Reviews over Srnin

Wij zijn er in de zomer van 2007 geweest met 4 volwassenen

Astrid de Lange-Baegen,
    2-1-2008

Wij zijn er in de zomer van 2007 geweest met 4 volwassenen en hebben het er geweldig gehad. De eigenaar spreekt gebrekkig Duits en Engels maar zijn vrouw spreekt vrij goed Engels. Het huis is keurig verzorgd en heeft een geweldig uitzicht op de omliggende bergen. Supermarkten op 5 minuten rijden. Het prachtige Cesky krumlov met volop restaurantjes en cafeetjes ligt op ongeveer 10 minuten rijden. Absoluut een aanrader! Mooi, sfeervol en bovenal schoon huis met een prachtig binnenzwembad en een grote tuin met veel tuinmeubelen.

Wij zijn in de meivakantie met 6 volwassenen en 4 kinderen

Christel Groot Rouwen,
    29-5-2007

Wij zijn in de meivakantie met 6 volwassenen en 4 kinderen (7 - 9 jr.) op vakantie geweest in huis Kotlar. Het huis is geweldig, groot (5 slaapkamers waarvan 4 voor 2 pers. en 1 voor 4 pers.), 2 badkamers met bad en douche, mooi zwembad binnen en alles zeer verzorgd. Je moet er wel op uit met de kinderen, want je zit vrij ver overal vanaf. Het zwembad binnen is perfect, onze kinderen wilden er elke dag van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat in! De eigenaar is erg vriendelijk, praat gebrekkig Duits en Engels, wel verstaanbaar.