39 vragen over Vakantiepark Lipno Lake Resort

Maaike

Is het mogelijk om in de zomervakantie vanuit Lipnomeer een georganiseerde dagtocht per bus naar Praag te maken?

• Bianca, 13-01-2017 Rapporteren

Meivakantie

Wij zouden hier graag in de meivakantie naar toe willen van 29 april tot/met 6 mei. Is hier dan wel wat te doen met kinderen?

• gewooneenmailtje, 11-07-2015 Rapporteren

Schoonmaakartikelen.

In alle appartementen bevinden zich vaatwassers. Nu was mijn vraag zijn er vaatwastabletten aanwezig en evt. een afwasborstel of schuursponsje

Estella, 12-07-2015

Er ligt altijd een klein zakje met een paar tabletjes en een schoonmaakdoekje en sponsje. Neem voor de zekerheid zelf ook wat tabletten mee.

gewooneenmailtje, 13-07-2015

Bedankt Estella.

• Milou, 26-06-2015 Rapporteren

handdoeken?

Hoe wordt er omgegaan met de handdoeken wissel?Prijs lijkt me aardig oplopen als je er met een gezin zit.We willen eigenlijk zelf ook handdoeken mee nemen

Estella, 12-07-2015

Handdoeken huren is vrij prijzig. Wij nemen zelf altijd een hele stapel mee. Ook theedoeken, washandjes en extra linnengoed nemen we vaak mee als we er langer verblijven.

We hebben een aantal aanbieders voor Lipno Lake Resort voor je op een rij gezet:

Tsjecho Reizen
    Tsjecho Reizen

• Milou, 15-02-2015 Rapporteren

heenreis

Wat is een handige route er naartoe vanuit het noorden van Nederland?Krijg via de routeplanner 3 verschillende routes,ze zijn alle 3 ongeveer even lang

• Milou, 08-02-2015 Rapporteren

appartement 6A/bbq

We gaan,met ons gezin,in juli naar het ressort.Heeft iemand ervaring met het appartement 6A? Kan het nl niet vinden op hun eigen site. En mag je hier ook je eigen bbq meenemen?

• addy, 03-01-2015 Rapporteren

zwemmen in het meer

Wij overwegen om in juli naar Lipno Lake Resort te gaan. Ik kan nergens terugvinden of je vanuit het Resort naar het meer kan gaan om te zwemmen. Ik lees wel veel activiteiten op en in het water, maar is er een soort strandje aan het meer op loopafstand?

Estella, 12-02-2015

Zwemmen in het meer kan prima. Je kunt er heerlijk relaxen op het grasveld. Het water zelf is wat troebel, maar prima te doen. Liggen op sommige plekken wat stenen op de bodem. Je kunt ook bij het zwembad bij het resort zelf gaan liggen. Vanaf het resort steek je de straat over en via de entree van Landal loop je naar het meer. Prima te doen!

femkehaagsma, 17-01-2015

Hoi, Wij zijn vorig jaar in maart geweest. Dus ik weet niet hoe het is om te zwemmen in het meer.. wel weet ik dat er een vrij groot strand is. Eigenlijk alles in lipno is op loop afstand, dus ook het strand. Volgende maand gaan we weer, we hebben er zin in! Maar voor een zomervakantie lijkt het me ook een leuke bestemming!

• coby_hoek, 07-08-2014 Rapporteren

Type F8B: 4-kamerappartement

is Type F8B: 4-kamerappartement met een verdieping, en waar kan je de foto:s bekijken

• Mayelle, 13-07-2014 Rapporteren

skeelers/skates mee?

Is het mogelijk om te skaten op de fietspaden? Zijn ze geasfalteerd?

Astrid van Essen, 22-07-2014

Ja er zijn veel skeelers en fietsers dus volop asfalt

Mayelle, 23-07-2014

Bedankt voor je snelle reactie. Wij vertrekken in augustus er naar toe en dat wordt onze eerste kennismaking met Tsjechië. Hebben er veel zin in!

• BART & CO, 20-05-2014 Rapporteren

fietsroutes

heeft iemand een idee waar ik de fietsroutes kan vinden waar ik op een site van las. het zou gaan overfietsroutes met kleurenpijlen. als we deze beter kennen sluiten we al dan niet uit om onze 6 fietsen op aanhanger mee te nemen.

Maartje1, 17-06-2014

Wij kregen bij aankomst een routekaartje van de receptie waar op verschillende fietsroutes staan aangegeven.