Vakantiehuis Chalet Zimmermann

1 review over Vakantiehuis Chalet Zimmermann in het Nederlands

Druk verkeer

M. Holweg
14-7-2009

Ligt aan drukke weg waar elke twee minuten een zandauto voorbij komt die naar een in de nabij gelegen steengroeve stenen komt halen.

Gereisd Met partner in juli 2009

Vakantiehuis info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Chalet Zimmermann in Plesovice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Chalet Zimmermann zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.