Camping Guesthouse Camping Pliskovice

84 reviews over Camping Guesthouse Camping Pliskovice

• 2019
    8Rik-Jan18-11-2019

Prima camping

Superleuke en gemoedelijke camping. Wij wilden aanvankelijk in een appartement, maar die was al bezet dus kwamen we bij een blokhut uit. De blokhut is goed uitgerust en was een prima alternatief voor het appartement. Sanitair was prima en schoon. Camping ligt nabij allerlei bezienswaardigheden, er was genoeg te doen en te bekijken in de omgeving. En als we op de camping bleven, konden de kinderen zich prima vermaken bij het zwembadje, de trampolines of klimtoestellen. Of als het minder weer was binnen in het centrale gebouw. Ton & Nancy stonden ook altijd open voor vragen en tips. Ik heb eigenlijk maar 1 puntje en dat is dat de blokhutten direct met de achterkant aan de weg liggen. Daar rijdt aardig wat verkeer over en tegen dat geluid moet je kunnen. Volgende keer dus toch het appartement of met een vouwagen aan de andere kant van de camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Claudia en Mark29-09-2019

Fantastisch! hartelijke, gastvrije eigenaren.

De camping is een kleine, bescheiden goed gefaciliteerde camping met eigenaren die oog en oor hebben voor de wensen van de vakantieganger. Ideaal dat er meerdere mogelijkheden zijn om te verblijven. Zowel per tent (ons geval) als per caravan of camper, maar ook in een blokhut of in de goed onderhouden appartementen in het guesthouse.

We hebben ons prima kunnen ontspannen en op zeer relaxte wijze Tjsechie leren kennen vanuit Pliskovice. Ton en Nency staan je met raad en daad bij gedurende je verblijf, indien gewenst en helpen waar zij kunnen in een zeer ontspannen, gemoedelijke sfeer, met wederzijds respect.

Wij zijn gedurende ons verblijf niets tekort gekomen en kijken terug op een mooie, rijke ervaring en kunnen onze vakantie als fantastisch samenvatten.

Niets dan goeds wat ons betreft; zegt het voort.......

Ton en Nancy, Eigenaar, 30-09-2019

Beste Mark en Claudia

Bedankt voor jullie geweldig mooie woorden en wat lekker dat jullie zo lekker hebben genoten tijdens de vakantie bij ons. Jullie hadden dan ook weer net als de anderen alle geluk van de wereld met het mooie weer van afgelopen jaar. Dit ondanks dat er zo veel onweer voorspelt werd. Door jullie inbreng van nieuwe folders en de prijzen van attracties kunnen wij gelukkig nu andere gasten weer nog beter informeren. In jullie geval was het erg leuk om mee te denken over bezienswaardigheden van ons land omdat wij van jullie een geweldige feedback kregen en jullie ook open stonden voor onze tips. Zoals jullie al aangaven proberen wij mensen altijd te informeren als ze er prijs op stellen maar ook net zo gemakkelijk ons niet opdringen als dat niet gewenst wordt. Hopelijk blijven we ons hierdoor kunnen onderscheiden en blijft onze camping en guesthouse voor iedereen zo toegankelijk als de afgelopen 5 seizoenen.

Wij hopen jullie zeker in de toekomst nog een keer te mogen ontvangen en kijken er nu al naar uit..... Tot de volgende.

Lieve groeten,

Ton en Nancy

• 9Peter en Hanneke02-09-2019

Geweldig adres

Topcamping met relaxte eigenaren die er alles aan doen om het de gasten naar de zin te maken. Bij aankomst koffie, even bijpraten en s avonds mee eten (zeker de kip eens proberen)!. Ton en Nancy weten veel, zoniet alles, over de omgeving en delen die kennis graag. Honden zijn meer dan welkom en hebben soms ook nog de gelegenheid om even los te lopen over de camping of te spelen met Elsa. Een prima plek om te vertoeven en te relaxen. Wij komen graag nog een keer terug!

Ton en Nancy, Eigenaar, 06-09-2019

Beste Peter, Hanneke Guus en Zwabber.

Wat een lieve reactie van jullie. Eigenlijk geeft dit al heel goed weer waar wij voor staan. Rust, informatie, een goed stukje eten en dingen mogelijk maken waar we kunnen. Iedere keer verbazen wij er ons over hoe gasten reserveren op zaken die wij zelf zo vanzelfsprekend vinden. Ook wij hebben heerlijk genoten met jullie en wat was het niet leuk om die honden samen te zien spelen. Zelfs het feit dat jullie auto je in de steek liet en er vervangend vervoer is geregeld om thuis te komen heeft jullie vakantieplezier gelukkig niet beïnvloed en jullie toch alle mooie dingen van dit geweldige land kunnen laten ervaren.

