Camping Vyr

Camping Vyr

We hebben een aantal aanbieders voor Vyr voor je op een rij gezet:

1 review over Camping Vyr in het Nederlands

Leuke camping verzorgd netjes en echt tsjechisch

Jeroen
29-7-2009

We verbleven als gezin (tieners) ruim 2 weken op deze camping. Met leuk strandje aan zwemmeer (stuwmeertje). De camping staat gek genoeg in weinig (internationale) campinggidsen. Er komen dus voornamelijk Tsjechen. 's avonds een bar met bandje. Het sanitair is zeer schoon. Er is een winkeltje, een snackhoek. De prijs is ook voor 6 personen met 3 tenten nog steeds minder dan 500 kronen. Een aanrader. De ligging is gunstig voor uitstapjes naar Znojmo, Brno, Wenen (!), Trebic. Keurig onderhouden veld voor beachvolleybal, tennis, pingpong, speeltuintje. Er staan veel "hutjes" die wat weg hebben van omgebouwde containers/trailers. Dat maakt de sfeer dus echt tsjechisch. Overal vuurplaatsen. Dus lekker zelf grillen. En voor de kampeerders is er overal (moderne) stroomvoorziening. Douchemuntjes, 10 kronen voor 3 minuten.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Vyr

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vyr in Výrovice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vyr zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.