Camping Bítov

Camping Bítov
6,4

3 reviews over Camping Bítov in het Nederlands

Met oudere kinderen

Simpel. je moet ervan houden wij in elk geval wel

Peter Mermans
14-2-2011

Nu twee seizoenen hier gestaan. Bij regen een drama omdat de hele omgeveing afwatert via de camping. Dus wel goed je plek uitkiezen anders heb je natte voeten.

Omgeving is mooi maar er is niet veel te doen.

Voorzieningen zijn simpel maar voldoen, verwacht geen sterren restaurant. Er zijn diverse leuke restaurantjes in de buurt waar je een leuke maaltijd voor een leuke prijs kan krijgen.

Winkels zijn er niet veel in de buurt. Je moet al gauw naar Znojmo wat een halfuur rijden is. Een simpel supermarktje is er in het dorp en in de buurdorpen

Het is toegestaan bij de tent een vuurtje te stoken, dat geeft de avond een heerlijke sfeer

Als je een echte kampeerder bent en niet te idoot veel luxe evrwacht kun je hier heerlijk toeven

Met tent

Kathleen Bergers
16-8-2010

Geen camping om met kleine tenten te kamperen, je staat dicht op elkaar op een te klein veld met je tentje. Wij kregen het er een beetje benauwd van. Receptie vriendelijk, eten op de camping zoals vrijwel overal, te vet en geen vitamines te bekennen. Sanitair niet erg schoon en erg achterhaald. Verder geen warm water om af te wassen.

Wij zijn er in mei geweest. De camping is sinds 1 mei open en zeer rustig.

Gezien de capaciteit van de camping kan het er wel druk zijn. De algehele staat van onderhoud laat wat te wensen over. Verder is de camping omgeven door rotsen en bomen, gelegen aan een uitloper van een stuwmeer.

Er is voldoende eetgelegenheid op de camping, wat alleen in het hoofdseizoen geopend is.

Een Bancomat is niet in de buurt.

De receptionist is heel vriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bítov in Bítov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bítov zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.