Vakantiehuis Houska

2 reviews over Vakantiehuis Houska in het Nederlands

leuk vakantiehuis

evelienvanpelt
28-5-2012

Ruim huis, middenin woonwijk, met veel honden die hun aanwezigheid duidelijk laten gelden.(geblaf) Weinig privacy in en buitenshuis(deuren van de 2 keurige badkamers zit glas). De bedden zijn niet best (dun matras, spaanplaatbodem) Zeer aardige eigenaar, sprak geen engels of duits. Rondom huis gras. Niet veel voor kinderen, wel afsluitbare tuin. Omgeving is prachtig, genoeg te doen. Prijs kwaliteit is keurig.

Gereisd Met vrienden in Sat Apr 28 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Leuk huis met eenvoudige inrichting

Fam. van Luijk
29-11-2007

Leuk huis met eenvoudige inrichting. Staat midden in het dorp op een helling met een mooi uitzicht op de omgeving. Vriendelijke eigenaar. Centraal gelegen t.o.v. diverse toeristische plaatsen met o.a. kastelen.

Gereisd Familie in Tue Aug 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Houska in Srubec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Houska zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.