Vakantiehuis Victoria

Vakantiehuis
Weer vandaag-2°-11°
Vakantiehuis Victoria

• Ligging t.o.v. pistes8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Victoria voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis Victoria in het Nederlands

Heel mooi uitzicht

Carla
9-10-2010
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Het zag er heel mooi uit, alleen een beetje klein. Geen overkapping op het terras. Konden niet met regen buiten zitten.

Gereisd met vrienden in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Victoria in Lipno nad Vltavou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Victoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.