Hotel Bravo Djerba

Laatste review

Prima hotel

Richard Blommensteijn,
4-9-2015

dit was voor ons een prima hotel, schoon zwembad, strand was iets minder door aanspoelend zeewier (wat elke ochtend werd opgeruimd), erg vriendelijk personeel, spotgoedkope taxi's om ergens naartoe te gaan, en wat ons betreft prima eten. Het is qua eten geen sterrenrestaurants, maar als je noord Afrika een beetje kent, mag je hier echt niet mopperen of zeuren. Er was elke dag wel iets wat lekker was en zeker voldoende. Elke dag schoon beddengoed en handdoeken.

Kenmerken

4-9-2015

Prima verblijf!

Jeanet
25-7-2015

Mooi hotel, prachtig zwembad, prima animatie, vriendelijk personeel. Het ontbijt is prima, het avondeten is goed, voldoende keus, minpuntje: het eten is vaak lauw.

Helaas is er in de naaste omgeving weinig tot niets te beleven, maar met de, erg goedkope, taxi ben je in een mum van tijd in bijv. de hoofdstad Houmt Souk, in Midoun, de 2e stad van Djerba, de synagoge El Ghriba enz.

Wij hebben een auto gehuurd (via onze reisleider Mo) en dat is beslist een aanrader, voor weinig zie je veel!

Kortom: Djerba en Hotel Bravo Djerba zijn beslist de moeite waard!

goed

kathuysman
26-6-2015

bravo djerba en een mooi hotel vooral met zijn groot zwembad het voedsel is zeer goed wordt afwisseld.

de kamers zijn schoon voor de prijs zijn geld het goed.

voor het personneel van touroperator is hij onbeleefd te gezellig jegens on doet dat de suikerboon slecht zandbank mohamad hij na niet zijn plaats in een hotel was.

Schitterend Hotel en Eiland

A Schefferlie
17-6-2015

Heel goed hotel, goed eten, mooie kamers met ruim balkon, vriendelijk personeel die elke dag de kamers schoon hielden en elke dag schone handdoeken.Animatie was ook goed met elke avond een andere show. Mooi zwembad met een leuke bar en een mooi breed strand. En dan de reisleiding Mo en Mondher zij hebben onze vakantie onvergetelijk gemaakt.

Heerlijke plek om lekker lui vakantie te vieren

C. Van 't Hoff
9-6-2015

Hotel Bravo heeft alles wat een vakantieganger nodig heeft. Erg vriendelijk personeel, gevarieerd eten, leuk animatieteam, goede ruime kamers, veel zon, lekker zwembad. Enige minpunt is het wier op het strand, waardoor in zee zwemmen niet aantrekkelijk is.

Geweldige vakantie gehad!

Annemiek
25-5-2015

Het uitzicht is echt geweldig. En het buffet is gevarieerd en heel smakelijk! Gezellige en ruime kamers. Schoonmaak is ook prima. Het animatieteam is erg vriendelijk en hebben leuke activiteiten voor jong en oud. 's Avonds is het altijd gezellig in de bar, veel gedans en leuke shows. Zee is ondiep en lekker warm, ideaal!!

Kan niet mooier !

Willem en Netty
7-5-2015

Het uitzicht zeezijde is prachtig. Het personeel is zeer behulpzaam. Het buffet is gevarieerd en heel smakelijk ! Hoge kwaliteit voor een betaalbare prijs. Gezellige kamers. Schoonmaak prima. Leuk en actief animatieteam. 's Avonds was het bijzonder gezellig in de bar. Er werd veel gedanst. Zeer kindvriendelijk. Ook geschikt voor oudere mensen. Weinig trappen. Zee ondiep.

Hotel is net gerestaureerd en weer heropend.

Kamer met uitzicht op zwembad en zee is ( vooral s 'avonds) prachtig.

De kamers zijn eenvoudig maar compleet. Bedden zijn nog redelijk hard, omdat alles nieuw is.

Eten in het buffet restaurant is prima en wordt heel mooi gepresenteerd.

Het personeel in dit hotel is zonder uitzondering zeer vriendelijk en gastvrij.

De jongens van de animatie doen erg hun best het een ieder naar de zin te maken, zonder dat ze opdringerig worden. Vooral kinderen weten ze heel goed te vermaken. Sowieso is iedereen gek met kinderen.

Kamers en hotel worden iedere dag goed schoongemaakt.

Hotel ligt vlak bij de dijk naar het vaste land. In de directe omgeving is niet veel te doen, buiten de bekende zaken als paardrijden, kameel rijden en quads rijden. Maar je kunt altijd excursies etc regelen via de host van de reisorganisatie.

Wij gaan al jaren ( 20 X ) naar Djerba. Dit hotel heeft wat ons betreft de beste prijs / kwaliteit verhouding tot nu toe.

Aanrader

rob
2-5-2015

Gewoon goed en mooie prijs. Veel aandacht voor details.

Voor ons nooit meer

Doevendans
29-1-2012

Het hotel is erg mooi met een heel groot en schoon zwembad. Wel lastig om een ligbedje te vinden; we zijn zelfs een keer om 6 uur opgestaan om nog op tijd een ligbedje te reserveren. Het animatieteam is super! Erg vriendelijke, enthousiaste mensen en ze doen er de hele dag door alles aan om het naar je zin te maken. Ze komen regelmatig langs om je uit te nodigen voor bijv. aerobics of beach volleybal. Het eten was goed, behalve het vele eten wat in het vet drijft; hier ben ik 2 keer ziek van geweest. Het grote nadeel vind ik dat er om het hotel niks te beleven valt. Je kunt de bus pakken om een stadje te bezoeken, maar verder is het een grote, kale vlakte. Ook geen uitgaansmogelijkheden. Puur voor de rust is dit dus wel een aanrader, maar voor ons nooit meer.

We hebben een aantal aanbieders voor Bravo Djerba voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bravo Djerba in Djerba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bravo Djerba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.