Vakantiepark Riviera Lipno

Tonen op kaart

41 reviews over Vakantiepark Riviera Lipno

• 9anoniem18-09-2016

heerlijk

geschikt voor rustzoekers, hele nette apartementen

• 9Ligging t.o.v. pistes
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in september 2016

• 9Krijn de heer30-05-2015

Aktie ,sportief, rust, strand,watersport in Lipno

Het appartement J 4/10 6 personen is van alle gemakken voorzien. Het viel op dat er 2 badkamers met twee boilers aanwezig zijn.Dus je staat niet snel onder een koude douche. Wij waren met 4 volwassenen en 5 kinderen voor de wintersport.'s avonds o.a t.v. kijken(2 stuks) Stereotoren voor een muziekje etc. Het huis heeft twee slaapkamers,die door de kinderen in gebruik genomen werden.Beneden een hoek-slaapbank,het domein van ons volwassenen,met onze t.v.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

• 8John Dekkers28-04-2014

Prachtige accommodatie en van alles voorzien

Riviera Lipno ligt direct aan het meer. Alles op loopafstand, veel activiteiten in de zomer en de winter. Leuke tentjes en voldoende bezienswaardigheden.

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 8Lennard Mokveld09-03-2014

Uitstekende accommodatie

De accommodatie is ruim, schoon en in ons geval ook met mooi uitzicht op het meer. Er is meer dan voldoende servies aanwezig en je kunt je goed uitleven als je zelf wilt koken. De badkamer is ruim genoeg, met een nette douche en ruimte om kleding op te hangen om te drogen. De ouders slaapkamer is ruim en op zolder zijn vier bedden onder een schuin plafond. De horeca is op loopafstand, evenals het zwembad. De supermarkt en de piste zijn op een kleine kilometer lopen, maar er is ook een grote gratis parkeerplaats bij de piste. Parkeren bij het appartement is beperkt, maar gelukkig waren niet alle appartementen verhuurd. De accommodatie is wel erg gehorig! Receptionistes heel vriendelijk en hulpvaardig.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in maart 2014

• 9Anne05-10-2013

Heerlijk park, voor herhaling vatbaar

Rustig park met gezellige uitstraling. De ligging aan het meer is prachtig! Alles in de buurt, supermarkt,restaurantjes, speeltuintjes voor de kinderen. Goede uitvalsbasis voor allerlei uitstapjes. Het kasteel Hluboka was geweldig. Ook een kanotocht over de Moldau is een aanrader. Ons appartement J4-3 was van alle gemakken voorzien. Wij gaan zeker het volgend jaar weer.

• 9Ligging t.o.v. pistes
    • 8Onderkomen
    • 7Activiteiten

Gereisd met partner in september 2013

• 8markvroegop23-08-2013

Goede appartementen voor goede prijs

Je kunt beter hier zitten als bij landal. Dit zit aan hetzelfde pad om het meer, maar loopafstand verderop.

Vanuit het appartement loop je zo het standje (kiezels) op naar het meer.

Je kunt BBq-en en vuurtje maken wanner je wilt. Echt relaxte vakantie.

Wifi werkt ook goed!

• 6Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9bertbrinkhof26-08-2012

prima

prima verblijf, weinig (geen) activiteiten als je ze zelf niet regelt, Maar in de omgeving is voldoende te doen. Uit eten en een drankje op een terras is goedkoop. mooie omgeving. Over het app. : ons balkon was een beetje klein voor drie personen. Verder prima app. met afwasmachine. magnetron en oven. Prima

• 3Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 8Joost Breukels10-09-2010

mooie locatie, betaalbare kwaliteit

Twee weken direct aan het Lipno meer in Riviera Lipno is een aanrader. Mooi appartement en heel ruim. Op het park niet zo veel te doen, maar in de omgeving meer dan genoeg vermaak. Prima eetgelegenheden op loopafstand. En allemaal nog leuk betaalbaar.

• 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 8Andre Kerff27-12-2009

Geweldige plek zou meteen terug gaan

Appartement was mooi netjes en vrij nieuw maar was voor 5 personen & 2 honden te klein (studio) Verdr een geweldige plaats om te vertoeven wij waren er met de kerst 2009 en hadden een mooie witte kerst. Aanrader om te eten is zeker Hotel Restaurant LIPENKA deze ligt bij de Spar op de berg is een klim maar ZEKER DE MOEITE WAARD!!! word beheerd door Jeroen Smit uit Nederland en zijn lieve vrouw Andrea het eten is hier VERUKKELIJK. www.lipenkahotel.cz Andere plaatsen die een bezoek waard zijn: Vyssi Brod hier zijn veel vietnamezen die nep kleding en andere dingen verkopen hier moet je wel afdingen zeker 50% verder Cesky Bodojovice een mooie grote stad om te winkelen C&A H&M Douglas Deze vakantie was het zeker waard wij hebben nu al heimwee

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

• 9Astrid17-12-2009

super

Super mooi appartement, heerlijke wintersport vakantie gehad. Onze kinderen hebben hun eerste kennismaking met de wintesport gehad hier, waren helemaal enthousiast, willen volgend jaar weer. Wij zijn een gezin met 4 kinderen ( leeftijd van 1 tot 8 jaar), en het is nog betaalbaar.

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

2 tips over Vakantiepark Riviera Lipno

• Lennard Mokveld, 09-03-2014

Vraag bij de receptie om de Lipno kaart. Hiermee krijg je bijna overal korting. Als er problemen zijn bij de skiles of verhuur, meld dit dan meteen. Ze komen je goed tegemoet. De bevolking is heel vriendelijk het hulpvaardig, alhoewel je nooit weet of je Engels of Duits moet spreken (of met handen en voeten).

• Krijn de heer, 30-05-2015

Er staan 2 mountainbikes in de berging om zomers een heerlijke tocht te maken op het 30 kilometers lange asfalt fietspad rond het meer. Ook heerlijk om te skeleren

1 vraag over Vakantiepark Riviera Lipno

• Leonard, 09-08-2011

Ligging Riviera Lipno

Kan iemand mij vertellen hoe dit park ligt ten opzicht van het Landal park of de skilift? Vanaf het Landal park kan je onder de weg door naar de Spar en de skilift. Dat is ideaal! Is dit park verder of dichterbij (dat laatste kan eigenlijk niet). Als ik de adres gegevens in Google maps gooi dan zie ik dat het park een stuk bij het Landal park en de skilift vandaag ligt.

marijn, 27-08-2011

He hallo,

Riviera lipno ligt er verder vanaf ik denk nog geen 5 a 6 honderd meter,

Gr. Marijn

Marielle, 25-08-2011

Hoi,

Heb je toevallig al reacties gehad op de je vraag. ik ben ook erg benieuwd.

groetjes Marielle

Vakantiepark Riviera Lipno info