Vakantiehuis Dvorakova (B-Zuid)

9,3

4 reviews over Vakantiehuis Dvorakova (B-Zuid) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

2008

Een luxe gezellig huisje, de tafeltennis was erg geliefd bij de kids.

Rustige omgeving vriendelijke huisbaas.

Voor herhaling vatbaar.

2007

Een super luxe huis met zwembadje dat dagelijks gefilterd wordt. Een heerlijk huis om terug te komen van de diverse uitstapjes in de omgeving. Ik zou zo weer gaan!
2006

Mooi huis en smaakvol ingericht

Arnold
29-11-2006

Mooi huis en smaakvol ingericht. Aardige eigenaar. Privacy wat minder. In de nabije omgeving is niet zoveel te beleven. Je moet er wat kilometers maken om mooie steden en mooi natuurschoon te zien. Al met al kan je er toch een leuke vakantie beleven.

heel mooi smaakvol ingericht huis en een erg vriendelijke

hetty de zeeuw - wijnands
    23-9-2006

heel mooi smaakvol ingericht huis en een erg vriendelijke engelssprekende verhuurder.

het mooiste huis dat we ooit in tsjechie gehuurd hebben

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Dvorakova (B-Zuid) in Adamov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Dvorakova (B-Zuid) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Dvorakova (B-Zuid) scoort een 9.25 uit 10 op basis van 4 reviews.