Hopelijk gaan we elkaar weer zien in de toekomst dus..... Tot dan.

Vriendelijke groet,

• 9Yvette09-08-2019

Kleinschalige zeer gastvrije camping

Vanaf het eerste mailtje tot aan ons vertrek hebben wij alleen maar gastvrijheid en service met een glimlach ondervonden. Vanaf het ontvangst met koffie en thee tot aan de hints en tips voor een prettig verblijf. Niets is de eigenaren te veel. Kleinschalige camping maximaal 10 plaatsen, schoon sanitair, geef je op tijd door dat je wilt mee eten dan is dit ook mogelijk. Onze honden hebben fijn gespeeld en konden van tijd tot tijd even los op de camping, dit was geen probleem. Wij hebber er een zeer prettig verblijf gehad!

• 9Eetgelegenheden

Beste Yvette, Tim, Paco en Elvis

Wat hebben we een gein gehad en was het een plezier om betoverd te worden door die geweldige honden van jullie, Elsa is nu nog steeds op zoek op jullie plek naar sporen van Paco en op zijn hoede of Elvis niet weer eens op haar rug springt. Jullie hebben ons mee gemaakt op de top van het seizoen en ook ervaren dat we in ieder geval gewoon blijven lachen en plezier maken met de mensen die echt voor een vakantie komen. Zoals we aangaven komt bij ons de sfeer op nummer 1, 2 en 3 dus azijn zeikerds geven we gewoon geen kans om die sfeer te beïnvloeden en krijgen de mogelijkheid om hun vakantie ergens anders wel te genieten.

Bedankt voor jullie aanwezigheid dit jaar. We hebben er spijt van dat we jullie het jaar moesten doorverwijzen naar collega's omdat wij toen vol geboekt waren. Jullie zijn schatten.

Dream your life and live your dreams.......Always.

Groetjes, Ton en Nancy

• 9Tonny17-07-2019

Geweldige vakantie: je blijft langer dan je dacht!

Ton en Nancy zijn zeer gastvrij en ontvangen je bij aankomst met koffie en thee. De camping is klein, schoon en voorzien van alle gemakken. Mocht er iets ontbreken, dan is dat een kwestie van even vragen. Zowel Ton als Nancy denken mee aan een oplossing. Ton weet heel veel te vertellen over de omgeving en over waar je lekker bier kunt halen of gebak eten. Daarnaast is hij een prima kok die iedere avond voor een klein bedrag een heerlijke dagmaaltijd klaarmaakt voor de gasten die dat wensen.

Beste Tonny en Frank

Heerlijk dat jullie het zo naar de zin hebben gehad op de camping met die beide knuffelkonijnen. Gelukkig hebben wij door onze strategie van hard werken buiten de seizoenen juist in het vakantieseizoen veel tijd voor het meedenken met de gasten. Hier genieten we zelf ook van hoor. Dat we dan ook nog eens iets van informatie hebben verzameld die we graag doorgeven is dan toch alleen maar vanzelfsprekend. Daar komt nog eens bij dat Ton gewoon graag veel praat dus om dan ook nog iets zinnigs te vertellen zich maar heeft verdiept in de informatie van het land die hij dan door kan geven. Tsjechië is gewoon een geweldig gastronomisch land dus dat we dan bij bier, gebak en lekker eten uitkomen is bijna ook weer vanzelfsprekend.

Ook bij jullie zeggen we welgemeend..... Hopelijk tot een volgende keer.

Knuffels voor de ridges

• 9John17-07-2019

Gemoedelijke camping om te verblijven.

Nette kleine camping waar het prima vertoefen is. De eigenaren Nancy en Ton denken met de gasten mee. Ook de maaltijden zijn prima voor een zeer goede prijs. Dit geldt ook voor de drankjes.

Beste John en Marianne

Jammer dat er enkele hobbels te nemen waren tijdens deze vakantie maar gelukkig hadden jullie al snel in de gaten dat jullie te veel campinggasten waren i.p.v. in ons appartement te verblijven. Ook erg fijn was het dat we dit voor jullie konden oplossen door kosteloos de overplaatsing naar de blokhutten te realiseren waardoor het toch nog een prettig verblijf kon worden. We hebben al afgesproken dat we jullie een volgend jaar weer gaan zien dus..... Tot dan een dikke knuffel

Ton en Nancy

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Marelle en Anton de Ruijter06-07-2019

Wij hebben er eigenlijk maar één woord voor fantastisch. We werden zeer vriendelijk ( met natuurlijk koffie) ontvangen door gastvrouw Nancy en gastheer Ton en hond Elsa, dat voor onze hond Ziva een feestje was. Zoek je rust , ruimte, schoon sanitair, een afkoel bad en een heerlijk dagmenu, en een zeer hond vriendelijke camping, dan is dit een aanrader. Nancy en Ton wij hebben een heerlijke tijd gehad!!!

