Reviews over Protivin

fijne woning met minpunten

lily,
    5-8-2013

met 2 gezinnen op vakantie geweest met kleine kinderen. de woningen verschillen wel flink in afwerking. het is er lekker koel in de zomer, maar het nadeel is dat het ook wat klam is in de slaapkamers. het aanwezige speelgoed is wel erg rommelig. er zat geen verwarming bij het zwembad, en dan is het water wel erg koud. je moet €75,- voor een schoonmaak betalen, maar toen we aankwamen was het echt niet schoon! de extra slaapkamers zijn leuk maar niet echt handig omdat ze alleen maar een deur naar buiten hebben. de koelkast word niet echt heel koud. Verder wel een heerlijke vakantie gehad de badkamer is redelijk netjes alleen de douche stang valt bijna uit elkaar.

de tuin is heerlijk de ruimte in huis ook.

lekker landelijk en veel ruimte

nicolle,
    25-8-2011

Het huis ( eigenlijk zijn het er 2) is gelegen in een klein dorp. Je hebt er erg veel ruimte in en om het huis, veel speel mogelijkheden voor de kinderen.

Lekker groot zwembad.

In het dorp zit een heel goed restaurant.

Buiten het dorp in de (graan)velden zijn regelamatig hertjes te zien.

De krokodillenfarm in Protivin is geen aanrader.

Protivin scoort een 7,8 uit 10, op basis van 6 reviews