsvlees, vis...) De bediening is perfect, vriendelijk en behulpzaam. Ruim landschapszwembad met voldoende aantal ligstoelen. De animatie draaide nog op volle toeren, hotel volledig volgeboekt.Fijn zandstrand, ideaal voor kinderen met een zee waar het water geleidelijk dieper wordt.Zeker voor herhaling vatbaar wanneer de volledige renovatie doorgevoerd wordt.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 8Theo &partner02-10-2010

Goed voor een keer

Bij aankomst kregen we een oude kamer toegewezen,dringend aan renovatie toe. Na klacht bij receptie kregen we na lang aandringen een nieuwe kamer.Deze was tiptop. Kamermeisje was onvriendelijk en kamer werd slecht gepoetst.Eerste 3 dagen gaf ze ons zelfs geen douchegel en shampoo.Na klacht werd er bezorgd.4 dagen later weer het zelfde.Opnieuw klacht en vijf min. later werd het bezorgd.Ze probeerde gewoon van dag 1 een fooi te krijgen maar bij mij is het motto goede service goede fooi en niet andersom. Eten was goed maar keuze beperkt. Bediening was heel goed zowel in bar als restaurant. Altijd ligzetels vrij aan het mooi zwembad dus geen handdoek leggen. Strand heeft last van algen. Animatie is o.k. S'avonds live muziek en dans. Voor ons was het goed maar kon beter. Veel zaken aan renovatie toe

Gereisd met partner in september 2010

• 9Fam. de With29-08-2010

Super mooi complex met enorm zwembad!

We hebben een hele mooie week gehad in dit hotel. Zeer luxe zwembad met fonteinen. Genoeg ligbedden en een bar aan het zwembad! Het All-in clusive programma is prima in orde! Genoeg keuze qua eten. Wij zouden dit hotel zeker aanraden! Djerba is gewoon een leuk eiland!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Kirsten28-08-2010

Super vakantie !

Echt een super vakantie ! We konden direct naar de kamers, dus hoefden geen uren te wachten. het zwembad is mooi groot en schoon, en het strand is heel dichtbij. Het eten was heel lekker, de obers waren vaak ook wel snel, behalve s'middags vanwege de ramadam. maar ook met dat was het personeel en animatie heel vriendelijk. en volgend jaar zou ik er zo weer heen gaan !

dus echt een aanrader

• 8Rolande25-08-2010

Djerba Plaza

Hotel waar binnen gerookt mag worden,ook in de eetzaal, brrr! Groot hotel, verouderde sjiek, maar ze gaan renoveren! Strand niet direct grenzend aan hotel, stukje lopen. Op het strand alles een zootje, slechte stoelen en veel rommel. wij hadden hp en moesten voor alles bijbetalen. Over het algemeen vriendelijk en behulpzaam personeel. Geef vooral fooien aan mensen die niet veel verdienen,b.v. de kamermeisjes.Excursie met een jeep naar de woestijn was geweldig. De uitstapjes naar de stadjes in de omgeving ook. Kamer verouderd maar alles deed het en super schoon, elke dag schone handdoeken en lakens. Ook hier moesten we weer vroeg (6 uur) ons bed uit voor een stoel met schaduw, maar het was natuurlijk ook hoogseizoen. Eten echt goed, helaas wel buikkrampen maar geen idee waar het van kwam. Mooi zwembad. Taxi's makkelijk en spot goedkoop.

• 9Erik en Kirsten23-08-2010

Super vakantie!

Het was een super vakantie, mooi zwembad. dicht bij het strand ! en super lekker eten! de bediening en animatie zijn allemaal heel aardig. dus voor ons was het een super leuke vakantie! volgend jaar gaan we er waarschijnlijk weer heen

• 9Remco en Esther17-08-2010

Luxueus en gezellig

Een erg schoon, mooi en luxueus hotel. Erg mooi zwembad en dichtbij een schitterend strand. Ook het eten was erg goed. Wij hebben hier een top vakantie gehad!

Gereisd met partner in augustus 2010

Hotel Djerba Plaza & Thalasso & Spa info