Camping Guesthouse Camping Pliskovice

69 reviews over Camping Guesthouse Camping Pliskovice in het Nederlands

Fijne vakantie gehad

Dijkman Family
2-8-2018

Hebben een fijn verblijf gehad in de 4 persoons blokhut, samen met onze kids van 8 en 3,5 jaar oud. Wij hadden gemaild of we zelf een badje mee mochten nemen om bij de blokhut te gebruiken, maar Ton en Nancy hadden een splinternieuw badje gekocht om te mogen gebruiken. Dat is nog eens service.

Onze kinderen hebben zich prima kunnen vermaken op de camping. De trampoline, het speeltuintje, vakantie vriendjes en het zwembad was voldoende, naast de uitstapjes die wij zelf maakte in de nabije omgeving.

De toiletten en douches heb ik niet anders dan schoon aangetroffen. Wat ook fijn was is dat er meteen lekker warm water uit de douches kwam.

Door de kleinschaligheid was het fijn vertoeven, wij kijken dan ook zeker terug op een fijne vakantie.

Ton en Nancy, Eigenaar, 10-8-2018

Beste Willemijn Rick Sev en Doha

Wat was het leuk en gezellig met jullie. Jammer dat de meeste kinderen

van Doha haar leeftijd pas een week later waren en we toen hier met 18 van die bengels te maken hadden.

Ook die kinderdisco die hun zelf hebben georganiseerd met de kinderen van het appartement was erg leuk om te zien. Nu wordt de avond iedere avond door de kinderen zelf afgesloten met een weerwolvenspel in de recreatie wat ook weer erg leuk is om te ervaren.

Gelukkig blijkt het dus wel dat kleinschalig ook erg gezellig kan zijn.

Hopelijk zijn jullie in de toekomst ook daar weer bij de partij.

Groetjes,

Geweldig genoten

fam. van Wakeren
2-8-2018

Rust, ruimte, alles is mogelijk, en wat niet mogelijk is proberen de gastheer en gastvrouw toch nog mogelijk te maken. Zo hebben wij het ervaren. Zij hebben namelijk een droom die ze proberen te leven. En het lukt hen aardig moeten we toegeven. Ton en Nancy proberen iedereen tegemoet te komen in hun wensen en waar mogelijk te helpen. De eigenaars geven veel info wat er zoals in de omgeving te beleven is. Ton is tevens kok, en we hebben van een geweldige door hem georganiseerde BBQ genoten. Ook voor een lekkere maaltijd draait hij zijn hand niet om. Al met al, we hebben samen met het gezin van onze dochter een prachtige vakantie gehad. We zijn al een paar dagen thuis maar we hebben gewacht tot vandaag met onze reactie, want Ton is jarig vandaag en we wilden hem een fijne verjaardag wensen, dus Ton, als je dit leest, gefeliciteerd, en een hele fijne dag vandaag, samen met Nancy

Ton en Nancy, Eigenaar, 10-8-2018

Beste Jan en Marrianne

Jammer dat ik door drukte dit niet eerder heb gezien. Hartelijk dank voor jullie lovende woorden en de felicitaties.

Ook wij hebben echt genoten en doen dat eigenlijk nu nog steeds iedere dag.

Nu nog steeds is er iedere dag volop leven en vertier hier op onze camping.

Het klopt dat de bbq een groot succes was en vinden het nu ook heel jammer dat we hem door de hoge temperaturen nu eventjes niet kunnen regelen.

Wij hopen dat jullie nog heel lang kunnen na genieten van deze heerlijke vakantie en zien jullie vanzelf in de toekomst wel weer verschijnen denken wij.

Lieve groetjes,

Ton en Nancy

Hele fijne vakantie gehad!

Fam van loon
25-7-2018

Charme van een echte kleine camping vind je hier! Alles is in overleg mogelijk en wordt voor je gedaan of uitgezocht door Ton en Nancy. Op goede en rustige locatie met veel te doen voor de kinderen. Ook ideaal om Praag te bezoeken. Zwembad is helaas wat klein, aldus de kinderen.

Ton en Nancy, Eigenaar, 27-7-2018

Beste Tamara en Fabian.

Bedankt voor jullie review.Ook voor ons is het een leuke tijd.

Dat de kinderen het zwembad aan de kleine kant vinden kunnen wij ons voorstellen maar gelukkig zijn er in de nabije omgeving gelegenheden genoeg waar men in grotere baden en vrije wateren kan zwemmen.

Wij proberen de charme van de camping zeker te behouden en gelukkig lukt ons dit al 4 seizoenen op deze manier.

Geweldig!

Nikki
23-7-2018

Hele leuke camping! Op 20 minuten afstand rijden een mooie grote rivier waarin je kunt zwemmen, de camping zelf heeft ook een zwembad, lekker voor verkoeling. De eigenaren willen de camping graag lekker rustig houden en hier slagen ze dan ook in. Super kindvriendelijk en heel gezellig. De eigenaren nodigen je bij aankomst uit voor wat thee of koffie en 's avonds ben je ook welkom in hun eigen tuin om wat te komen drinken of wat vragen te stellen. Schone douches en wc's. Echt de meest behulpzame en leuke campingeigenaren ooit!

Ton en Nancy, Eigenaar, 26-7-2018

Beste Nikkie

Hartelijk bedankt voor deze leuke reactie. Jammer dat we helaas vol raakten zodat we jullie niet nog langer de plaats konden faciliteren.

Hopelijk hebben jullie wat aan onze tips gehad en konden jullie na ons de vakantie mooi voort zetten in Kutna Hora en daarna Krakow.

Ook voor ons was het erg gezellig dus zeker wederom welkom een volgende keer.

Nooit meer

fam vam Dongen
18-7-2018

Kleine camping, voor kids leuk.

Wij zochten hem uit de kleine campinggids met hoop op rust etc.. Helaas voldeed niet aanverwachtingen, ligt naast een zeer drukke/ lawaaierige weg. Eigenaren doen hun best, sanitair redelijk schoon. Duur voor wat het waard is. Ander gasten in de huisjes en appartementen maken veel kabaal. Wij zochten geen kinderdisco en die werd door anderen wel gehouden.

Ton en Nancy, Eigenaar, 22-7-2018

Ik wil u bedanken voor uw review ook al kunnen wij ons er echt niet in vinden en sluit hij totaal niet aan met de bevindingen van de andere gasten die ons beoordelen op Zoover.

Jammer dat u in het hoogseizoen naar een kleine kindvriendelijke camping kwam terwijl u eigenlijk rust zoekt voor u en uw beide kinderen.

Dat de andere kinderen hier dan met zijn allen spelen en u uw kinderen hier bij weg houdt zal dan al snel resulteren in wrijvingen.

Met de cijfers die u ons echter hier geeft maakt u zichzelf ook nog eens erg ongeloofwaardig daar ons sanitair uitermate schoon en hygiënisch is, alles heel en de tegels blinken. De andere kinderen hebben een heerlijke vakantie en overal vinden ze speelmateriaal dus ook zeer kindvriendelijk. Ook uw eigen kinderen speelden veelvuldig in de speeltuin. Jammer dat die al zo vroeg naar bed moesten. 's avonds na 21:00 uur is het rustig op de camping en gaan speeltoestellen en zwembad dicht.

Wij vinden het dan ook erg jammer dat u deze ervaring heeft moeten hebben en hopen dat de rest van uw vakantie beter naar uw zin was.

Wij kunnen jammer genoeg heel weinig met deze review en zullen moeten accepteren dat vakantiegangers ook wel eens een camping uitzoeken die niet bij hun heeft gepast.

Wel jammer vinden wij die hier ter plaatse 18 uur per dag aanspreekbaar zijn dat u niet persoonlijk bij ons bent gekomen. Daarbij hebben we u zelf de plaats uit laten zoeken binnen onze 4 mogelijkheden.

Jammer genoeg kunnen gasten iedere camping uitzoeken om onaangekondigd te komen en dan achteraf zeer slecht te beoordelen maar is dit voor ons als campingbeheerders niet mogelijk andersom als deze gasten niet op hun camping passen.

Voor herhaling vatbaar!

Van den Bruel Nicole
17-7-2018

Toen we bij Ton en Nancy arriveerden werden we al welkom geheten nog voordat we de ingangspoort passeerden. Er stond een bord met een persoonlijke boodschap voor onze familie. Zeer leuk! We werden door hen uitgenodigd op het terras want de koffie stond 'bijna' klaar! Dit betekent: vers opgeschonken! We voelden ons meteen thuis. Het appartement was gezellig en modern ingericht. Alles was kraaknet!

Hun guesthouse bevindt zich in een rustige omgeving. Je hebt hier de ideale uitvalsbasis om de steden en dorpjes in de omliggende streek te verkennen. We hebben ook volop genoten van de prachtige natuur. We kregen van hen veel nuttige informatie ivm de bezienswaardigheden en praktische tips. Ton en Nancy zorgden elke morgen voor een uitgebreid, lekker ontbijt! Ook het avondeten was fantastisch!

De gezellige babbels met hen op 't terras bij een drankje zullen ons bijblijven.

Deze gastheer en gastvrouw zijn super! Allen daarheen!

Ton en Nancy, Eigenaar, 18-7-2018

Beste Nicole

Zoals we al aangaven is het gewoon voor beiden een optimaal verblijf geweest.

Perfectie zullen `we altijd na blijven streven en door het geweldige land wordt dit ons wel heel gemakkelijk gemaakt.

Fijn dat jullie er zo van hebben genoten. en wie weet....

Tot ooit.

Barzegar Jamshidi
16-7-2018

Wel goed was het het feit dat het heel clean was, douches en toiletten waren heel goed, gasten waren heel vriendelijk en locatie en kinderen spelen fantastisch

Ton en Nancy, Eigenaar, 18-7-2018

Beste Jamshidi en familie.

Wat was het heerlijk om t ezien dat de kinderen zo genoten en dus ook jullie alle rust konden vinden. Ook dat jullie zo optimaal konden genieten van onze binnenrecreatie was erg prettig voor ons.

We proberen nog steeds alles te verbeteren en dat blijven we ook doen nu jullie reacties al zo geweldig zijn.

Vriendelijke groet en tot een volgende keer.

Schitterende eerste kennismaking met Tsjechië

Marc & Gerdje
5-6-2018

We wilden naar Praag zonder drukke stadscamping, via SVR vonden we het stekje van Ton en Nancy in Mirovice. Schitterend gelegen mooie en rustige camping waar, gelukkig voor ons, elke dag de zon scheen. Twee gedreven uitbaters die alle mogelijke hulp aanbieden maar niks opdringen. Een prima treinverbinding met Praag. En ja hoor Belgen, Nederlanders kunnen wel degelijk lekker koken! Laat u verrassen door Ton en Nancy! Wat kun je nog meer wensen. Bedankt Ton en Nancy voor 8 fantastische dagen.

Ton en Nancy, Eigenaar, 16-7-2018

Beste Marc en Gerdje

Hartelijk dank voor deze mooie woorden.

Wat hebben we het leuk en gezellig gehad met jullie. Ook wij vonden het leuk om jullie

eerste kennismaking met ons mooie land zo soepel te laten verlopen.

We hopen jullie dus ook zeker een volgende keer weer te mogen ontmoeten als jullie reeds oude vertrouwden zijn hier in Tsjechië.

Tot dan vriendelijke groeten,

Super!

Bára
21-2-2018

Ze začátku nás vyděsila podezřele nízká cena ubytování, která nás udivuje do teď, protože ubytování doopravdy perfektní, navíc ohromně milí a ochotní majitelé.

Het was Fantastisch en wat een Kok!

Teun en Hermien(Mientje)
15-9-2017

Het sanitair was Schoon en ruim voldoende voor een camping van die grootte. Ton en Nancy zijn heel gastvrij. Er werd meteen een schot over het rooster gelegd toen bleek dat ik met de wieltjes van de rollator vast kwam te zitten.Ton is een heel goede kok. Door hem kreeg ik ook vakantie. En ook een lekkere en steeds anders , salade. Van de appeltjes, die gevallen waren, heb ik thuis een lekkere appelmoes gemaakt.

Wij komen zeker nog eens terug, niet volgend jaaar, maa, "bij leven en welzijn" wel in 2019. Ton en Nancy, heel hartelijk bedankt voor het fijne verblijf en gezelligheid tijdens de gezamelijke maaltijd. Tot ziens! Wij willen echter nog meer van Tsjechie zien, wat wij een mooi land vinden met vriendelijke mensen.

Ton en Nancy, Eigenaar, 19-9-2017

Lieve Mientje en Teun

Hartstikke bedankt voor jullie geweldige waardering.

Voor 2 van zulke levensgenieters en verstokte Tsjechië gangers doen we toch graag dat stapje extra die we voor andere gasten ook doen.

Wij vonden het dan ook heerlijk als we samen zaten te genieten van de maaltijden en jullie geweldige verhalen te mogen horen over dit fantastische land.

Jullie zijn zelfs nog op meer plaatsen geweest in Tsjechië dan wij hoogstwaarschijnlijk ooit zullen komen dus luisterden we graag.

Wij hopen jullie zeker in 2019 weer terug te mogen ontvangen en kijken er nu al reikhalzend naar uit.

Groetjes en tot dan,

Ton en Nancy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Guesthouse Camping Pliskovice in Mirovice / Pliskovice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Guesthouse Camping Pliskovice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Guesthouse Camping Pliskovice scoort een 8.94 uit 10 op basis van 69 reviews.