Appartement Lipno Point Resort

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag2°-5°

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Lipno Point Resort voor je op een rij gezet:

Laatste review

Mooi ruim appartement

verabmieloo,
11-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Lipno Lake Resort, een prachtig appartement, met een heel mooi uitzicht.

Heel schoon en comfortabel.

Kenmerken

Mooi ruim appartement

verabmieloo
11-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Lipno Lake Resort, een prachtig appartement, met een heel mooi uitzicht.

Heel schoon en comfortabel.

Prachtig gelegen aan het Lipno-meer

A. van der Meer
11-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi, hagelnieuw (2008) complex, direct aan het Lipnomeer. Veel minder massaal dan Landal en andere ketens. Helaas is het "losse" huis (type D), war wij in zaten blijkbaar niet meer in de verhuur. Dat was pas echt genieten. Mar ook de overige appartementen zijn beslist de moeite waard. Strand voor de deur, klein, maar goed restaurant op het complex, dus als je een keer geen zin in koken hebt ...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lipno Point Resort in Lipno nad Vltavou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lipno Point Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.