Bestemmingen in Zuid Moravië (Jihomoravský)

Bekijk alle plaatsenBekijk alle plaatsen

Sorteren

vakanties Zuid Moravië (Jihomoravský)

Reviews over accommodaties in Zuid Moravië (Jihomoravský)

Prima

Sj
    31-7-2017

Het is een prima camping die eigenlijk alles heeft. Ruime plekken, schoon sanitair, speeltuintje, speelveld. Klein Zwembadje ligt in de voortuin van het gezin, dat vonden onze jonge kinderen erg ver weg/ongezellig. Kinderen konden gratis midgetgolven. Veijdagavond kwam er een band countrymuziek spelen, hartstikke leuk, enige minpuntje dat het tot erg laat was. Zelf stoorde ik me er niet aan, maar de modelvliegtuigjesclub vlak bij de camping startte sochtends al om 8;00 uur, en geven best wat geluidsoverlast. Camping ligt vrij afgelegen, Znojmo is goed aan te rijden en hippe leuke stad. Aanrader is het verkennen van Nationaal park Podyji, mooie natuur.

Ik zou zelf niet terugkomen op deze camping, hoewel het alles heeft mist het gezelligheid. Mogelijk hangt dat er ook vanaf welke gezinnen er net staan.

Degelijk hotel op goede locatie

Martines
    28-9-2015

Het hotel is gedateerd, maar voor de prijs kwaliteits verhouding is het uitstekend. Het hotel ligt net buiten het centrum en aan het meer. Er is een restaurant, maar op honderd meter liggen verschillende eetgelegenheden en biertentjes. Ook een supermarkt is erop loopafstand. Het personeel is uiterst vriendelijk en het eten in het restaurant was goed, maar het ontbijt was uitstekend. De kamers zijn degelijk en de meubels van hout. Sanitair goed en schoon.

goede accomodatie

ChSt
    8-8-2014

Groot hotel met wellness-faciliteiten. Ligt net buiten Blansko, schitterende omgeving en mooi uitzicht. Veel gasten uit Tsjechie en Slowakije. Wij waren de enige Nederlanders. Personeel spreekt gebrekkig Engels, maar doet zijn best. Meeste aankondigingen waren in Tsjechisch, restaurant beschikte gelukkig over een Engelse menukaart. Goede prijs/kwaliteit. Voor gebruik zwembad moet extra (per uur) betaald worden.

Diner a-la-carte in restaurant is prima en redelijk geprijsd.

Kamer werd iedere dag schoongemaakt. Onze kamer (nummer 216) lag boven indoor wellnesscentre, er was sprake van een lichte chloorgeur. Ik adviseer een andere kamer te vragen (na 2 dagen had ik hoofdpijn). Faciliteiten kamer en badkamer waren verder prima in orde.

Veel animatie/speelfaciliteiten voor kleine kinderen.