We hebben een aantal aanbieders voor Sobeslav voor je op een rij gezet:

Reviews over Sobeslav

Geen aanrader

L Veen,
    7-9-2009

Het grootste probleem is het hoge ijzergehalte in het water. Dit geeft nl. roestvlekken in de was bij gebruik van de wasmachine. En onder de douche ruikt het vies. De eigenaren wzren in ons geval niet aanwezig bij aankomst wat wel de bedoeling was. We moesten naar het reisbureau in Nederland bellen en na 1,5 uur kwamen ze eindelijk en konden wij het huis in. Bovendien zijn er zoveel muggen, ook overdag, dat buitenzitten zonder chemische middelen niet mogelijk is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

Genieten van de rust.

diepeveen,
    16-9-2008

Rustige eenvoudige camping, gelegen aan doorlopende weg van Praag naar Ceske Budejovice (beperkt last van verkeerslawaai). Aan receptie goed duits/engels gesproken.

Netjes sanitair (2x per dag schoongemakt). Eenvoudige eetgelegenheid met buitenterras, goed eten, alleen jammer dat personeel hier weinig engels/duits spreekt. Ontspannen sfeer. Voor kinderen wat speeltoestellen geplaatst + volleybal/badminton veld.

Meertje om in te zwemmen.

Tevens mogelijkheid van huren chatka's (kleine eenvoudige vakantiehuisjes).

s'Zaterdagsavonds regelmatig activiteit bij de eetgelegenheid.

Beperkt aantal plaatsen met stroom.

Gereisd met partner in augustus 2008