Hotel Orea Voroněž I

We hebben een aantal aanbieders voor Orea Voroněž I voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Orea Voroněž I in het Nederlands

Anders

2004

Zakelijk hotel, makkelijk bereikbaar tegenover de beurs. Met borden aangeven. Ligt wel buiten het centrum; Metro te voet te bereiken. Complete, nette schone kamer. Uitgebeid ontbijtbuffet, wel afh. van de hoeveelheid gasten. Betaald parkeren direct voor het hotel / bewaakt betaald parkeren iets verderop achter het hotel. 1 nacht betaald geparkeerd, toen ik iets nodig had uit de auto was er geen bewaking aanwezig(?!),.. dus toen maar voor het hotel geparkeerd. Keuken goed:).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Orea Voroněž I in Brno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Orea Voroněž I zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.