Reviews over Nova Bystrice

mooi huis

bert,
    18-2-2015

huizen op vakantiepark zijn zeer groot. zeker voor herhaling vatbaar. auto is wel nodig om ergens naar toe te kunnen

prachtige villa op zeer fraaie plek

Bram van Vliet,
    20-2-2013

Ruime villa's voorzien van alle comfort, heerlijk terras en zeer ruime open tuin aan groot meer. Fraaie golfbaan Monachus op loopafstand. Geweldige plek om een weekje tot rust te komen. Vollop mogelijkheden om te wandelen en te fietsen. Een echte aanrader voor mensen die een weekje lekker willen de rust willen opzoeken.

super leuk gehad

henny,
    9-8-2012

obora is een prachtig park, ons huis was zeer schoon en heel mooi ingericht, super veel ruimte.

veel leuke /bijzondere uitstapjes gemaakt in de wijde omgeving van nova bystrice.

Praag en wenen bezocht! een echte aanrader.

Rustige stek met super golf- en wandemogelijkheden

Henk Laheij,
    18-2-2012

Nieuwe moderne vrijstaande villa's.

Zeer ruim en prima ingericht.

Villa Frankfurt (02H) is gelegen op een prachtig kavel (ruim 3.000 m2) met uitzicht over het meer.

In deze zeer luxe villa met 4 ruime slaapkamers (waarvan 3 met eigen badkamer) bevindt zich ook een binnenzwembad en sauna. Ideale villa voor een vakantie met kinderen.

Golfmogelijkheden: 5 banen met totaal 81 holes binnen 12 kilometer!

Receptie op het park.

rustig dorp van vakantievilla's

de heer van Vliet,
    2-11-2011

zeer luxueuze villa's met zeer royaleligging in zeer mooie omgeving

Nova Bystrice scoort een 8,2 uit 10, op basis van 5 reviews