Villa Residence Lipno

Mooi plekje

G v Renselaar,
5-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hadden een 5 pers bungalow. Wat een luxe en groot.Eigenaar zeer vriendelijk en spreekt nederlands. Zeer mooie omgeving. Je kunt er veel ondernemen wat sport betreft.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Parkeren mogelijk

3 reviews over Villa Residence Lipno in het Nederlands

Mooi plekje

G v Renselaar,
5-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Superparkje met prima ligging en villa's

Robbin,
11-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Residence Lipno is nog in aanbouw maar daar heb je geen last van. Prima parkje op 2 minuten rijafstand van de liften in Lipno en het meer.

De villa's zijn nieuw en excellent uitgerust met goede badkamer, keuken en slaapkamers en ruime eet/woonkamer.

Wij zaten in een drieslaapkamer villa en die was heerlijk ruim.

De beheerder doet uitstekend zijn best om het verblijf aangenaam te maken en is prima aanspreekbaar. (zelfs Nederlands)

qua prijskwaliteit een echte aanrader! mocht je park van keten op het oog hebben kijk dan zeker even naar deze vrijstaande huizen. Ervaring leerde dat iedereen de auto naar de piste pakt.

• Ligging t.o.v. pistes8

Luxe en comfortabele villa's, veel ruimte.

Vriendelijk personeel.

In de winter gratis skibus vanaf het park! Geen gehannes met parkeren.

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Lipno voor je op een rij gezet:

Tsjecho Reizen
Tsjecho Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Residence Lipno in Lipno nad Vltavou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Residence Lipno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.