Djerba

We hebben een aantal aanbieders voor Djerba voor je op een rij gezet:

vakanties Djerba

We hebben een aantal aanbieders voor Djerba voor je op een rij gezet:

Reviews over Djerba

excellente kitesurf lessen voor kinderen

Frank
    27-5-2019

We zijn gaan kitesurfen bij kitesurfschool les Dauphines Dejrba, vanaf onze thuisbasis Club Robinson Djerba Bahia, Club Robinson hoeft geen nadere complimenten, dat is altijd goed. De kiteschool blonk echter ook uit voor wat betreft de spot, de vriendelijkheid van de mensen en de gastvrije sfeer. De prijzen laag en de les faciliteiten, ook voor kinderen, heel goed!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

schitterend eiland met heel mooi strand

Angela
    10-5-2019

Het is een heel mooi eiland met een schitterende zee en strand. wel jammer dat er veel plastic ligt. Goed betaalbare reizen en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel in de hotels. Er komen nog niet veel toeristen terug na de aanslag op het vaste land van jaren geleden. Dat is heel jammer want zeker op Djerba is het heerlijk. Er zijn wel een aantal discotheken en een casino maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. Ik zeg: gewoon een keer doen en je bent verkocht. Helaas kan je niet vanuit Nederland vliegen, wij gaan altijd via touroperator vanaf Brussel.

Gereisd Met partner in april 2019

Fantastisch eiland

Harriet Stollenwerk
    2-12-2018

4de keer Djerba het eiland van de duizend palmen. Schitterende stranden, leuke markten, mooie natuur . De eilandbewoners zijn tegen de normale mensen erg vriendelijk, ze hebben niets op met mensen die halfnaakt en met veel poeha rondlopen.

Gereisd Met partner in september 2018

Vuil

Eric
    4-6-2015

Djerba, ik vind dat ze het daar wel eens mogen opkuisen,overal plastiek en nog eens plastiek,zakken flessen,enz...stranden hebben wel veel last van de algen,ook wordt je overal lastig gevallen door verkopers,ze zijn zeer opdringerig,

Gereisd Met partner in mei 2015

Voor rust en de zon

Rob van der Togt
    18-5-2015

Djerba is een eiland waar weing te beleven valt omdat het kaal en dor is maar het is ideaal voor rust en zon met veel luxe , en iets minder luxe ,all inn hotels .Het is maar 2.45 uur vliegen en je zit in een zeer warm oord ( mei 30 graden ) Voor cultuur is er weinig maar je kan naar een o.a. pottenbakkersdorp en naar het vaste land met een excursie naar de sahara en andere dorpen met veel geschiedenis.

Gereisd Alleenreizend in Fri May 08 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Djerba scoort een 7,5 uit 10, op basis van 756 reviews