Hotel Sporthotel Zaton

Wellness hotel, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag21°5°
Hotel Sporthotel Zaton
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Sporthotel Zaton voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Sporthotel Zaton in het Nederlands

Met vrienden

Echte aanrader !

Eddy Thijs
15-5-2014

Begin juni 2014 was ik met m'n broer een weekje te gast in dit hotel. Het ligt in een piepklein dorpje. Spijtig genoeg is in dit dorpje géén winkel aanwezig en of taverne. Dit is het enige minpuntje. Voor mensen die willen genieten van wandelen is het de ideale uivalbasis , want op ongeveer 500m van het hotel vertrekken verschillende wandelingen.

Het hotel zelf is ons 100% meegevallen. Prima echt superkeuken, zeer gevarieerd, fijne bediening, zeer goede service en echt fantastische wellness met binnen en buitenzwembad ed . Kortom, wie dit bezoek zal het zich zeker niet beklagen, Integendeel mede dankzij de zeer lage prijzen van consumptiegoederen, zelfs in het hotel, is dit een echte aanrader !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sporthotel Zaton in Vetrní, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sporthotel Zaton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.