Hotel Sporthotel Zaton

Hotel Sporthotel Zaton
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Sporthotel Zaton voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Sporthotel Zaton in het Nederlands

Super Hotel, sehr zu empfehlen!

Karsten
28-2-2016

Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit.

Die Zimmer sind sauber und das gesamte Hotel macht einen sehr gepflegten Eindruck, der nicht täuscht. Auch die Mahlzeiten im Hotel waren super.

Sportlich konnten wir uns auch innerhalb des Hotels betätigen. So war die Nutzung des Squashcourts bereits im Übernachtungspreis inbegriffen. Im Schwimmbad bzw. der angrenzenden Sauna konnten wir uns nach dem Squash spielen so richtig entspannen. Einziger Kritikpunkt wäre aus meiner Sicht der Fitnessraum. Mit ein paar anderen Geräten wäre auch dieser Bereich sicherlich wieder interessanter.

Fazit: Es ist ein sehr angenehmes Sporthotel mit einem ausgezeichneten Preis-Leistungsverhältnis.

Echte aanrader !

Eddy Thijs
15-5-2014

Begin juni 2014 was ik met m'n broer een weekje te gast in dit hotel. Het ligt in een piepklein dorpje. Spijtig genoeg is in dit dorpje géén winkel aanwezig en of taverne. Dit is het enige minpuntje. Voor mensen die willen genieten van wandelen is het de ideale uivalbasis , want op ongeveer 500m van het hotel vertrekken verschillende wandelingen.

Het hotel zelf is ons 100% meegevallen. Prima echt superkeuken, zeer gevarieerd, fijne bediening, zeer goede service en echt fantastische wellness met binnen en buitenzwembad ed . Kortom, wie dit bezoek zal het zich zeker niet beklagen, Integendeel mede dankzij de zeer lage prijzen van consumptiegoederen, zelfs in het hotel, is dit een echte aanrader !

Skvělé místo pro relaxaci

Švejcarová Helena
26-10-2012

Sportholel Zátoň je uprostřed zeleně,ideální místo pro cyklistiku,procházky,

v zimě běžky.Při špatném počasí jsme využívali bazény,sauny,vířivku.V nabídce jsou i masáže,kosmetika,kulečník,kuželky,squash,tenis atd..Bydlení

na úrovni,kuchyně dobrá.Personál ochotný a příjemný.Rádi se tam vracíme.

We hebben een aantal aanbieders voor Sporthotel Zaton voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sporthotel Zaton in Vetrní, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sporthotel Zaton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sporthotel Zaton scoort een 9.11 uit 10 op basis van 3 reviews.