Reviews over Výrovice

Leuke camping verzorgd netjes en echt tsjechisch

Jeroen,
    29-7-2009

We verbleven als gezin (tieners) ruim 2 weken op deze camping. Met leuk strandje aan zwemmeer (stuwmeertje). De camping staat gek genoeg in weinig (internationale) campinggidsen. Er komen dus voornamelijk Tsjechen. 's avonds een bar met bandje. Het sanitair is zeer schoon. Er is een winkeltje, een snackhoek. De prijs is ook voor 6 personen met 3 tenten nog steeds minder dan 500 kronen. Een aanrader.

De ligging is gunstig voor uitstapjes naar Znojmo, Brno, Wenen (!), Trebic.

Keurig onderhouden veld voor beachvolleybal, tennis, pingpong, speeltuintje.

Er staan veel "hutjes" die wat weg hebben van omgebouwde containers/trailers. Dat maakt de sfeer dus echt tsjechisch. Overal vuurplaatsen. Dus lekker zelf grillen. En voor de kampeerders is er overal (moderne) stroomvoorziening.

Douchemuntjes, 10 kronen voor 3 minuten.