Hotel Macocha

6 reviews over Hotel Macocha in het Nederlands

Een goed hotel

Jan Baggel
4-6-2019

Dat ze moeten betalen met kronen.In het hotel kun je de euro s wisselen Dat is wel zo prettig. Het personeel is zeer klantvriendelijk Voor de prijs hoef je het niet te laten . Van 18.00 uur tot 22.00 uur zijn de drankjes gratis. We hebben een mooie 10 dagen beleefd met een fijne en kundige chauffeur

Gereisd Met partner in mei 2019

Zeer slecht

M van der Hoeven
2-1-2018

een onveilig en vies Hotel met kleine eetzaal waar te veel mensen in worden gepropt wat een kabaal. slecht eten en drinken vieze bedden geen vlucht route aanwezig .

Gereisd Anders in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Schaik
10-9-2017

Smerig, slechte ligging , veel verkeer met goederen treinen in de nacht . Beddengoed met grote bloed vlekken, bah bah. Ik snap touroperator niet.!,,,,,

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Wat verwacht je?

Mooie reis Bolderman
29-8-2017

Een leuk hotel op de verkeerde plaats. Dit hotel ligt bij een rotonde , het station en bus station. Het terras is veel te klein voor een bus vol gasten. Personeel dat enorm hun best doen maar geen andere taal dan Tsjechisch spreekt. Restaurant is te klein voor een bus vol gasten. Je zit op een gepropt.Bij het warme weer wat wij hadden was dat niet prettig. Goede keuken.

redelijk hotel.

ar
15-7-2017

Hygiene matig, eten redelijk. Ongezellige eetzaal personeel doet zijn best maar communicatie kan beter. Wat last van treinverkeer en ziekenauto's.

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Dit nooit meer

Ria Van De Velde
27-6-2015

Hotel Macocha ligt op een druk punt, nabij trein-en busstation, 's nachts veel goederentreinen die voorbij denderen. Hygiëne laat te wensen, 7 dagen kamer/badkamer/toilet niet schoongemaakt.Wel iedere dag "schone handdoeken" Personeel spreekt alleen Tsjechisch, is niet vriendelijk , borden met eten worden voor je neus gekwakt Blansko is geen bestemming voor een gezellige vakantie, stad erg armoedig en vies,niets te doen Daarentegen is de omgeving qua natuur mooi

Gereisd Met vrienden in juni 2015

We hebben een aantal aanbieders voor Macocha voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenWaterpark

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, VIP area
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën
  • BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Macocha in Blansko, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Macocha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.