Beste Marelle en Anton

Wat hebben we een schik gehad he? Samen damesvoetbal kijken en met de andere gasten veel schik gehad op het veld en het terras. Na jullie hebben we nog zeer vaak de avond ronde kunnen lopen met veel koekjes. Dat de koekjes uitblijven voor Shiva is op te lossen . Ook volgend jaar loop ik de rondes s' avonds dus wie weet, tot dan.

Groetjes en tot de volgende...... Ton en Nancy

• 8J & C02-07-2019

Aanrader!

Hele fijne camping met super aardige en gastvrije eigenaren. Na aankomst is er gelijk tijd voor koffie en een praatje. Mooie plaatsen en prima sanitair. Ook onze hond Kobus heeft er de tijd van zijn leven gehad! Kortom een aanrader.

Beste Jacqueline en Chris

Bedankt voor deze mooie recensie. Dat jullie zo'n mooie plaats hadden ligt aan jullie zelf hoor. Zelf uitgezocht! Wij kunnen zorgen voor een mooi grasveld om op te staan maar de sfeer moeten we toch echt met zijn allen hier maken. Hier kunnen wij alleen maar faciliteren en onderhouden. Voor ons is het nog steeds heerlijk om hier in dit geweldige land te wonen waar alle concurrentie gevoelens wegvallen. Deze ontspanning kunnen we gelukkig nog steeds uitstralen naar de gast. Ook voor ons was het genieten in de tijd dat jullie er waren dus het klopt.... Zeker een aanrader dus terugkomen. ;-)

Groetjes, Ton en Nancy

• 2018
    10Jorian visser23-10-2018

Dat het niet zakelijk is en dat ze vriendelijk zijn

Beste Jorian

Het was leuk om jullie ook dit jaar weer terug te zien komen. Weer was er een leuke sfeer en hebben we er ervaringen bij gekregen. Groetjes aan Grommble en je ouders en wie weet..... Tot de volgende keer.

Groetjes Ton en Nancy

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Ad de Bont25-09-2018

Gastvrijheid, rust en genot van natuur!

In het middelpunt van het prachtige Zuid Bohemen en vele cultuur historische plaatsen, ligt deze fantastische locatie. Een week in een zeer verzorgt appartement is geen straf hoor! Een warm welkom bij Ton en Nancy is gebruikelijk. Iedere gast weet inmiddels dat ze in de watten worden gelegd. Tijdens een kopje koffie of drankje op het terras of in het café krijg je de meest leuke adviezen om te gaan doen. En op verzoek weet Ton ook een heerlijke maaltijd (tegen een lage prijs) voor te schotelen. En wat is de directe omgeving ook schitterend om eens een dagje in rond te dolen. Ik heb er van genoten en kan deze locatie echt aanraden aan iedereen die een bezoekje wil brengen aan Tsjechië.

Ton en Nancy, Eigenaar, 28-09-2018

Beste Ad

Geweldig bedankt voor deze mooie recensie. Gelukkig werkt het nog steeds om gewoon onszelf te blijven en de omgeving doet dan ook eigenlijk de rest om er een schitterend verblijf van te maken. Gelukkig was het voor mij eindelijk weer mogelijk om te koken voor gasten na al die warme dagen waardoor we het niet verantwoord vonden. We weten al zeker dat we je nogmaals zullen mogen ontvangen en hopen er ook dan weer een feestje van te maken.

Lieve groet, Ton en Nancy

Alleen gereisd in september 2018

1 tip over Camping Guesthouse Camping Pliskovice

• Harrie en Thea Gommans, 23-07-2013

Met de trein naar Praag , treinstation 1km vanaf camping.

2 vragen over Camping Guesthouse Camping Pliskovice

• Gretha Burgstra, 13-02-2018

Weer

Wij denken er over om deze zomer naar Tsjechie te gaan met onze caravan, maar twijfelen over het weer, wie kan ons wat vertellen over het klimaat.

En is er een mogelijkheid om van deze camping in Praag te komen met het OV?

• Eline , 08-02-2018

Zwemwater in de buurt?

Wij denken eraan om as zomer deze camping te boeken. Is er is de buurt een meer oid om te zwemmen?

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig