Vakantiepark Riviera Lipno

Aktie ,sportief, rust, strand,watersport in Lipno

Krijn de heer
30-5-2015
  • Activiteiten8

Het appartement J 4/10 6 personen is van alle gemakken voorzien. Het viel op dat er 2 badkamers met twee boilers aanwezig zijn.Dus je staat niet snel onder een koude douche. Wij waren met 4 volwassenen en 5 kinderen voor de wintersport.'s avonds o.a t.v. kijken(2 stuks) Stereotoren voor een muziekje etc.

Het huis heeft twee slaapkamers,die door de kinderen in gebruik genomen werden.Beneden een hoek-slaapbank,het domein van ons volwassenen,met onze t.v.

Prachtige accommodatie en van alles voorzien

John Dekkers
28-4-2014
  • Activiteiten8

Riviera Lipno ligt direct aan het meer. Alles op loopafstand, veel activiteiten in de zomer en de winter. Leuke tentjes en voldoende bezienswaardigheden.

Uitstekende accommodatie

Lennard Mokveld
9-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Onderkomen9

De accommodatie is ruim, schoon en in ons geval ook met mooi uitzicht op het meer. Er is meer dan voldoende servies aanwezig en je kunt je goed uitleven als je zelf wilt koken.

De badkamer is ruim genoeg, met een nette douche en ruimte om kleding op te hangen om te drogen.

De ouders slaapkamer is ruim en op zolder zijn vier bedden onder een schuin plafond.

De horeca is op loopafstand, evenals het zwembad. De supermarkt en de piste zijn op een kleine kilometer lopen, maar er is ook een grote gratis parkeerplaats bij de piste.

Parkeren bij het appartement is beperkt, maar gelukkig waren niet alle appartementen verhuurd. De accommodatie is wel erg gehorig!

Receptionistes heel vriendelijk en hulpvaardig.

• Activiteiten7
  • Activiteiten7

Rustig park met gezellige uitstraling. De ligging aan het meer is prachtig! Alles in de buurt, supermarkt,restaurantjes, speeltuintjes voor de kinderen. Goede uitvalsbasis voor allerlei uitstapjes. Het kasteel Hluboka was geweldig. Ook een kanotocht over de Moldau is een aanrader.

Ons appartement J4-3 was van alle gemakken voorzien. Wij gaan zeker het volgend jaar weer.

Goede appartementen voor goede prijs

markvroegop
23-8-2013
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Je kunt beter hier zitten als bij landal. Dit zit aan hetzelfde pad om het meer, maar loopafstand verderop.

Vanuit het appartement loop je zo het standje (kiezels) op naar het meer.

Je kunt BBq-en en vuurtje maken wanner je wilt. Echt relaxte vakantie.

Wifi werkt ook goed!

prima

bertbrinkhof
26-8-2012
  • Activiteiten3
  • Activiteiten3

prima verblijf, weinig (geen) activiteiten als je ze zelf niet regelt, Maar in de omgeving is voldoende te doen.

Uit eten en een drankje op een terras is goedkoop.

mooie omgeving.

Over het app. : ons balkon was een beetje klein voor drie personen. Verder prima app. met afwasmachine. magnetron en oven. Prima

mooie locatie, betaalbare kwaliteit

Joost Breukels
10-9-2010
  • Activiteiten8

Twee weken direct aan het Lipno meer in Riviera Lipno is een aanrader. Mooi appartement en heel ruim. Op het park niet zo veel te doen, maar in de omgeving meer dan genoeg vermaak. Prima eetgelegenheden op loopafstand. En allemaal nog leuk betaalbaar.

Geweldige plek zou meteen terug gaan

Andre Kerff
27-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Appartement was mooi netjes en vrij nieuw maar was voor 5 personen & 2 honden te klein (studio) Verdr een geweldige plaats om te vertoeven wij waren er met de kerst 2009 en hadden een mooie witte kerst.

Aanrader om te eten is zeker Hotel Restaurant LIPENKA deze ligt bij de Spar op de berg is een klim maar ZEKER DE MOEITE WAARD!!! word beheerd door Jeroen Smit uit Nederland en zijn lieve vrouw Andrea het eten is hier VERUKKELIJK. www.lipenkahotel.cz

Andere plaatsen die een bezoek waard zijn: Vyssi Brod hier zijn veel vietnamezen die nep kleding en andere dingen verkopen hier moet je wel afdingen zeker 50%

verder Cesky Bodojovice een mooie grote stad om te winkelen C&A H&M Douglas

Deze vakantie was het zeker waard wij hebben nu al heimwee

super

Astrid
17-12-2009
  • Onderkomen9

Super mooi appartement, heerlijke wintersport vakantie gehad. Onze kinderen hebben hun eerste kennismaking met de wintesport gehad hier, waren helemaal enthousiast, willen volgend jaar weer. Wij zijn een gezin met 4 kinderen ( leeftijd van 1 tot 8 jaar), en het is nog betaalbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Riviera Lipno voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Riviera Lipno in Lipno nad Vltavou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Riviera Lipno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.