Hotel Bravo Djerba

200 reviews over Hotel Bravo Djerba in het Nederlands

Cudowne miejsce

Kamila
1-7-2018

10/10 wrócę tam na pewno!

Отель полный отстой.

Юрий
7-8-2016

Моря нет,мокрые полотенца свернут,положат-как поменяли.Уборки нету.Лазят в личные вещи.Если найдут деньги,поделят.Админы не реагируют!!!

Prima hotel

Richard Blommensteijn
4-9-2015

dit was voor ons een prima hotel, schoon zwembad, strand was iets minder door aanspoelend zeewier (wat elke ochtend werd opgeruimd), erg vriendelijk personeel, spotgoedkope taxi's om ergens naartoe te gaan, en wat ons betreft prima eten. Het is qua eten geen sterrenrestaurants, maar als je noord Afrika een beetje kent, mag je hier echt niet mopperen of zeuren. Er was elke dag wel iets wat lekker was en zeker voldoende. Elke dag schoon beddengoed en handdoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Bravo Djerba voor je op een rij gezet:

Super Hotel, aber Achtung Aufpassen !!

Falk Haak
26-7-2015

Großes Hotel am Privatstrand. köstliches und abwechslungsreiches Essen.schöne Pools mit Poolbar. Zimmer sind geräumig Das Personal war zuvorkommend und hilfsbereit, Trinkgeld verbessert.

Achtung bei Buchung der Ausflüge.

Es gibt 2 Sichere Buchungsmöglichkeiten.

1. 100% sicher ist es die angebotenen Ausflüge beim Reiseleiter zu buchen. Nachteil: etwas teurer.

2. Ausflüge bei freiberuflichen Anbietern, laufen im Hotel rum sprechen Gäste direkt an. Versichert über das Hotel.

Achtung, Buchungen lieber bei Mohamed und nicht bei Kamir / Karim (Narbengesicht) da bei ihm bekommt man nicht das was man bezahlt und gebucht hat. Haben bei Ihm Pferd und Dromedarreiten gebucht und erhalten haben wir eine Kutschfahrt zu überhöten Preis und nur 5 minuten reiten auf einem Dromedar. Und Diese Kutschfahrt war führ uns uninteresant da wir dies nicht wollten und das wußte er auch, aber hat sich um keinerlei klärung der Angelegenheit gekümmert noch interessiert. Auf Nachfrage ging er uns aus dem Weg.

Prima verblijf!

Jeanet
25-7-2015

Mooi hotel, prachtig zwembad, prima animatie, vriendelijk personeel. Het ontbijt is prima, het avondeten is goed, voldoende keus, minpuntje: het eten is vaak lauw.

Helaas is er in de naaste omgeving weinig tot niets te beleven, maar met de, erg goedkope, taxi ben je in een mum van tijd in bijv. de hoofdstad Houmt Souk, in Midoun, de 2e stad van Djerba, de synagoge El Ghriba enz.

Wij hebben een auto gehuurd (via onze reisleider Mo) en dat is beslist een aanrader, voor weinig zie je veel!

Kortom: Djerba en Hotel Bravo Djerba zijn beslist de moeite waard!

goed

kathuysman
26-6-2015

bravo djerba en een mooi hotel vooral met zijn groot zwembad het voedsel is zeer goed wordt afwisseld.

de kamers zijn schoon voor de prijs zijn geld het goed.

voor het personneel van touroperator is hij onbeleefd te gezellig jegens on doet dat de suikerboon slecht zandbank mohamad hij na niet zijn plaats in een hotel was.

Schitterend Hotel en Eiland

A Schefferlie
17-6-2015

Heel goed hotel, goed eten, mooie kamers met ruim balkon, vriendelijk personeel die elke dag de kamers schoon hielden en elke dag schone handdoeken.Animatie was ook goed met elke avond een andere show. Mooi zwembad met een leuke bar en een mooi breed strand. En dan de reisleiding Mo en Mondher zij hebben onze vakantie onvergetelijk gemaakt.

Polecam super miejsce na odpoczynek !

Ryszard
12-6-2015

Przyjechaliśmy z Bravo wczoraj wieczorem, jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w tym hotelu,bardzo miła obsługa , smaczne i różnorodne jedzenie , super animatorzy !!!nie ma czasu na nudę przez cały czas coś wymyślają ,pokoje czyste i na bieżąco sprzątane , polecamy wyjazd do parku z krokodylami 6 km od hotelu ,mały problem z kąpielą w morzu w związku z wypływającymi algami ( które są na bieżąco czyszczone) , rekompensuje to wspaniały basen z barem w wodzie !, kto się skusi na wyjazd do tego hotelu na pewno nie pożałuje !

Heerlijke plek om lekker lui vakantie te vieren

C. Van 't Hoff
9-6-2015

Hotel Bravo heeft alles wat een vakantieganger nodig heeft. Erg vriendelijk personeel, gevarieerd eten, leuk animatieteam, goede ruime kamers, veel zon, lekker zwembad. Enige minpunt is het wier op het strand, waardoor in zee zwemmen niet aantrekkelijk is.

fantastique

nadi
26-5-2015

Bonjour je viens de revenir de tunisie ou j ai loger à l hôtel bravo djerba, c est un super beau hôtel , grâce à son personnel qui sont accueillant est serviable.

Il y a juste une chose qui m'a déplus c est le comportement du directeur de l hôtel envers son personnel.

Il à une manière de rabaisser et dévalorisé son personnel devant nous qui est indigne est hunimain .

Sinon dans l ensemble j ai été guidé par de super guide qui sont moundir est mohamed ali toujours dispo est à l écoute pour nous informer est nous guider tout au long de la semaine.

Si c est a refaire je reviendrai à djerba sans hésitation, avec l agence corrondon qui sont d un professionnalisme tout au long de notre séjours.

We hebben een aantal aanbieders voor Bravo Djerba voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bravo Djerba in Djerba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bravo Djerba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bravo Djerba scoort een 7.33 uit 10 op basis van 200 reviews.