Hotel Royal Ricc

Kleine hotelsWeer vandaag5°2°

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Ricc voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Royal Ricc in het Nederlands

2008

Doorreis met eigen vervoer

Piet Jansen
21-11-2008

Slechts voor een nacht op doorreis.

De kamers waren netjes, de prijs viel mee, wel hoger dan in kleinere plaatsen.

Gereisd met vrienden in mei 2005
      2005

Kleinschalig 4 sterren hotel

kersepit
      28-4-2005

Kleinschalig 4 sterren hotel.Midden in het centrum.Prachtigen kamers in oude stijl

Gereisd anders in april 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Ricc in Brno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Ricc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.