Hotel Club Meninx

Met vrienden

Sterke afrader !!!!!

Lisanne Lefeber
20-8-2014

ALGEMEEN: Druk! Aan het zwembad geen plaats om te liggen, voor 7u 's ochtends handdoeken moeten leggen aan strand! Strandstoelen zijn verouderd, slechts enkelen zijn er ligbaar! Heel veel stenen liggen los aan het restaurant en zwembad =GEVAARLIJK!

ETEN: Eentonig, koud & weinig variatie/keuze!

Ontbijt: koffie =niet te drinken, thee =koud, keuze aan charcuterie is miniem + volledig uitgedroogd, telkens maar 1 soort fruit.

LUNCH/DINER: "keuzes" vaak hetzelfde. Steeds pizza, pasta (beiden koud) en wat groenten. Steeds vechten voor een plaatsje in restaurant of snackbar!

DRINKEN: Lange wachttijden en frisdranken zijn vaak niet beschikbaar, omdat de machine niet werkt.

PERSONEEL: vriendelijk, maar kunnen drukte niet aan, tafels worden amper afgeruimd of afgekuist!

KAMER: Grootte is doenbaar. Bad/douche volledig beschimmeld + vuil. Kamers zijn verouderd. Slecht een klein gedeelte van het hotel is bijgebouwd en vernieuwd = nieuwe kamers. (SLECHTS KLEIN GEDEELTE VAN HOTEL GERENOVEERD!!)

Aanrader

Nathalja en laura
21-5-2014

In oktober 2013 voor de eerste keer naar hotel club meninx geweest, nu in mei weer 12 dagen dit hotel bezocht. De vooruitgang die het hotel heeft gemaakt in dat halve jaar is zeer goed te merken, van de uitstraling van het hotel tot het eten. Alles is met grote sprongen vooruit gegaan.

De kinderen kunnen zich meerdere malen per dag vermaken in de mini club en voor wie wil zijn er verschillende activiteiten op een dag. Personeel allemaal zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamers zien er goed uit en worden elke dag netjes schoongemaakt. Dit hotel is zeker goed op weg om een viersterren hotel te worden.

Onhygiënisch

J van Aalsum
24-11-2013

Voor ons waren dit 2 hele lange weken. Slechte hygiëne, vies meubilair. 's avonds erg rumoerig als je buiten zat. Te veel mensen in dit complex. Restaurant is net een kippehok. Vaak vieze tafellakens, borden en kopjes. en/of heen bestek aanwezig. Lang wachten voor frisdrank, koffie. Overdag bier in plastic bekers??? Kamer is prima. Handdoekenservice is niet oké. Elke ochtend om 7 uur opstaan om nog een bedje te bemachtigen bij zwembad of strand. Wanneer het tijd is om te eten staan gasten al ver van tevoren als hongerige wolven klaar. Fransen en arabieren hebben een streepje voor. Hostess wilde ondanks veel geklaag niets voor ons doen.

Wij hebben geklaagd in een brief richting touroperator en deze wil het laten rusten met een tegemoetkoming van 10 % van de reissom. Wij hadden iets meer verwacht van touroperator want zij zijn toch degene die de reis aanbieden en hun omschrijving van het hotel niet op orde hebben... Jammer....

Nooit weer!

J Roskam
24-11-2013

Tijdens ons verblijf hebben wij zeer veel irritaties gehad omtrent de hygiëne van dit hotel. Vaatwasser doet zijn werk slecht, eten vaak koud, geen bestek of kopjes aanwezig. broodjes bij het ontbijt ook niet bijzonder. Daarnaast zat er wel voor een paar maanden aan etensresten in de naden van de stoelen van het restaurant. Na goed klagen zijn de stoelen uiteindelijk gereinigd. Wij hadden ook betaald voor de handdoekenservice maar bij wisseling was het goed opletten. Kregen gewoon vuile handdoeken van een ander terug :( Het hotel bestaat voornamelijk uit franse gasten. De cappaciteit van het hotel is ten opzichte van vorig jaar verdubbel. Helaas met dezelfde hoeveelheid personeel waardoor het niet de service kan bieden die je zou verwachten. Bij het boeken zijn wij afgegaan op de goede recencies van vorig jaar. Dit klopt dus nu totaal niet meer. We hadden bij aankomst meteen geklaagd bij onze hostess maar deze dame nam ons niet serieus en overboeken naar een ander hotel, Ho maar......

