Camping De Bongerd

Camping De Bongerd
7,9

67 reviews over Camping De Bongerd in het Nederlands

Heerlijk rustig en mooie royale kampeerplek

Gerrit en Janita ten Cate
16-6-2018

Zeer spontaan leuk nederlands echtpaar die 3 jaar geleden de camping hebben gekocht.

Camping ligt in een klein dorp dat wel erg afgelegen ligt.

in het dorp is een bakker en een klein kruideniertje en een cafe restaurant waar het goed vertoeven is.toen wij er waren was het zwembad leeg ivm lekkage.

Maar voor de echte rustzoeker ben je hier op het juiste adres.

Heel goed

Bart&Susan
29-5-2018

Veel rust,mooie omgeving ,fijne hartelijke eigenaren. Enige nadeel is dat je geen zin hebt om te vertrekken.

Naar mijn mening te hoog gewardeerd

Eric
6-9-2017

Vond de camping sfeerloos en in verhouding met andere Tsjechische campings prijzig.

Daardoor veel "doortrekkers".

99% Nederlanders.

Wel een mooi plekje.

Maar geen volle bak in augustus.

Sanitair zat in 2 containers maar was ok.

Zorg voor extra hulpjes in het hoogseizoen zodat jezelf iets relaxer kunt zijn.

Gezellige leuke camping

Martine
3-9-2017

Nieuwe eigenaren die de camping enthousiast runnen. Aandacht voor de gasten, lekker zwembad met glijbaan.

Super leuke camping

Leonie
30-8-2017

Wij hebben ruim 14 dagen op deze camping gestaan. De eigenaren Floran en Wieke zijn enthousiaste en warme mensen, men voelt zich direct thuis.

De camping heeft ruime plaatsen, het sanitair is schoon.Het zwembad vond ik erg plezierig vooral met die hete dagen.

Ook de gelegenheid om samen met andere campinggasten iets te drinken in de bar vonden wij erg gezellig . Ook de ontmoetingsruim is leuk , hier is free wifi en er staat een pool-tafel en voetbalspel .

Door de eigenaren werd er s`avond ook kampvuur met pannenkoeken bakken georganiseerd evenals in het donker een reflextocht door het bos.

Wanneer men niet zelf wenst te koken kan men op een loopafstand van 500 meter in het dorpje Benesov prima eten, ze hebben zelfs een menukaart waar het in het nederlands in staat.

Ook de omgeving is erg mooi , al met al een aanrader voor wie hier op vakantie naar toe wil gaan.

Groetjes van Otto en Leonie

Fantastisch genoten op deze gezellige camping!

Familie de Heij
20-8-2017

We hebben 2,5 week op de camping doorgebracht en ons prima vermaakt. Op de camping is een prachtig zwembad waar we heerlijk konden afkoelen. Ook de mooie glijbaan viel goed in de smaak!

In de bar (waar het 's avonds goed vertoeven was) stonden een voetbaltafel en een poolbiljart waar iedereen gebruik van kon maken. Iets minder...er stond ook een xbox... ;).

Vers brood konden we halen bij de bakker in het dorp, een wandelingetje van een paar minuten. Ook is er een kleine supermarkt. In Boskovice zitten de grotere winkels, een minuut of 10 rijden. In de regio is genoeg te beleven. Van kastelen en grotten tot klim- en aquaparken. Onderweg er naartoe kom je door een prachtig landschap met heerlijke kronkelende weggetjes...

De eigenaren Floran en Wieke willen overal wel bij helpen en maken geregeld een praatje met de campinggasten. Het sanitair is degelijk en wordt goed schoongehouden.

De kinderen vonden de reflectortocht en het pannenkoeken bakken bij het kampvuur erg leuk. Dergelijke activiteiten mogen best wat vaker.

Al met al een gezellige camping waar we vast nog weleens terug gaan komen!

Top camping!

Frank en Tanya
15-8-2017

Camping De Bongerd wordt gerund door twee hardwerkende mensen die t hart op de goede plek hebben. Gezellige camping, prima sanitair, verschillende plekken (veldje of hofjes), zwembad met glijbaan (wel n beetje koud ;-) ), en in een prachtige omgeving!

Geweldig gezellige camping

Roely
8-8-2017

De camping ligt in een prachtige omgeving met een bakker en restaurant op loop afstand. De camping heeft een prachtig, goed onderhouden zwembad. Er werden leuke spontane activiteiten georganiseerd, zoals kampvuren, reflector tocht, Hollandse avond ivm met vrouwenvoetbal EK. Geweldig gezellig!

En dan de eigenaren (die voor het 2e jaar de camping runnen) super leuke, behulpzame, vriendelijke, gezellige mensen. De bar/receptie is ook heel gezellig.

Kortom we hebben genoten van de gehuurde caravan met voortent, de omgeving, de gezellige gasten op de camping en vooral van Floran, Wieke en Youp ( de hond) De reis van bijna 1100 km was het dubbel en dwars waard, kan niet wachten tot volgend jaar, ja dan gaan we weer: we hebben nog lang niet alles in de prachtige omgeving gezien en na een daguitje is het heerlijk weer terug te komen op deze gezellige, mooie camping!

Fijne Camping

Yvon
23-7-2017

Goed onderhouden camping. Mooie ruime plaatsen. Goed sanitair. In de omgeving is veel te beleven. Supermarkt en restaurant op loop afstand. Zwembad met glijbaan aanwezig. Bereidwillige, gezellige campingbeheerders.

Fantastische camping

Familie Bronkhorst
22-7-2017

Camping de Bongerd is zeker de moeite waard.we hebben daar 14 dagen gestaan en vonden het jammer dat we weer weg moesten. Floran en Wieke bedankt voor alles

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bongerd in Benesov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bongerd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Bongerd scoort een 7.91 uit 10 op basis van 67 reviews.