Camping Autocamp Obora

4.5Matig

Tsjechie, Zuid Moravië (Jihomoravský), Verveska Bityska

Op vakantie geweest naar Autocamp Obora?

4.5Matig

2 reviews over Camping Autocamp Obora

• 2017
    6Versteegen26-08-2017

Niets te beleven

Wij kwamen hier tijdens doorreis terecht en geen zin om verder te rijden. Camping was leeg op 3 caravans/tenten na en enkele vakantiegangers in de bungalows. Vriendelijke beheerster die goed Engels sprak. Toilet- douchegebouw leek te stammen uit het communistische tijdperk. Toiletten konden niet op slot. Douchen achter een douchegordijntje en dan je kleding in het openbare deel achter laten en zorgen dat het hangt (anders wordt het nat). Kleine kaart is voldoende, wel om denken dat je apart groente en aardappelgerecht erbij besteld. Voor doorreis prima, maar niet langer dan 1 nacht.

• 4Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

3Marcel18-08-2015

Wat een bende

We kwamen hier op doorreis terecht. We hadden geen zin meer om te rijden en zodoende kwamen op deze camping terecht. Wat een bende.... Zie foto's.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015