Beter dan verwacht

b.baakman
18-10-2013

Ligt aan een mooi breed strand.Omgeving stelt niet veel voor.

Vriendelijk personeel, zowel voor oud en jong

zeker voor herhaling vatbaar

viaene els
14-10-2013

Het moet gezegd worden voor een 3 sterren hotel is het meeer dan in orde. Het personeel supervriendeijk, onderhoud prima in orde, eten in buffetvorm ruim gevarieerd en genoeg, animatieteam is heel gemotiveerd, supertof en een ruim aanbod. Een proper strand met ligzetels waar je niet lastig gevallen wordt. Er is namelijk een zone waarin de verkopers en de dromedarissen en paarderitjes zich aan moeten houden, heb je in iets interesse moet je zelf naar de desbetreffende persoon gaan, niet omgekeerd. Als je buiten het hotel gaat is er wel niet veel te bezichtigen. Voor architectuur of andere bezienswaardigheden moet je niet in Djerba zijn. Zand, olijfbomen en palmbomen. Meer is er niet. Behalve dan met vuiligheid bezaaide straten en omgeving. Maar laat je daardoor niet afschrikken, de vriendelijkheid van de inwoners maakt veel goed. Een verplaatsing met een taxi kost daar bijna niks vb; ritje naar Midoun(5 km) kost 1,5 euro. Ik zou dit hotel aan iedereen ten zeerste aanraden

Prijs-kwaliteit verhouding top!

Henk
14-8-2013

Net terug van een week Djerba (hotel Meninx). Met z'n vieren geweest. Ouders met twee tieners van 17 jaar. Een hele fijne week gehad. Er valt echt niets te klagen! Eten was goed en voldoende variatie. Op twee locaties mogelijk om te lunchen/dineren. Personeel was uitermate vriendelijk, attent en zagen er verzorgd uit. Kamers waren helemaal in orde. Heerlijk strand met voldoende bedjes. Genoeg vertier op en bij het strand tegen betaling. Animatieteam altijd in de weer voor de gasten. Veel sportmogelijkheden. Helaas geen fitness (staat wel vermeld). Volgens ons is men bezig het hotel naar een hoger plan (sterren) te krijgen. Het hotel is voornamelijk Frans/Italiaans georiënteerd. Hierdoor is het aantal Nederlanders beperkt (heeft ook voordelen).

Let op: de eerste foto op deze site is niet van hotel Meninx!

Een aanrader

Irma
10-6-2013

Een mooi hotel met groot zwembad, de bedjes staan zij aan zij met allemaal parasols.

Het strand ligt veelal zeewier. Verkopers worden weggehouden door bewaking. Ligbedjes gratis. Wij hadden een grote kamer met groot balkon. Het eten was gevarieerd, alleen 1x maar patat gehad. Cola van het merk Coca cola, cocktails inbegrepen. Animatie in duits en engels. Aardig personeel. Hotel heeft wisselkantoor. Hotel ziet er goed uit,er wordt nog gerenoveerd maar geen last van gehad. In de buurt supermarkt en pinautomaat.

2008

heel goed 3 sterrenhotel

pascale
6-9-2008

ben in juni met vriendin voor 1ste keer in djerba geweest.dit hotel was heel goed , voor my 4 sterren waard.propere kamer,héél ruime en goede bufetten.vriendlyk personeel.geen klagen.prima 3 sterrenhotel.voor herhaling vatbaar.

Wij zijn 27 mei 2008 daar geweest het is een prima Hotel. Bediening is prima, Kamer goed en schoon Receptie zeer vriendelijke mensen ook het bedienend personeel super aardig. Het strand word goed onderhouden en ook goed bewaakt zodat een vreemde of de verkopers geen kans hebben het complex op te komen. Een ding is jammer light drank was er niet daar ik diabeet ben was dat wel even een terleurstelling maar met praten met de hostes was ook dit probleem in no time opgelost de koelkast van hotel stond tot onze beschikking kon ik mijn issuline en light drank in zetten. Dus al met al een prima hotel en zullen er zekers nog wel weer heen gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Club Meninx voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Meninx in Djerba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Meninx zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.