Camping De Bongerd

Camping De Bongerd

73 reviews over Camping De Bongerd in het Nederlands

Martin en Antje van der Slikke
15-8-2018

Heerlijke camping met leuke, lieve en behulpzame eigenaren.

Geweldig!

Familie fix
13-8-2018

Wat een geweldige camping. We huurden een caravan die van alle gemakken voorzien was; beddengoed, fijne stoelen, tafel, koelkast, koelbox en zelfs een oventje. Zeer vriendelijke eigenaren en af en toe een leuke activiteit zoals pannenkoeken bakken boven het kampvuur en reflectortocht.

Verder en lekker groot zwembad met een leuke glijbaan en in de buurt is heel veel te doen.

Het sanitair is netjes schoon, maar wel wat oud.

Aanrader!

Familie de Wit
12-8-2018

Een aanrader! Allereerst een prachtige omgeving met mooie bezienswaardigheden, ook voor kinderen!

De camping was heerlijk erg gastvrij, vriendelijk en behulpzaam en vooral ook leuke activiteiten. Sanitair is prima, niet het jongste meer maar echt netjes en schoon. Het zwembad super, groot genoeg en een prachtige glijbaan. Camping is verder mooi overzichtelijk, en de kinderen konden lekker hun gang gaan. Is het weer even niet zo lekker? Een flinke kast vol spelletjes en boeken etc ontbreekt er zelfs niet op deze camping! Op nog geen 5 minuten lopen een lekker restaurant en een heerlijke bakker!

Een dikke aanrader wij komen zeker nog een keer terug!

fantasties

norah
6-8-2018

het was kij leuk en ik wou er echt langer blijfen mij papa vond dit encht de aleluekste camping van nu toe ik norah leukse

van de heele wereld

Een hartelijke ontvangst en betrokken eigenaren! Er wordt goed meegedacht bij tripjes en activiteiten. Zo werden we gewezen op een festival in de buurt ter ere van het 750 jaar bestaan van een dorp.

Camping en faciliteiten (mn sanitair) hebben een upgrade nodig. Te kleine hokjes en lage waterdruk. En ons advies is ook om de muntjes voor warm water bij de afwas af te schaffen😉.

Zwembad is top met gave glijbaan, maar water vonden wij koud.

Geweldig

Josë Ouwerkerk
19-6-2018

Mooie rustige camping met ruime plaatsen. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. Sanitair is eenvoudig, maar wel goed schoon. Op loopafstand een goed restaurant, een bakkertje en een eenvoudig supermarktje. In Boskovice, op ca. 15 minuten rijden, zijn verschillende grote supermarkten. In de omgeving is veel te zien, o.a. Olomouc (klein Praag) en de grot Moravsky Kras - Macocha.

Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijk rustig en mooie royale kampeerplek

Gerrit en Janita ten Cate
16-6-2018

Zeer spontaan leuk nederlands echtpaar die 3 jaar geleden de camping hebben gekocht.

Camping ligt in een klein dorp dat wel erg afgelegen ligt.

in het dorp is een bakker en een klein kruideniertje en een cafe restaurant waar het goed vertoeven is.toen wij er waren was het zwembad leeg ivm lekkage.

Maar voor de echte rustzoeker ben je hier op het juiste adres.

Heel goed

Bart&Susan
29-5-2018

Veel rust,mooie omgeving ,fijne hartelijke eigenaren. Enige nadeel is dat je geen zin hebt om te vertrekken.

Naar mijn mening te hoog gewardeerd

Eric
6-9-2017

Vond de camping sfeerloos en in verhouding met andere Tsjechische campings prijzig.

Daardoor veel "doortrekkers".

99% Nederlanders.

Wel een mooi plekje.

Maar geen volle bak in augustus.

Sanitair zat in 2 containers maar was ok.

Zorg voor extra hulpjes in het hoogseizoen zodat jezelf iets relaxer kunt zijn.

Gezellige leuke camping

Martine
3-9-2017

Nieuwe eigenaren die de camping enthousiast runnen. Aandacht voor de gasten, lekker zwembad met glijbaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bongerd in Benesov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bongerd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.