Hotel Kilian

Hotel Kilian
9,5

2 reviews over Hotel Kilian in het Nederlands

Het hotel wordt sinds december 2017 gerund door een enthousiaste Nederlander en zijn Tsjechische vrouw. Het hotel heeft de nodige aandacht nodig, want de vorige eigenaars hadden het verwaarloosd. De kamer die wij hadden was schoon en heel groot met een zithoekje, koelkastje en een hele grote badkamer met bad, bidet, aparte douchehoek en uiteraard toilet. Alles goed schoon. Het restaurant heeft een bescheiden en eenvoudige kaart, maar de kwaliteit is prima.

heerlijke atmosfeer en alles onder een dak

jeroen smit
22-9-2017

super gezellig restaurant en prachtige bar ,ook de kamers waren uitstekend

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kilian in Loucovice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kilian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kilian scoort een 9.46 uit 10 op basis van 2 reviews.