Camping De Bongerdsterster

Tonen op kaart

83 reviews over Camping De Bongerd

• 2019
    7J20-08-2019

Leuke camping, voor kids tot een jaar of 12.

Prima nederlandse camping, mooie plekken. Wij vinden zelf een nl camping niet zo leuk (liever verschillende nationaliteiten en culturen) maar voor de kinderen was het geweldig. Pannenkoeken bakken boven het kampvuur was top. Zwembad erg koud en vrij diep, 1.50m. Dus voor jonge kinderen niet ideaal. In de omgeving is redelijk wat te doen. Science museum Vida in Brno is een aanrader. Punkva grotten in het hoogseizoen per mail of tel ruim (maand ofzo) voor je vakantie reserveren! Beetje toeristische afwerkplek maar wel prachtig!

• 9Sander19-08-2019

Gezellige, gemoedelijke familie camping

Een gezellige familie camping met beperkte eenvoudige animatie, pannenkoeken bakken op het vuur, waar de hele camping voor uitloopt, jong en oud, reflectortocht door het bos. Een ontmoetingsruimte met een voetbaltafel, poolbiljart en barretje. Op de camping is een zwembad met glijbaan. Bakkertje, supermarktje, en restaurant met nederlandse kaart op loop afstand. De eigenaars zijn heel behulpzaam. We hadden een plek onder een lantarenpaal, we vroegen of we een andere plek konden krijgen maar dat was niet mogelijk, 10 minuten later kwam Floran met een ladder, om in overleg met de andere kampeerders, de lamp uit de lantarenpaal te draaien. TOP!!! Floran en Wieke, Bedankt

• 9Jolanda14-08-2019

Heerlijk

Blokhut gehuurd, was prima alles wat je nodig hebt is er en anders kon je het vragen en werd er voor gezorgd. Camping eigenaren waren zeer behulpzaam. Groot zwembad, mooie omgeving. In het dorp bij de bakker verse broodjes iedere ochtend. Luie dag, frituur bestellen op de camping , lekker.

• 9Eetgelegenheden

• 9Halbe en Leonie09-08-2019

Op deze camping komen we zeker weer terug

Eind juni op deze mooie camping geweest. Zeer vriendelijke eigenaren. Op de dag van aankomst is er een welkomsdrankje en ontvang je een map met uitgebreide informatie, wat je allemaal in de omgeving kan doen. De campingplaatsen zijn ruim, een heerlijk zwembad en voor kinderen genoeg te doen. Op loop afstand is een goed restaurant , een bakkertje en een kleine Coop. Camping ligt aan een bos, waar doorheen wij op de mountainebike een mooie tocht hebben gemaakt.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Richard30-07-2019

Heerlijke camping

Heerlijke camping voor lagere schoolkinderen Leuke glijbaan, poolbiljard en goede WiFi Zelfs net buiten de camping konden de kids heerlijk relaxen met een hengeltje in de hand Mooie grote plaatsen Eigenaren zijn pas 3jaar bezig maar staan open voor advies. Ze willen er echt iets moois van maken Kan deze camping iedereen aanraden met kids t/m 12j Veel te zien in de omgeving zoals Brno (burcht, mummies in Kapucijnenkerkje en nog veel meer) 5min van de camping lopen zit een heerlijke bakkertje en een restaurantje. Ook niet onbelangrijk😁

• 1Eetgelegenheden

• 8Leja26-07-2019

Prima camping!

Mooie groene camping! Alles aanwezig voor een fijn verblijf. Eigenaars geven veel en goede informatie over de omgeving etc. 's Avonds voor ons de bar opengedaan om met naar het Nederlands dameselftal op het EK 2019 te kijken. Super!

• 7Eetgelegenheden

• 8Guus de Rooy14-07-2019

Fantastische camping met zeer hulpvaardige mensen

Prachtige camping, gezellige bar en ontmoetingsruimte. We hadden niet gereserveerd maar waren van harte welkom. Mijn vrouw heeft een mislukte knieoperatie achter de rug waar direct op ingespeeld werd door een plekje aan te wijzen voor onze VW camper dichtbij toilet etc. Eigenaar gaat op de toiletten handgrepen plaatsen waardoor gebruik voor haar gemakkelijker was. Vanmiddag in de bar Formule 1 kijken. Leuk!!!!!!!!!!!!

• 8Tina Mulder09-05-2019

Gewelidg

Al voor de 2de keer op deze zeer aangename camping mogen verblijven. Veel advies en tips gekregen van de eigenaren over het dorpje of wat er in de omgeving mogelijk was. Tijdens een meerdaagse voor het wielrennen met onze jongste zoon mogen verblijven. 's Avonds gezellig aan de bar. Staan open voor alle vragen en helpen jou waar ze kunnen, zeer gastvrij. Prachtige omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 8Henny, Monique, Jeremy en Colin09-05-2019

Met de wielerploeg een geweldig weekje gehad.

Hele fijne camping waar we een weekje met een paar gezinnen hebben vertoefd, tijdens de wieler meerdaagse van onze kinderen een paar dorpjes verderop. Gelukkig waren wij al 4 dagen voordat de wedstrijden begonnen gearriveerd. Zodoende hadden wij nog wat tijd over hadden om deze mooie omgeving te verkennen, met de wielrenfiets maar ook te voet. Op nog geen 5 minuten afstand, vind je de bakker, met dagelijkse verse broodjes en een kleine supermarkt. Je staat binnen dezelfde tijd in een mooi bos, waar diverse wandelroute's zijn uitgepijld. De zeer spontane eigenaren weten hier alles over te vertellen. Aangezien de temperaturen een beetjes schommelden tussen de 10 a 15 graden, vond ik de douche gelegenheden wel een beetje frisjes en heb doorgegeven dat met name het water (zeker bij dit wat kouder weer) wel wat warmer afgesteld mag worden. Dit werd direct door de eigenaar opgepakt. Een camping om zeker in de zomer nog eens na terug te gaan.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 8Peter en Hennie04-05-2019

Mooie rustige camping, hulpvaardige eigenaren. Zeer service gericht!

Gereisd met partner in mei 2019

3 tips over Camping De Bongerd

• Bram Bonninga, 20-10-2013

zwemkleding mee! Een prima zwembad met grote glijbaan!

• Johan , 04-08-2013

Restaurant in het dorp! (heeft menu in de Nederlandse taal, aardig personeel, heel lekker eten, voor heel weinig centjes.)

• Marcel Regina Quinty en Mexz, 27-07-2013

In de receptie hangt het vol met leuke mooie tips Er is hier genoeg te doen

5 vragen over Camping De Bongerd

• frankhop, 25-06-2017

camperplek

goedemiddag we midden july Tsjechië bezoeken, hebben jullie altijd plek voor een camper hg famhop uit elburg

• toos, 02-07-2015

fiets

Kun je op deze camping ook een fiets huren..?

• Jolanda, 23-05-2015

Leeftijd genootjes..

Wij gaan vanaf 6 juli,(week )gaan er meer op vakantie met kinderen van 10 en 12 jaar ? ..we zijn vroeg dit jaar .maar een paar leeftijdgenootjes is wel gezellig voor ze.

Camping De Bongerd info

• Aantal sterrensterster