7,9

94 reviews over Hotel Club Diana Rimel Djerba in het Nederlands

Ik kom niet meer terug

Mevr. D, Konings
2-11-2014

Eerste week was het eten behoorlijk goed maar daarna ging het van Slecht naar slechter, had te maken met sluiting en renovatie per 3 november denk ik. Volgens duitsers die vorig jaar ook geweest waren was eten vorig jaar goed, maar dit jaar vonden ze het ook heel slecht

Gereisd alleenreizend in oktober 2014

Geen 4sterren waard

Familie Otten
1-9-2014

Nooit meer! Eten koud, alles is gemaakt met pasta en aardappelen. Niks van variatie. Vliegen op het eten. Drinken is ook niet fris. Klantvriendelijk zijn ze zeker niet! Ze lachen je gewoon uit als je gaat zeggen dat de badkamer muren met schimmel hangen.. Zwembad ging er nog door, behalve dat er een kindje een glas op de grond had gegooid en de dag nadien de glasscherven nog steeds op de grond lagen, tot gevolg van veel open wonden.. Als ik dan iets positiefs mag zeggen is het het strand. Mooi strand, parelwit zand met azuurblauw water. Nogmaals, zeker geen 4sterren waard. Wij doen nooit meer Tunesië, nooit meer club rimel djerba!

Gereisd met partner in augustus 2014

super hotel

sylvia
1-12-2013

begin november waren wij weer op Djerba, nu club rimmel Djerba, een sprookjes hotel, eten heerlijk genoeg keus,zwembad super groot,wel koud maar ja nov. dat wisten we, helaas waren ze het binnenbad,aan het renoveren,dat had de hostess kunnen vertellen, niet dus!!!, wij zijn 4 keer op Djerba geweest,dit was het beste hotel.1 tip neem een kamer met zeezicht,zit je altijd goed. de zee helaas veel rotsen,in hammamet is de zee 10 keer beter,en geen rotsen!!!maar voor de prijs,is het top, was perfect weer,in begin nov.

Gereisd met partner in november 2013

nooit meer naar djerba

groen
12-9-2013

gisteren terug gekomen van een week vakantie in club rimel. Djerba zelf viel ons erg tegen. erg armoedig, overall huisvuil, huizen die niet afgebouwd zijn, we zijn er erg van geschrokken. Club rimel is om te zien een mooi hotel, mooi zwembad, kamers zien er goed uit, schoonmaak prima, als je ze een paar dinar betaald dan krijg je mooie zwaanen op je bed. Animatie geweldig, de hele dag houden ze je bezig als je dat wilt, en heel veel muziek. Maar dan de obers!!!, als je frans of duits praat dan wordt je bedient, wij Hollanders kunnen over het algemeen alleen engels, dat verstaan ze niet, dus krijg je ook niets, je kan je drinken zelf gaan halen, al geef je ze fooi, ze negeren je gewoon. Dan het eten, elke dag het zelfde, alle pasta"s waren lauw tot koud, de hostes had meer klachten gekregen, en zij had er melding van gemaakt, toen kon het eten opeens wel warm, maar nog niet geweldig, de toetjes maakte een hoop goed. Het strand ligt ook vol met zeewier. Voor ons nooit meer naar tunesie.

Gereisd met vrienden in september 2013

Hotel is goed

jaap
12-9-2013

Wij zijn van 04-09-2013 tot 11-09-2013 geweest het hotel is goed, kamer kan beter schoon gemaakt worden, eten was koud en slecht, zwembad goed, strand zat onder de zeewier en stonk. Op de terugreis(vliegveld) meerdere mensen gesproken die min of meer dezelfde ervaring hadden als ons hadden. Conclusie zeker geen aanrader we gaan zeker niet meer daar heen.

Gereisd met vrienden in Wed Sep 04 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk hotel

Maria
9-5-2013

Het hotel is prima, eten goed, ze zijn erg vriendelijk. zeker een plek om naar terug te gaan. Het strand was nu nog niet schoon, maar was ook niet echt weer om daar te liggen ivm de wind. Het zwembad is schoon. Kamer netjes en schoon. Animatieteam was leuk, gezellig en vriendelijk. Veel gelachen. Ze doen er alles aan om het je goed naar de zin te maken. Kortom het waren een gezellige 2 weken. Ga zeker nog een keer terug.

Gereisd anders in Wed Apr 17 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prima hotel, vriendelijk personeel

Dirny Klok
18-11-2012

Wij zijn van 3-17 november 2012 in Club Rimel geweest. Mooie kamer met zeezicht, prachtig schoon strand met ligstoelen en handdoekenservice. Prima eten. Met goedkope taxi's kun je naar o.a. Midoun en de hoodstad Houmt Soukh er zijn diverse trips te maken.

Gereisd met partner in november 2012

Prima vakantie resort

nellymors
17-11-2012

Wij zijn van 7 nov.t/m 14 nov in Club Rimel geweest en is ons prima bevallen. Het weer was best lekker, alleen wat veel wind. Temperatuur was goed, je kon lekker in zomerkleding lopen. Alleen 's avonds wel een vestje.Het strand werd iedere dag schoongemaakt en er zijn bedjes en plekjes genoeg om lekker in de zon te liggen. Kamers zijn ietwat gedateerd maar was voor ons geen probleem. Animatie doet erg zijn best het je naar de zin te maken. Muziek bij het zwembad stond wel erg hard, zodat er geen conversatie mogelijk was,( jammer.) Word je op de dag van vertrek vroeg opgehaald met de bus is een ontbijtje geen probleem want je kan dan vanaf 0.400 uur eten in het restaurant.( Super geregeld)Dit resort is zeker voor herhaling vatbaar, en gezien prijs kwaliteit verhouding is alles prima geregeld daar.

Gereisd met partner in november 2012

prijs/kwaliteitsverhouding is okay

doeze
11-10-2012

ruime kamers,allen niet ver van prachtig zwembad, strand, restaurant en lobby. eten was gevarieerd maar wat aan de flauwe kant,zoutvaatjes schaars,heerlijke gelegenheid om buiten te eten of te kiezen voor binnen met airco. strand met prima bedjes, lekker zand, zeebodem loopt zeer lanszaam af, wel oppassen met flinke keien op de bodem. 8 redelijk goede tennisbanen, veel speelgelegenheid, verlichting mogelijk. peroneel spreekt wat duits, engels, frans en is soms vriendelijk, maar soms ook nukkig. hotelwinkel is wanstaltig duur, plaatselijke deodorant €6 nivea €9 internet in de lobby werkt of het algemeen wel, wifi werkt goed in de lobby, maar soms moet je van aanbieder veranderen.

Gereisd alleenreizend in oktober 2012

Geweldig mooi hotel

johan
18-9-2012

Geweldig mooi hotel, kamers gemoderniseerd.het restaurant is verdeeld in verschillende compartimenten waardoor het nooit overvol is.Eten prima,je komt niets tekort.Het strand in djerba heeft last van zeewier maar wandel het strand af en je komt heerlijke stukken strand tegen.Wij zouden zo terug gaan.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Diana Rimel Djerba in Djerba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Diana Rimel Djerba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.