Reviews over Benesov

Klein dorpje

Familie de Heij
    20-8-2017

Benesov is een klein dorpje en ligt in een prachtig gebied waar je prima kunt wandelen en mtb-en. Er is een bakker met lekker vers brood en heerlijke luxere broodjes. Ook heeft het dorp een kleine supermarkt. Het restaurant in het dorp is wat gedateerd, maar je kunt er prima eten. Pinnen kan bijna nergens. Dus wel even extra cash meenemen bij de geldautomaat in Boskovice.

Prachtige omgeving

Laura
    29-9-2014

Benesov zelf is een vrij klein plaatsje, maar in de nabije omgeving bevinden zich wel heel veel andere bezienswaardigheden. Stadjes en steden met veel cultureel en historisch erfgoed, prachtige natuur met volop fiets- en wandelmogelijkheden.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 09 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig verblijf op Campng De Bongerd

T. Kok
    20-8-2013

In 2003 waren we al een keer op deze camping en dit jaar wilden we weer naar Tsjechië. We kozen dus direct opnieuw voor deze camping. De eigenaren Teunis en Rigtje staan klaar voor iedereen. Wij zijn meegegaan met een excursie naar Olomouc en Brno en hebben hier erg van genoten. We zijn ook de burcht in Pernstejn gaan bezoeken. Je krijgt dan van de eigenaren een uitleg mee in het Nederlands. Daardoor hebben wij voor de uitgebreide rondleiding kunnen kiezen!! Het is fantastisch dat de camping in het dorp ligt, je kunt dan tussen de Tsjechen je boodschappen doen en zo heel veel leren. Tot ziens = naskledano. In het dorp kun je goed eten. De kaart is ook in het Nederlands met daaronder in het klein de Tsjechische vertaling. Altijd makkelijk als je ergens anders iets wilt eten. In Boskovice kun je leuk winkelen evenals in Prostejov. In het dorp rondwandelen is trouwens ook leuk. Je kunt dan zien dat de Tsjechen er mooie huizen neerzetten. Voor vragen: Teunis en Rigtje!!

Gereisd Met partner in juli 2013

klein, rustig dorpje

familie van Veen
    5-8-2013

Benesov is een klein dorpje waar niet heel veel faciliteiten zijn. De bakker is vlakbij de camping, dus broodjes halen voor het ontbijt is geen probleem. De supermarkt heeft alleen het hoognodige, voor uitgebreide boodschappen moet je naar Boscovice, 10 km verderop. Er is een restaurant waar je prima kunt eten voor weinig geld. De menukaart is ook in het nederlands! Rondom het dorp is veel bos waar je heerlijk kunt wandelen en fietsen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013
Benesov scoort een 7,3 uit 10, op basis van 15 reviews