Appartement Mario in Lipno Stausee

4 reviews over Appartement Mario in Lipno Stausee in het Nederlands

Prachtige plek ,geweldig uitzicht

Frank
20-8-2011

Mooie locatie voor een zoektocht van de mooie plekken in dit land .

Mooie apartementen .Leuk zwembad .top.

Middelmatig

Jack
19-10-2010
  • Ligging t.o.v. pistes5

Super omgeving, veel natuurschoon, vooral bezoek aan kastelen is de moeite, maar Mario in Lipno Stausee viel tegen, hadden wij (gezien de recenties) hogere verwachtingen van.

Fantastische plek; ruim app.

Henk van Laaren
20-9-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Eind augustus een 4-persoons app. aan de boulevard (nr 421) gehuurd. Leuk uitzicht op de haven en de boulevard. Het was een ruim appartement met een wel erg ruim terras.

Eten bij het buur restaurant was heerlijk (overigens geen overlast van gehad). Er zijn ook veel andere restaurants in Lipno aanwezig Verder in de omgeving veel gewandeld wat je daar uitstekend kan doen. Heerlijk gezwommen in het meer (erg schoon water).

Gaan daar zeker nog een keer naartoe. Mogelijk ook in de winter aangezien er ook een skilift achter het park aanwezig is.

een topper

g.bos
29-9-2008

zeer mooi en schoon app mooi uitzicht en leuke hulpvaardige eigenaars op loopafstand lipnomeer restaurants en terasjes supermarkt tegenover het huis in de winter ook aan te bevelen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mario in Lipno Stausee in Lipno nad Vltavou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mario in Lipno Stausee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mario in Lipno Stausee scoort een 9.33 uit 10 op basis van 30 reviews.