Hotel Parkan

Kleine hotelsWeer vandaag23°13°
Hotel Parkan

We hebben een aantal aanbieders voor Parkan voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Parkan in het Nederlands

2007

Gevestigd in een 14e eeuws huis in een rustige buurt

F.N.Bakker
9-5-2007

Gevestigd in een 14e eeuws huis in een rustige buurt. Mooie kamers met balkon, douche/toilet, tv en internet aansluiting. Klein, maar goed restaurant. Website in duits, engels en tsjechiesch

Gereisd Anders in mei 2007

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkan in Prachatice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.