Hotel Orea Dvorak

Hotel Orea Dvorak
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Orea Dvorak voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Orea Dvorak in het Nederlands

Hotel in voormalige bierbrouwerij

Rinus
22-1-2011

Het hotel is gevestigd binnen de burcht van Tabor in het gebouw waarin eertijds de bierbrouwerij was gevestigd, het is een modern, wat chique hotel met ruime parkeergelegenheid, het ontbijt is prima en ook het avondeten is uitsteken, maar aan de prijzige kant.

Een minpunt van de overigens schone en ruime kamer was dat deze aan de wegzijde was gelegen en dat gaf s'morgens vroeg erg veel verkeerslawaai.

Fantastisch hotel

Tamara
22-6-2010

Echt een geweldig hotel! Mooie, ruime kamers, lekker eten en vriendelijk personeel. Een echte aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Orea Dvorak in Tábor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Orea Dvorak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.