Vakantiepark Lipno Lake Resort

• Ligging t.o.v. pistes9,0

39 reacties Vakantiepark Lipno Lake Resort

Maaike

Maaike, 12-5-2017
Is het mogelijk om in de zomervakantie vanuit Lipnomeer een georganiseerde dagtocht per bus naar Praag te maken?

Meivakantie

Bianca, 13-1-2017
Wij zouden hier graag in de meivakantie naar toe willen van 29 april tot/met 6 mei. Is hier dan wel wat te doen met kinderen?

Schoonmaakartikelen.

gewooneenmailtje, 11-7-2015

In alle appartementen bevinden zich vaatwassers.

Nu was mijn vraag zijn er vaatwastabletten aanwezig en evt. een afwasborstel of schuursponsje

2 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Lipno Lake Resort voor je op een rij gezet:

handdoeken?

Milou, 26-6-2015
Hoe wordt er omgegaan met de handdoeken wissel?Prijs lijkt me aardig oplopen als je er met een gezin zit.We willen eigenlijk zelf ook handdoeken mee nemen
1 reactie

heenreis

Milou, 15-2-2015
Wat is een handige route er naartoe vanuit het noorden van Nederland?Krijg via de routeplanner 3 verschillende routes,ze zijn alle 3 ongeveer even lang

appartement 6A/bbq

Milou, 8-2-2015

We gaan,met ons gezin,in juli naar het ressort.Heeft iemand ervaring met het appartement 6A?

Kan het nl niet vinden op hun eigen site.

En mag je hier ook je eigen bbq meenemen?

zwemmen in het meer

addy, 3-1-2015

Wij overwegen om in juli naar Lipno Lake Resort te gaan.

Ik kan nergens terugvinden of je vanuit het Resort naar het meer kan gaan om te zwemmen. Ik lees wel veel activiteiten op en in het water, maar is er een soort strandje aan het meer op loopafstand?

Type F8B: 4-kamerappartement

coby_hoek, 7-8-2014
is Type F8B: 4-kamerappartement met een verdieping, en waar kan je de foto:s bekijken

skeelers/skates mee?

Mayelle, 13-7-2014
Is het mogelijk om te skaten op de fietspaden? Zijn ze geasfalteerd?

fietsroutes

BART & CO, 20-5-2014

heeft iemand een idee waar ik de fietsroutes kan vinden waar ik op een site van las.

het zou gaan overfietsroutes met kleurenpijlen.

als we deze beter kennen sluiten we al dan niet uit om onze 6 fietsen op aanhanger mee te nemen.

1 reactie