Hotel Club Djerba Les Dunes

Hotel Club Djerba Les Dunes

7.9Goed

Tunesië, Tunesië, Djerba

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Club Djerba Les Dunes voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

54 reviews over Hotel Club Djerba Les Dunes

• 6Monique23-07-2014

Oud hotel maar wel goed.

Ligt niet aan zee, niet volgens all inclusieve. Om 23.00 uur geen drinken meer beperkte voorraad drinken (regelmatig halverwege de avond op)! zelf tafel dekken bij ontbijt, weinig variatie bij ontbijt maar wel goed diner, elke avond. Animatieteam was redelijk goed, wel nadrukkelijk aanwezig. Tijdens ons verblijf was bezetting hotel maar door 60 personen! Zeer weinig dus. Ik zal dit hotel niet aanraden bij anderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Frank van Schaick20-10-2010

Ga direct weer terug, perfect

20-10-2010: Zijn al vaker in Tunesië geweest. Hebben hier perfecte vakantie gehad. Kamers waren netjes en proper. Eten was goed en er zat voldoende variatie in. Personeel was heel vriendelijk. Jammer dat de fitness net verbouwd werd in deze periode. Hammam is goed. Gaan zeker nog eens terug daar. Markt in Midoen is geen aanrader daar de verkopers daar wel erg lastig zijn. Verder in Midoen viel dat goed mee. Dus prima vakantie gehad met temperatuur van ong 35 graden !!!!!!!!!!!

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9Frank van Schaick20-10-2010

Ga zo weer terug

Zijn in oktober 2010 daar 11 dgn geweest. Kamer was heel netjes. Eten was perfect en prima verzorgd. Weer is daar prima in oktober 35 grd. Personeel was heel vriendelijk. Als je de prijs vergelijkt met hetgeen je krijgt is dit een aanrader. Hebben daar zelf in ieder geval een prima vakantie gehad en gaan mogelijk volgend jaar terug. Was wel jammer dat men net de fitness aan het verbouwen was daar we hier wel graag gebruik van hadden gemaakt. Strand ligt op 5 minuten en is goed onderhouden. Douche op de kamer gaf niets steeds goed water, was dan weer heet en beetje koud. Vond dit niet zo erg.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 3loncke-croughs08-08-2010

Niet voor herhaling vatbaar!

Dit was niet onze eerste reis naar Tunesië. Onze reis was een last minute, eerst werden we gedumpt in een kamer waar normaal personeel sliep,vuil,geen airco,later een andere kamer gevraagd ook gekregen(niet veel beter) hotel bestaat uit een oud gedeelte en een nieuw gedeelte. Het nieuwe gedeelte leek wel mooi het oude zeker niet! Het eten was ook vreselijk! Tunesische keuken(hier moet je van houden. Hygiëne was echt heel miniem,mijn echtgenoot is dan ook nog steeds herstellend van een opgelopen bacterie! Drank in plastiek bekertjes en meestal lauw! wijn en water verkrijgbaar maar altijd warm! Animators hebben vooral interesse in het vrouwelijke schoon,de ene vrouw was nog niet vertrokken of je zag ze alweer een ander meisje versieren!Zelfs tijdens kinderanimatie zag je de animator flirten met de vrouwen. De weg naar het strand ligt langs een afvalpark! Stank! NOOIT MEER!!!!!

• 10Vanhecke Rikkie08-08-2010

Fantastische vakantie!!

Geweldig!! Zeer goed hotel,is zeker 4 sterren waardig. Mooie ruime kamers,lekker eten,zeer goede animatie,vriendelijk personeel,goeie all in,kortom geweldig!!

• 9Veroniek & Rino08-08-2010

Toffe vakantie

Les dunes is een goed hotel !! Propere kamers, dagelijks schoongemaakt, dagelijks verse handdoeken. Zeer vriendelijk personeel, lekker eten, toffe ambiance met het animatie-team !! Is zeker 4 sterren waard !! Het enige wat ons stoorde, was dat de muziek 's avonds zeer luid stond. Voor de mensen die voor 23h naar hun bed gingen, zeer vervelend !!

• 10Aicha31-07-2010

Catastrofe !!!!

Gewoon veel te geweldig 9 nachten was echt veeel te korttt alles was overdreven goed en die muziekkkk, ik werd echt helemaal gek van!!!!!

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 9Chantal & Eric19-07-2010

Geweldig hotel

Dit hotel is geweldig. Het verdient zeker 4/5 sterren. Ik ben al 6x in Tunesië geweest, en heb dus een goed referentiekader.

Het is niet zo massaal. Het is perfect onderhouden, en het eten is super.

Wij gaan volgend jaar in het voorjaar weer terug.

Chantal & Eric

• 9fam. mols en fam. schimmel10-03-2010

geweldig hotel lekker eten mensen erg vriendelijk

mooie kamer, animatie geweldig, erg schoon,jammer dat het niet dicht bij een centrum ligt.

Gereisd met partner in februari 2010

• 8K. Schilder10-03-2010

Prijs-kwaliteit verhouding super

Duidelijk zichtbaar : nieuw management. Veel Franse oudere overwinteraars, gezellig en vriendelijk publiek. Eten smaakvol, afwisselend, vers, dus goed. Bediening moet nog een beetje leren = cultuurverschil. Fransen zoenen en begroeten enthousiast veel, dus de bediening ook. Schoon hotel. leuke receptie. Animatie team deed zijn bets, maar was ook zoekende naar de juiste formule.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2010

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages