Vakantiehuis Silhavy

8Fantastisch

Score uit 1 review

Tsjechie, Zuid Bohemen (Jihočeský), Velechvin

Op vakantie geweest naar Silhavy?

8Fantastisch

Score uit 1 review

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

1 review over Vakantiehuis Silhavy

• 8Marijke12-08-2008

Geweldig veel privacy, geheel omsloten tuin.

Wie van rust en privacy houdt vindt hier een goede plek. Geheel ommuurde tuin met ca. 900 m2 gazon, heerlijk notenboom voor schaduw, prima BBQ plek. In nabije omgeving leuke uitstapjes te maken, direct vanaf het huis wandelmogelijkheden. Enige nadeel is de kalvermesterij van de buren, als die de stallen openzet en de wind verkeerd is, ruik je dit enigzins.

Gereisd met partner in juni 2008

0 tips over Vakantiehuis Silhavy