Reviews over Velesín

Geweldig sfeervol, oaze van rust en .

Sjoerd Geerlings,
    4-8-2018

Geweldig mooie en rustige camping.

Min puntje, geen voorzieningen voor verschoning chemisch toilet

Geweldige locatie. Rust en Ruimte.

Henk en Miranda,
    5-7-2017

Krumlov om de hoek, Prachtige bossen en riviertjes.

Veel kastelen en ruïnes. Heerlijk eten bij de lokale restaurantjes.

Gezellige en kleinschalige camping

Mark,
    7-8-2016

Begin augustus 2016 een week lang als gezin (twee volwassenen en 3-jarig kind) in appartement Adriana verbleven. En dat is uitstekend bevallen. Het is een kleinschalige camping met meerdere verblijfsmogelijkheden (huur van appartement, kamer of een tent/caravan staanplaats). De binnentuin is erg fraai en knus. Zoek je een superdeluxe camping met heel veel faciliteiten? Stop dan met lezen en zoek vooral verder. Zoek je een knusse, gezellige kleine camping? Dan is dit een aanrader. Gunstig gelegen ten opzichte van Český Krumlov en České Budějovice. Tegenover de camping een klein cafeetje waar je een heerlijk biertje kunt ophalen en in het dorpje Mojné een klein supermarktje voor de dagelijkse benodigdheden. 's avonds bij het kampvuur gezellig bijkletsen met de andere gasten. De camping heeft een kleine speeltuin en een opzetzwembad. Het appartement zelf was erg ruim, schoon, lekker koel in de zomer en voorzien van de dagelijkse benodigdheden en prima bedden.

Wederom een paar geweldige weken gehad!

Henk,
    22-6-2016

Rust, ruimte, romantiek, heerlijk eten, schoon, sfeervol.

lieflijk, kleinschalig paradijsje

Mieke,
    9-2-2016

De eigenaren hebben een oude boerderij omgetoverd in een fijne plek. Het is klein en groen. Kinderen vermaken zich hier met elkaar, de hangmat, schommel, bessenstruiken en het zwembad (diameter ongeveer 4 meter). Er is ook een grote ruimte waar spelletjes gedaan kunnen worden. En 's avonds kampvuur!

Jammer dat er geen mooi uitzicht is vanaf de camping, de omgeving is dat wel. Glooiend landschap met veel wandelmogelijkheden. Basic restaurantjes in de buurt. Krumlov is fantastisch mooi, wel erg touristisch. Genoeg te beleven in de buurt. Wij vonden Tsjechie, en Rajka zeker, een aangename verrassing.

Velesín scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews