Camping Guesthouse Camping Pliskovice

Camping Guesthouse Camping Pliskovice

73 reviews over Camping Guesthouse Camping Pliskovice in het Nederlands

Jorian visser
23-10-2018

Dat het niet zakelijk is en dat ze vriendelijk zijn

Gastvrijheid, rust en genot van natuur!

Ad de Bont
25-9-2018

In het middelpunt van het prachtige Zuid Bohemen en vele cultuur historische plaatsen, ligt deze fantastische locatie. Een week in een zeer verzorgt appartement is geen straf hoor! Een warm welkom bij Ton en Nancy is gebruikelijk. Iedere gast weet inmiddels dat ze in de watten worden gelegd. Tijdens een kopje koffie of drankje op het terras of in het café krijg je de meest leuke adviezen om te gaan doen. En op verzoek weet Ton ook een heerlijke maaltijd (tegen een lage prijs) voor te schotelen. En wat is de directe omgeving ook schitterend om eens een dagje in rond te dolen. Ik heb er van genoten en kan deze locatie echt aanraden aan iedereen die een bezoekje wil brengen aan Tsjechië.

Ton en Nancy, Eigenaar, 28-9-2018

Beste Ad

Geweldig bedankt voor deze mooie recensie.

Gelukkig werkt het nog steeds om gewoon onszelf te blijven en de omgeving

doet dan ook eigenlijk de rest om er een schitterend verblijf van te maken.

Gelukkig was het voor mij eindelijk weer mogelijk om te koken voor gasten

na al die warme dagen waardoor we het niet verantwoord vonden.

We weten al zeker dat we je nogmaals zullen mogen ontvangen en hopen er ook dan weer een feestje van te maken.

Jane Dongelmans
12-9-2018

Heb een paar fantastische dagen gehad

Gastvrij alles gezien fantastische gegeten

Gaan hopelijk weer snel terug

Ton en nancy voor alles bedankt.

Ton en Nancy, Eigenaar, 12-9-2018

Beste Jane en Hans.

Voor jullie was het helemaal onzeker natuurlijk omdat jullie met het vliegtuig en de trein hier kwamen.

Jullie hebben dus ook optimaal kunnen ervaren hoe goed het openbaar vervoer hier werkt. Trein, bus en benenwagen. Alles werkte en was goed te doen.

Betreffende jullie reactie.......

Hier kunnen we eigenlijk maar 1 reactie op geven.

HEEL GRAAG GEDAAN.

Ook wij hopen zeker dat de volgende keer weer snel mag komen.

Gastvrij

Theo Dierkes
7-9-2018

Je hebt campings en Pareltjes van campings.Neem van ons aan, dat dit er een is!

Onze bevindingen:

-vanaf de 1e mail een hartelijk contact,een welkom gevoel en het beste voor hun gast willen.

-de stamtafel is een begrip met de bijbehorende koffie.

-Schuif maar aan, hoe meer zielen...

-liever op jezelf, ook dit wordt gerespecteerd.

-maar ik verzeker je, dat je iets moois mist, probeer het i.i.g één keer!

-sanitair is prima in orde

-dagje Praag? Ton haalde ons op van de trein en nadien genoten we van een heerlijke daghap (uiteraard na overleg)

Ton en Nancy, we hebben het super gehad en danken jullie voor jullie warme gastvrijheid.

Ton en Nancy, Eigenaar, 12-9-2018

Beste familie Dierkes

Wat een heerlijke review van jullie.

Ook voor ons was het natuurlijk geweldig om met zulke vakantiegenieters als jullie onze gezelligheid te delen.

Onze stamtafel is echt altijd garantie voor gezelligheid, goede informatie die gasten aan elkaar doorgeven en een lekker drankje of kop koffie.

Dat jullie na een dag verblijf al spraken over "van de week dat we kwamen" was

voor ons al een bevestiging dat jullie het na je zin hadden en dat jullie bij het vertrek aangaven dat jullie het zonde vonden dat jullie niet meer dagen hadden geboekt was de ultieme compliment voor ons.

Wij hebben dus ook niet gezegd tot ziens maar........

Tot een volgende keer.

Prima camping

Familie Alblas
28-8-2018

Fijne eigenaren, die je meteen vriendelijk welkom heten met een kop koffie. Als er iets miste in de blokhut, werd het meteen geregeld.

Qua mensen is het inderdaad een rustige camping. Geen overlast van luidruchtige kampeerders ;) . Sanitair was prima.

Voor de kinderen een fijne schuur waar elke avond spelletjes gedaan werden. Zwembad is klein, maar de kinderen vermaakten zich wel met elkaar. In de omgeving genoeg te doen, houd wel rekening met reistijden, maar dat is bijna altijd in het buitenland.

Wat voor ons toch wel een - punt was, is dat de camping vrij dicht aan een drukke weg ligt. Onze blokhut lag aan de kant van de weg en persoonlijk vonden wij dat niet heel fijn. Daarom krijg de ligging van ons een 4.

Beste fam. Alblas

Bedankt voor jullie fijne waardering.

Voor ons was het ook zeer prettig om te zien dat jullie kinderen zich zo goed vermaakten in ons kleine zwem/ speel bad op de trampolines en tijdens de avondspelletjes in de binnen recreatie.

Ook was het prettig, zeker omdat jullie niet een al te actieve vakantie hadden gepland, om te zien dat jullie zo optimaal konden genieten van de faciliteiten van de blokhut en het terras er voor.

Lekker luieren, lezen even totaal niets hoeven te doen en alleen maar te genieten daar hoefden jullie helemaal de camping niet voor te verlaten.

Wij hebben er juist voor gekozen om een camping over te nemen in een gebied waar de massa toerisme nog niet aanwezig is maar wel alle attractieve punten van Tsjechië goed bereikbaar zijn.

Dat dit inhoud dat we bij een doorgaande weg zitten die zo goed aansluit op de uitvalswegen naar Tabor, České Budějovice, Praag en Pilsen nemen dan ook veel van onze gasten graag op de koop toe en maken hier veelvuldig gebruik van. Zeker omdat de wegen in Tsjechië 's avonds en 's nachts bijna niet worden bereden.

Voor jullie was deze weg niet zo noodzakelijk omdat jullie al vaker in Tsjechië zijn geweest en deze bezienswaardigheden allemaal kennen.

Jullie hadden dit jaar de blokhut die het dichtst bij deze doorgaande weg staat en ook ons is opgevallen dat deze dit jaar overdag drukker dan anders was.

Door deze plaats op de camping konden jullie, met de temperaturen van dit seizoen, wel het meeste van de schaduw genieten en gelukkig is dit tijdens jullie rustvakantie dus wel optimaal gelukt.

Terug gaan naar de zelfde streek doen jullie nooit gaven jullie al aan dus hopen we zeker dat op door reis naar een andere locatie binnen Tsjechië jullie nog eens langs komen voor een "h"eerlijke kop koffie die ook dan weer bijna klaar zal staan.

Vriendelijke groet,

Aanrader

Fam. Visser
28-8-2018

Ton en Nancy doen er alles aan om je vakantie tot een supervakantie te maken. Staan klaar met alle informatie over de omgeving, tips, etc. Zeer gastvrij. Wij zaten in een appartement, deze was ook zeer netjes, goede bedden, en ruim. Buiten een mooi groot terras, waar de gasten die er zin in hebben 's avonds gezellig samen komen. Een aanrader is ook om het dagmenu te bestellen als Ton kookt, was erg lekker! Een leuk zwembad op de camping, niet groot, maar ik heb onze kinderen geen moment horen klagen, die hebben zich prima vermaakt. Ruimte om te voetballen of andere spelletjes buiten te spelen is er ook genoeg. Elsa, de hond, was ook een grote favoriet bij de kinderen.

Hoi Jop, Anneke en boys.

Wat was het voor ons wel niet geweldig om jullie te ontvangen na zoveel pech met de auto. Dat jullie alle sores al binnen een dag achter jullie hadden gelaten was voor ons een grote geruststelling.

Hierdoor was jullie eerste ervaring met Tsjechië de beste die we jullie konden laten ervaren.

Erg jammer dat we jullie niet vaker hebben kunnen laten genieten van de kookkunsten maar gelukkig begrepen jullie dat we kozen voor de zekerheid door niet te koken toen het te warm was in de keuken. Beter gezond blijven en bij onze geweldige collega's in het restaurant eten.

Gelukkig hadden we twee mogelijkheden om jullie toch er optimaal van te kunnen laten genieten.

Ook voor ons was het heerlijk om te zien dat na jullie uitstapjes ook de 3 jongens zich hier nog heerlijk konden vermaken.

Dat is bij pubers toch altijd even afwachten en bij hun hebben we ook echt gemerkt dat ze genoten van de faciliteiten die we konden bieden.

Voor ons was het dus ook echt geslaagd om jullie als gasten te ontvangen en als vrienden te zien vertrekken.

Wij hopen dus ook zeker jullie een volgende keer weer te mogen ontvangen en

kunnen ons daar nu al op verheugen.

Geweldig heerlijk genieten!

Yvonne
18-8-2018

Heerlijke ruim app en fijne tuin om te mogen vertoeven, je hebt nl geen balkon.

Ton en Nancy zijn zeer vriendelijk, behulpzaam en attent. Ze willen er alles aan doen om je een geweldige vakantie te laten beleven. Elza(hond) was een mooie aanvulling voor onze kinderen zodat ze toch even een hond hadden!!

Beste Wim, Yvonne en Elsa"s fanclub

Ook wij vonden het echt geweldig om mee te werken aan een geslaagde vakantie voor jullie. Alles speelde ook wel echt optimaal mee hè?

