vakantie Stare Hobzi

Reviews over Stare Hobzi

Leuke kleine plaats in Tsjechie!!

Fam. v/d Velden
    16-8-2016

Stare Hobzi zelf is erg klein en niet zoveel te doen, maar bij de omliggende plaatsjes (Dacice, Slavonice, Jemnice, Telc) kun je al meer doen. Leuk landschap om door te rijden en genoeg te zien en te doen als je er naar zoekt. Tips om te doen/zien: Stoomtrein Nova Bystrice, Openluchtzwembad in Dacice, Kasteel in Slavonice (Hrad Landstejn), Bunkers 2e WO Slavonice, relatief dicht bij Wenen en Praag (beide ong 200 km), uit eten overal bijzonder goedkoop. Kortom, genoeg te doen. Enig puntje is dat niet overal even goed Engels wordt gesproken, maar met Duits, Engels en handgebaren kom je een heel eind.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Mooie rustige omgeving en divers landschap.

Fam. Sijtsema
    14-8-2016

Er is veel cultuur en historie te zien en proeven in de omgeving. De sfeer is gemoedelijk onder de Tsjechische bevolking. Het is wat lastig om direct contact met de mensen te krijgen vanwege de taal barriëre. Volwassenen spreken/verstaan hoofdzakelijk Tsjechisch en bijna geen Engels of Duits. Daarnaast zijn ze afwachtend. Je kunt er wel heel goed en lekker voor weinig geld uit eten of winkelen in omliggende dorpen en steden!

Al met al is deze omgeving een prima vakantiebestemming!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Geweldige leuke camping!

Janneke
    7-7-2011

Leuke sfeer! Leuke camping! De camping is goed verzorgd, je kunt er eten en 's ochtends verse broodjes halen! Leuk zwembad, alleen niet verwarmd..maar geeft niks. Leuk activiteitenteam die met de kids bezig zijn.

Gereisd Met partner in juli 2010

Prettige camping met zeer goede sfeer

Ab & Hanneke
    20-4-2010

Dit jaar gaan wij als gezin weer naar deze fijne camping toe. De kids (7 tot 15 jaar) willen alweer - na twee elders geweest te zijn - voor 4e keer ernaar toe. De gemoedelijke christelijke sfeer onderling is prettig.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Stare Hobzi scoort een 7,7 uit 10, op basis van 11 reviews