Vakantiehuis Jordak

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Jordak in het Nederlands

Met jonge kinderen

Leuk huisje op mooie locatie

JB
20-5-2009

Leuk huisje met mooie tuin en zwembad. Bijna alles wat je nodig hebt is aanwezig. Vriendelijke eigenaar en spreekt echter matig Engels en Duits. Dichtbij Tabor en daar kun je lekker eten en in de omgeving is veel te zien en mooie ritten te maken.

Ook de kinderen vonden het erg leuk en wilden weer naar Tsjechie en dat hebben we ook gedaan in 2008 maar ook 2009 weer wel andere huisjes en streek. Kids waren toen 3, 5 en 7

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Jordak in Podoli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Jordak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.