Hotel Abirstersterster

Tonen op kaart

32 reviews over Hotel Abir

• 1walter24-04-2011

Zeer slecht hotel!!!!!

BLIJF DAAR WEG A.U.B.!!!!!!ongelooflijk wat we daar beleefd hebben,een STRESSVAKANTIE.Ontvangst aan de balie in het donker ,met meerdere ongedierte tussen de aangeboden inschrijvingsformulieren.Donkere gangen met losliggende lopers(levensgevaarlijk).De kamer:gescheurde gordijnen,dode insecten op de muren,electriciteitsdraden van toestellen en lampjes zijn niet beveiligd.Bedlinnen en handdoeken:bevlekt,gescheurd en lange zwarte haren ertussen.Terrasdeur valt bij openen eruit,geroeste kranen aan bad en wastafel,vieze afvoerputjes,overal schimmels aanwezig.Warm buffet is koud(bain-marie defect),zeer beperkte keuze,geen verse produkten,zelden proper tafellinnen.Gratis paard en kar naar strand:het dier stinkt en is verwaarloosd.Nooit zien poetsen aan het zwembad,doorgezakte verroeste ligbedden met versleten beschimmelde matrassen.Strandbar is een houten barak met enkel lauwe frisdranken.ABIR is klaar om te SLOPEN!!!!!

Gereisd met partner in oktober 2010

• 4Paul Cnockaert15-10-2010

nooit meer op die manier

Hotel Abir op Djerba is hoogdringend aan een ernstige renovatie toe niet alleen qua installatie doch evenzeer qua personeel. Er is duidelijk een ernstige crisis aan de gang in het hotel en blijkbaar wordt bijna de voltallige ploeg aan de deur gezet. Alles is er ondermaats, het eten is eentonig en voornamelijk is er veel te weining personeel beschikbaar tijdens de piekmomenten. Door de vele trappen (en geen lift) is het hotel ongeschikt voor ouderen of jonge kinderen. Het aan het hotel verbonden "Balneo-centrum" is een ramp, voornamelijk omdat ze beroep doen op "interim-personeel" die dan de beschikbare installaties onvoldoende kennen en door hun amateurisme ernstige verwondingen veroorzaken. In de daaropvolgende gesprekken om een regeling te bekomen wordt men van het kastje naar de muur gezonden tussen de verantwoordelijke van het Balneo-centrum en de hoteldirectie, zij hebben namelijkk niets met elkaar te zien??

Gereisd met partner in oktober 2010

• 4mardan81110-10-2010

Nooit meer

Bij aankomst werd je aan je lot overgelaten en ze lieten je 2 uur wachten in de lobby vooraleer je een kamer kreeg . De temperatuur in het gehele hotel was ondraagelijk aaangezien er nergens airco was . Het ontbijt was echt niks . Stokbrood van de dag ervoor en hard gekookte eieren elke dag , dat was alles wat er te eten viel . Ontbijten kon van 06.00 uur maar ze bakte alleen maar vanaf 08.00 uur een spiegel eitje of pannenkoek . De drank was uit superkleine plastic bekertjes en lauw en zonder prik . Allen het bier was drinkbaar . Allen met fooien kon je daar alles en kreeg je drinken uit een glas . De zwembad bar was zelfs gesloten en in dien je er na de middag wou eten of drinken was dit betalend . . Het lawaai van de animatie s avonds was erg luid tot middernacht en zonder airco op kamer moest je wel met ramen openslapen .

Gereisd met partner in januari 2010

• 7jaap20-07-2010

harde muziek tot 23 uur, mooi zwembad

Het hotel ziet er mooi uit, kamers minder. zwembad is goed, met ligstoelen ( niet voor iedereen) 13 min. lopen naar strand. daar moet je betalen voor een ligstoel van het hotel. buffet is redelijk. personeel vriendelijk. airco valt regelmatig uit. veel dingen in kamer defect,wel veel animatie,

• 8patricia en nikita07-07-2010

vooral kindvriendelijk

°iK WAS MET MIJN DOCHTER ALLEEN We hebben een supppppper leuke vakantie gehad . Iedereen is echt kindvriendelijk een echte aanrader. We zijn bezig om weer te gaan

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 4Nikki04-07-2010

Ga er niet heen !!

Ik ben hier een jaar geleden naartoe geweest met mijn vriendje en het is echt niet aan te raden!! we kwamen aan in het hotel en werden zowat aan ons lot overgelaten, na lang zoeken eindelijk onze kamer te hebben gevonden die ook tegensloeg. Om het kort samentevatten, het kamermeisje heeft geld van ons gestolen, we hebben voedselvergiftiging gekrege en sommige animators zeggen echt seksueel getinte dingen. neem u conclusie maar

Gereisd met partner in augustus 2009

• 10sabrina19-06-2010

enorm leuk

in het begin was het even wennen, maar na de eerste dag ware we het goed gewoon, zeeer vriendelijke mensen ( zekers als ze hoorde dat we van belge waren). heel vriendelijke mensen, goede service, ga de mensen zekers missen. goede animatie.

op straat vind ik het wel gevaarlijk.

wilde niet terug naar belgie.maar met spijt int hart

• 9Dorien en Jocelyn02-06-2010

Om terug te gaan!

Zijn in mei 2010 naar Abir geweest Hadden een fantastische reis voor maar 376 euro pp all inn. Kamers zijn verouderd maar proper. Kregen iedere dag verse handdoeken.Het personeel was erg vriendelijk en niet opdringerig. Het eten was goed. Er was voor elk wat wils en als je eens niets mocht dan kon je iedere dag nog verse pizza eten. Het ontbijt was sober maar wel vers. We hebben altijd onze drank geserveerd gekregen in glazen. Animatieteam was super! Het strand was 600m van het hotel en was bereikbaar met gratis koets vanuit het hotel. Midoun was voor goede stappers te voet te bereiken of anders per taxi (2 dinar) Naar de hoofdstad betaalde je 6 dinar. Zeker aan te raden is de piratenboot (La perle) Ga naar de haven van Houmt Souck en probeer zelf een prijs vast te leggen. Vanuit het hotel veel duurder. Wij hebben een prachtvakantie gehad en gaan zeker nog terug.

• 8Patrick Volder28-02-2010

Heerlijk Genoten

De eerste dagen moesten we wennen aan het animatie team. maar uiteindelijk bleken ze erg vriendelijk en niet zo opdringerig. Kamers waren prima, hoofdkleur is blauw. Achter de bar bij het zwembad een erg aardige jongen die iedereen te vriend wilde houden door woorden in onze taal te leren. Het hotel zelf ligt niet goed. er is vrijwel niets om het hotel heen. Je zal met de taxi naar het centrum moeten waar je ook zo weer doorheen bent. Aanrader, de hamam in het centrum, die is erg lekker.

Gereisd met vrienden in september 2009

• 9vonckx en peeters25-01-2010

om terug te keren

voor mensen die een gewone vakantie willen. een aanrader, een mooi zwembad. goede animatie en leuke animators, niet ver van het strand, goede bediening. propere kamers. met 1 woord een simpele goede vakantie. we gaan dit jaar terug en nemen er 2 mee.

Gereisd met partner in juni 2009

1 tip over Hotel Abir

• Susz, 24-02-2009

Wij gaan in april naar hotel ABIR Djerba ik weet waar het Hotel zich bevind, maar had graag geweten hoe is en waar is hun strand, is het voorzien van strandbedden ?

0 vragen over Hotel Abir

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
    • Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand800 m
    • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• WinkelsCadeauwinkel
    • Op het terreinDisco, Terras
    • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam
    • Wellness behandelingenMassages