Het weer, de uitstapjes en het lekker weer tot rust komen in de tuin was dus ook echt wat jullie zochten en wij hier in dit geweldige land konden bieden.

Zo is jullie eerste ervaring met Tsjechië volledig de juiste geworden.

Je weet nooit hoe het lopen kan dus wie weet misschien wel tot een volgende.....

Ton en Nancy en een knuffel ( blaf) van Elsa

Fijne vakantie gehad

Dijkman Family
        2-8-2018

Hebben een fijn verblijf gehad in de 4 persoons blokhut, samen met onze kids van 8 en 3,5 jaar oud. Wij hadden gemaild of we zelf een badje mee mochten nemen om bij de blokhut te gebruiken, maar Ton en Nancy hadden een splinternieuw badje gekocht om te mogen gebruiken. Dat is nog eens service.

Onze kinderen hebben zich prima kunnen vermaken op de camping. De trampoline, het speeltuintje, vakantie vriendjes en het zwembad was voldoende, naast de uitstapjes die wij zelf maakte in de nabije omgeving.

De toiletten en douches heb ik niet anders dan schoon aangetroffen. Wat ook fijn was is dat er meteen lekker warm water uit de douches kwam.

Door de kleinschaligheid was het fijn vertoeven, wij kijken dan ook zeker terug op een fijne vakantie.

Ton en Nancy, Eigenaar, 10-8-2018

Beste Willemijn Rick Sev en Doha

Wat was het leuk en gezellig met jullie. Jammer dat de meeste kinderen

van Doha haar leeftijd pas een week later waren en we toen hier met 18 van die bengels te maken hadden.

Ook die kinderdisco die hun zelf hebben georganiseerd met de kinderen van het appartement was erg leuk om te zien. Nu wordt de avond iedere avond door de kinderen zelf afgesloten met een weerwolvenspel in de recreatie wat ook weer erg leuk is om te ervaren.

Gelukkig blijkt het dus wel dat kleinschalig ook erg gezellig kan zijn.

Hopelijk zijn jullie in de toekomst ook daar weer bij de partij.

Groetjes,

Geweldig genoten

fam. van Wakeren
        2-8-2018

Rust, ruimte, alles is mogelijk, en wat niet mogelijk is proberen de gastheer en gastvrouw toch nog mogelijk te maken. Zo hebben wij het ervaren. Zij hebben namelijk een droom die ze proberen te leven. En het lukt hen aardig moeten we toegeven. Ton en Nancy proberen iedereen tegemoet te komen in hun wensen en waar mogelijk te helpen. De eigenaars geven veel info wat er zoals in de omgeving te beleven is. Ton is tevens kok, en we hebben van een geweldige door hem georganiseerde BBQ genoten. Ook voor een lekkere maaltijd draait hij zijn hand niet om. Al met al, we hebben samen met het gezin van onze dochter een prachtige vakantie gehad. We zijn al een paar dagen thuis maar we hebben gewacht tot vandaag met onze reactie, want Ton is jarig vandaag en we wilden hem een fijne verjaardag wensen, dus Ton, als je dit leest, gefeliciteerd, en een hele fijne dag vandaag, samen met Nancy

Ton en Nancy, Eigenaar, 10-8-2018

Beste Jan en Marrianne

Jammer dat ik door drukte dit niet eerder heb gezien. Hartelijk dank voor jullie lovende woorden en de felicitaties.

Ook wij hebben echt genoten en doen dat eigenlijk nu nog steeds iedere dag.

Nu nog steeds is er iedere dag volop leven en vertier hier op onze camping.

Het klopt dat de bbq een groot succes was en vinden het nu ook heel jammer dat we hem door de hoge temperaturen nu eventjes niet kunnen regelen.

Wij hopen dat jullie nog heel lang kunnen na genieten van deze heerlijke vakantie en zien jullie vanzelf in de toekomst wel weer verschijnen denken wij.

Ton en Nancy

Hele fijne vakantie gehad!

Fam van loon
        25-7-2018

Charme van een echte kleine camping vind je hier! Alles is in overleg mogelijk en wordt voor je gedaan of uitgezocht door Ton en Nancy. Op goede en rustige locatie met veel te doen voor de kinderen. Ook ideaal om Praag te bezoeken. Zwembad is helaas wat klein, aldus de kinderen.

Ton en Nancy, Eigenaar, 27-7-2018

Beste Tamara en Fabian.

Bedankt voor jullie review.Ook voor ons is het een leuke tijd.

Dat de kinderen het zwembad aan de kleine kant vinden kunnen wij ons voorstellen maar gelukkig zijn er in de nabije omgeving gelegenheden genoeg waar men in grotere baden en vrije wateren kan zwemmen.

Wij proberen de charme van de camping zeker te behouden en gelukkig lukt ons dit al 4 seizoenen op deze manier.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Guesthouse Camping Pliskovice in Mirovice / Pliskovice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Guesthouse Camping Pliskovice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.