Vakantiepark Villapark Lipno

Meer vakantiepark info

17 reviews over Vakantiepark Villapark Lipno

• 2018
    6De Wit15-08-2018

Mooie huizen, onderhoud matig tot onvoldoende

Beide door ons bewoonde huizen zijn mooi ruim en goed geïsoleerd. Zij hebben alleen luxaflex en dat houdt het licht op de slaapkamers onvoldoende buiten. De beheerder van het park is zeer vriendelijk en service gericht. Villa 219 is gezellig en compleet, maar de tuin is gevaarlijk door een steile klif zonder hek. De keuken heeft een update nodig en heeft geen vriezer. Het huis heeft erg veel speelgoed en spelletjes wat voor veel spelplezier binnen zorgde. Villa 212 is niet geschikt voor een gezin, alle kamers zijn volgepropt met zoveel mogelijk kasten en bedden. Het is een rommelige mancave voor grote vriendengroepen zonder kinderen. De droger was kapot, het keukenblok moet vervangen worden en het serviesgoed is bijeen geraapt. Wel een veilige tuin, een extra koelkast met vriezer en een Ping Pong tafel in de garage.

• 7Activiteiten
    • 6Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9M Bergsma12-02-2017

Heerlijk

Voor gezinnen met kinderen ideaal om te beginnen met skilessen. Overzichtelijk,betaalbaar en luxe huisjes. Dichtbij de skilift. Geen overbevolkte piste. Voor de gevorderde skiër niet echt leuk maar voor de kinderen super. Supermarkt op loopafstand. Voldoende eetgelegenheden in de buurt.

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

• 9Nellij11-02-2017

Fantastisch kleinschalig villapark

Met name voor beginners en kleine kinderen een fantastisch skigebied. Alles aanwezig voor zowel een zomervakantie als een wintervakantie. Goed eten in twee kleine restaurantjes. Supermarkt en rodelbaan aanwezig. Eigenlijk geen negatieve berichten over dit park. Wij gaan zeker nog een keer in de zomer terug naar dit park

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

• 9fam van der Hoef21-08-2016

Mooi groot huis en omgeving!!

Wij waren de eerste twee weken van augustus in Villa Lipnomeer, een van de woningen in Villapark Lipno. Een echt schitterend huis en met vier royale slaapkamers en twee badkamers erg ruim. Alles was erg schoon en opgeruimd. met inpandige garage.

Wij waren er met drie volwassenen en drie kinderen in de leeftijd van tien tot zestien jaar en hadden er volop de ruimte. Onze kinderen hebben zich rondom het huis uitstekend vermaakt in de prachtige bossen, aan en op het Lipnomeer en hebben volop gebruik gemaakt van de fraaie wandel en mountainbikeroutes. Het huren van elektrische step is ook een aanrader. Je kunt er raften en kajakken, bobslee Rodelen.. teveel om op te noemen!

De parkbeheerder Jan Veber was erg behulpzaam en heeft mede door zijn kennis over de omgeving voor heerlijke vakantie gezorgd. Hij spreekt namelijk ook Nederlands!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Karel 06-10-2014

Onvoorstelbaar mooie en leuke zomervakantie

Ik was in Villa Lipnomeer, een van de woningen in Villapark Lipno. Een echt schitterend huis en met vier royale slaapkamers en twee badkamers erg ruim. Alles was erg schoon en opgeruimd. Wij waren er met vier volwassenen en vier kinderen in de leeftijd van tien tot dertien jaar en hadden er volop de ruimte. Onze kinderen hebben zich rondom het huis uitstekend vermaakt in de prachtige bossen, aan en op het Lipnomeer en hebben volop gebruik gemaakt van de fraaie mountainbikeroutes. (Het huren van (elektrische) fietsen is geen probleem.) Natuurlijk namen ze deel aan veel activiteiten die er in de zomermaanden worden georganiseerd. De zeilcursus vonden ze erg gaaf. Vanuit het huis en de terrassen keken we prachtig weg over het meer en de bergen. Je hoeft geen eten te koken want je kunt in de meeste restaurantjes voor weinig geld eten. De parkbeheerder was erg behulpzaam en heeft mede door zijn kennis over de omgeving voor heerlijke vakantie gezorgd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 10Karin15-03-2013

In één woord: schitterd. Dus volgend jaar weer !!

