Bestemmingen in Zuid Moravië (Jihomoravský)

Bekijk alle plaatsenBekijk alle plaatsen

vakanties Zuid Moravië (Jihomoravský)

Reviews over accommodaties in Zuid Moravië (Jihomoravský)

Martin en Antje van der Slikke,
    15-8-2018

Heerlijke camping met leuke, lieve en behulpzame eigenaren.

Geweldig!

Familie fix,
    13-8-2018

Wat een geweldige camping. We huurden een caravan die van alle gemakken voorzien was; beddengoed, fijne stoelen, tafel, koelkast, koelbox en zelfs een oventje. Zeer vriendelijke eigenaren en af en toe een leuke activiteit zoals pannenkoeken bakken boven het kampvuur en reflectortocht.

Verder en lekker groot zwembad met een leuke glijbaan en in de buurt is heel veel te doen.

Het sanitair is netjes schoon, maar wel wat oud.

Aanrader!

Familie de Wit,
    12-8-2018

Een aanrader! Allereerst een prachtige omgeving met mooie bezienswaardigheden, ook voor kinderen!

De camping was heerlijk erg gastvrij, vriendelijk en behulpzaam en vooral ook leuke activiteiten. Sanitair is prima, niet het jongste meer maar echt netjes en schoon. Het zwembad super, groot genoeg en een prachtige glijbaan. Camping is verder mooi overzichtelijk, en de kinderen konden lekker hun gang gaan. Is het weer even niet zo lekker? Een flinke kast vol spelletjes en boeken etc ontbreekt er zelfs niet op deze camping! Op nog geen 5 minuten lopen een lekker restaurant en een heerlijke bakker!

Een dikke aanrader wij komen zeker nog een keer terug!

fantasties

norah,
    6-8-2018

het was kij leuk en ik wou er echt langer blijfen mij papa vond dit encht de aleluekste camping van nu toe ik norah leukse

van de heele wereld

Geweldig

Josë Ouwerkerk,
    19-6-2018

Mooie rustige camping met ruime plaatsen. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. Sanitair is eenvoudig, maar wel goed schoon. Op loopafstand een goed restaurant, een bakkertje en een eenvoudig supermarktje. In Boskovice, op ca. 15 minuten rijden, zijn verschillende grote supermarkten. In de omgeving is veel te zien, o.a. Olomouc (klein Praag) en de grot Moravsky Kras - Macocha.

Zeer zeker voor herhaling vatbaar.