• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

98 accommodaties in

Zuid Moravië (Jihomoravský)

Reviews over accommodaties in Zuid Moravië (Jihomoravský)

Rustig, comfort en dicht bij Brno

A Vermoolen, 5-7-2016
    Moeder en zoon spreken Nederlands !! Goed sanitair, weinig schaduw. Met boot of auto naar stad goed te doen. Veel parkeerruimten als je de stad binnen komt. Leuk voor een middag. Internet bij receptie goed maar NIET op de plaats.

Degelijk hotel op goede locatie

Martines, 28-9-2015
    Het hotel is gedateerd, maar voor de prijs kwaliteits verhouding is het uitstekend. Het hotel ligt net buiten het centrum en aan het meer. Er is een restaurant, maar op honderd meter liggen verschillende eetgelegenheden en biertentjes. Ook een supermarkt is erop loopafstand. Het personeel is uiterst vriendelijk en het eten in het restaurant was goed, maar het ontbijt was uitstekend. De kamers zijn degelijk en de meubels van hout. Sanitair goed en schoon.

goede accomodatie

ChSt, 8-8-2014

Groot hotel met wellness-faciliteiten. Ligt net buiten Blansko, schitterende omgeving en mooi uitzicht. Veel gasten uit Tsjechie en Slowakije. Wij waren de enige Nederlanders. Personeel spreekt gebrekkig Engels, maar doet zijn best. Meeste aankondigingen waren in Tsjechisch, restaurant beschikte gelukkig over een Engelse menukaart. Goede prijs/kwaliteit. Voor gebruik zwembad moet extra (per uur) betaald worden.

Diner a-la-carte in restaurant is prima en redelijk geprijsd.

Kamer werd iedere dag schoongemaakt. Onze kamer (nummer 216) lag boven indoor wellnesscentre, er was sprake van een lichte chloorgeur. Ik adviseer een andere kamer te vragen (na 2 dagen had ik hoofdpijn). Faciliteiten kamer en badkamer waren verder prima in orde.

Veel animatie/speelfaciliteiten voor kleine kinderen.

Zuid Moravië (Jihomoravský) scoort een 7,6 uit 10, op basis van 94 reviews