Wij verbleven in februari 2013 voor de derde keer met vier volwassenen en vier kinderen in Villa Lipnomeer, een riant vrijstaand vakantiehuis bij het Lipnomeer in Tsjechië. Er lag weer zoveel sneeuw dat wij met gemak vanuit de vakantiewoning skiënd naar de pistes konden en ook weer skiënd terug. Ideaal skigebied voor kinderen en de nog niet al te gevorderde skiër. Kun je het al beter dan kun je terecht op pistes in Oostenrijk, een half uurtje rijden. Na het skiën voor weinig geld gezellig eten en drinken in een van de vele restaurantjes. Deze prima waardering geven wij vanwege het schitterende huis, heel schoon, zeer vriendelijke parkmanager, de prachtige natuur, etc.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 9Bert en Marianne13-02-2012

Een echt familiehuis

Dit huis is met zijn vier ruime slaapkamers, grote woon-eetkamer met open keuken een echte aanrader voor families. Wij verbleven er met 7 volwassenen. Elke stel heeft genoten van eigen privacy. In het huis was alle belangrijke comfort aanwezig. Meer dan voldoende servies en voor de vaat een vaatwasser. De wasmachine kwam ons ook prima van pas. Vanuit de woonkamer en het terras heb je door de hoge ligging een mooi uitzicht op het Lipno meer. Vanuit het nabij gelegen bospad stap of glij je naar de piste. In het dorpje heb je keus uit verschillende prijsvriendelijke restaurants. Hoewel je het niet zou zeggen zijn de grote en goed gevulde pizza's van het H&M Steakhouse echt Italiaans lekker. De skiaccommodatie is is uitstekend voor beginners. Gevorderden zoeken hun heil in het Oostenrijkse Hochficht op ongeveer 50 minuten rijden. Volgens ons kun je in de zomer hier uitstekend wandelen en de plaats als uitvalsbasis nemen voor Praag en Passau.

• 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

• 9Bert en Marianne12-02-2012

Schitterende familielokactie

Wij hebben het huis bewoond met 7 volwassenen. De vier kamers bieden hierdoor de privacy die daarbij hoort. De ruime woonkamer met open keuken bieden meer dan voldoende comfort. De keuken geeft de mogelijkheden om uitgebreid te koken en daarna met het gemak van de vaatwasser snel schoon achter te laten. De wintersportmogelijkheden zijn in Lipno voor beginners uitsteken. Gevorderden zoeken hun heil snel in Hochfiegt in Oostenrijk (ong. 50 minuten rijden). De aanwezige open Wifi is echt van deze tijd. In de zomermaanden lijkt het ons een uitstekende uitvalsbasis om te wandelen en plaatsen als Praag en Passau (D) te bezoeken. We komen zeker in die periode nog eens graag terug.

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

• 8Fam. Stals01-01-2011

Zeer luxe groto vakantievilla's

De 8-persoonsvakantievilla's zijn zeer luxe uitgerust en zijn rustig gelegen op een heuveltop op ca. 1 km van het centrum van Lipno en de skipistes.

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in december 2010

• 9Jowie18-10-2010

Mooi, schoon en luxe

Fantastisch gelegen. Mooi, ruim, en zeer schoon parkt. Het appartement is luxe ingericht. De nederlandse zenders zij prima. Alle zenders behalve net5 en rtl8. Wij hebben voor april 2011 weer geboekt.

Gereisd met partner in oktober 2010

Vakantiepark Villapark Lipno info