Vakantiepark Lipno Lake Resortstersterstersterster

8.6Fantastisch

• 7.7Activiteiten
  • 8.2Eetgelegenheden
  • 9Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Lipno Lake Resort voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Lipno Lake Resort in Tsjechië met uitzicht op het Lipnomeer ligt in een skigebied. In de winter kan er geskied worden en in de zomer is dit ideaal voor wandelingen. Bij het resort hoort een zwembad en er is kleinschalige animatie, vooral voor jonge kinderen. Er is een rodelbaan vlakbij en als je de lift neemt kom je bij boomkroonpad.

316 reviews over Vakantiepark Lipno Lake Resort

• 2019
    9Fam. van Pelt24-08-2019

Fantastische vakantie gehad!

Héél fijn appartement; ruim, schoon en comfortabel. Dames van de receptie uiterst vriendelijk en behulpzaam. Appartement wel wat gehorig, dat is het enige (kleine) minpunt. Veel te doen in Lipno en omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    9Sandra19-08-2018

Mooie appartementen

Ontzettende mooie appartementen, met veel activiteiten op loopafstand, het meer, het zwembad, de stoeltjeslift, de rodelbaan etc.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 7bianca13-08-2018

mooie appartementen, verder een tegenvaller

Appartementen mooi, ruim en schoon. Verder wat ons betreft een tegenvaller. plaatselijke bevolking is op een uitzondering na ongeïnteresseerd en niet vriendelijk. Ze doen weinig moeite om iets anders dan hun eigen taal te spreken. Meer en omgeving is mooi, maar kan niet op tegen bv een oostenrijks bergmeer. vanalles te doen in omgeving maar het is het allemaal net niet, klimpark weinig spannend, berglift aanwezig, maar binnen 20 min ben je berg zelf ook opgelopen, rodelbaan stelt niets voor als je eerder in bv oostenrijk geweest bent, dit terwijl prijzen naar ons idee aan de hoge kant zijn. Ook bv huur motorbootje 30 euro per uur. Naar ons idee een leuk verblijf als je hele week in meer wilt zwemmen of met kleinere kinderen op vakantie bent. Boomkroonpad is leuk, cesky krumlov een aanrader. Maar ons advies is: ga naar een mooie plaats in beieren/oostenrijk. Bevolking is veel vriendelijker, omgeving nog mooier en meer waar voor je geld!

• 4Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Ellis de jong27-07-2018

Geweldig appartement en veel te doen in de omgevin

Een geweldig appartementencomplex, luxe en heel veel te doen in de omgeving voor de kinderen . Fantastische vakantie .Mooi zwembad, luxe uitstraling, groot appartement met alles erop en eraan . Jammer dat het complex veel bezocht wordt door Duitse tokkies , die bierdrinkend en met harde muziek het zwembad teisteren . Ook jammer van de ongeïnspireerde animatie . Maar over het algemeen helemaal top.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Frank van Otterloo22-07-2018

Heel erg goed.

Bijna perfect appartement met bijna alle luxe. Mis alleen wasmachine.

• 8Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Sonja30-12-2017

Super!

Nette, ruime en schone appartementen met uitzicht op het meer. Zeer dicht bij ski lift. Gashaard, sauna en vaatwasser maakt het compleet. Opgemaakte bedden bij aankomst zonder extra te betalen. Ski gebied is voor beginners erg leuk, vooral makkelijke pistes. Voor de ervaren skiër wellicht te makkelijk. Ski school voor de kids was niet duur en ze waren erg enthousiast. Zoiezo zijn de prijzen mild vergeleken met bijvoorbeeld Oostenrijk. Wij hebben het super naar ons zin gehad, volgend jaar weer!

• 6Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

• 9a jACOBS03-11-2017

top top LOKATIE

alles top; eten drinken, verblijf skien aan piste en naar piste mogelijk beginners kinderen gevorderden alles kan en belangrijk voor een zeer betaalbare prijs!

• 8Ligging t.o.v. pistes
    • 10Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

• 8Janneke27-08-2017

Heerlijke vakantie gehad

Het Lipno Lake resort is een echte aanrader. De appartementen zijn ruim en schoon en van alle gemakken voorzien. We kwamen na lang rijden laat in de middag aan, ons appartement was echter nog niet beschikbaar en we moesten wachten, wat minder was met vier kleine kinderen.
    In de omgeving is, zoals ook in andere reviews te lezen is, zeer veel te doen. Voor ons was het zwembad prima. We reisden met 4 jonge kinderen. Er was een animatieteam maar dat was niet flitsend, in die zin dat het het team zelf niet heel enthousiasmerend was. De service was erg verschillend. Achter de receptie zaten vriendelijke, servicegerichte mensen maar ook een vrouw die met haar ogen draaide als je haar iets vroeg. Ook voor de service bij het zwembad gold, dat men soms onvriendelijk overkwam, afhankelijk van de medewerker. Pas op bij het rodelen, mijn man is met mijn zoon gevallen en ze hebben flinke schaafwonden opgelopen. Het meer was op loopafstand en was heerlijk voor de kinderen. We hebben een heel fijne week gehad, voor ons was 1 week wel genoeg.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Annemieke22-08-2017

Lipnomeer een prachtige omgeving met mooie huisjes

De appartementen van Landal zijn prima en erg ruim. We waren met 2 kids 12 & 16 j. Appartement met 2 slaapkamers, door slaapbank in ruime woonkamer is dit ook voor 6 personen geschikt. Netjes schoon. Helaas hadden we een klein balkon geschikt voor 4 personen, maar niet voor zes. Droogrek moesten we in de huiskamer zetten als we met 4-en op balkon zaten. Ons balkon had wel direct uitzicht op meer en haven. We hoefden maar een klein stukje te lopen naar het meer! Supermarkt Coop is ook maar paar minuten lopen. Fietsen huren en rond het meer fietsen is leuk. Rodelbanen zijn vlakbij. Je kunt met skilift naar boomkroonpad. De meiden zijn met de glijbaan naar beneden geroetsjt. Dit ging super snel. Ze hadden wel een trainingsbroek en vest meegenomen, nadat we een reactie op zoover over schaafwonden hadden gelezen. Maar ze kregen een soort zak mee met uitleg hoe ze naar beneden moesten glijden, dus het is maar de vraag of de lange kleding nodig was geweest. Steps gehuurd op de top en naar beneden gestept. Zwembad was gratis van 10 tot 14.00u. Daarna moest je betalen. Je moest ook als je ging zwemmen in de gratis tijd eerst kaartjes betalen, maar je kreeg het geld terug bij Landalreceptie. Toen we bij het zwembad aankwamen was het vol!? Na even wachten mochten we toen er mensen weggingen toch binnen. Raar, want het was echt niet druk in het zwembad. Na tellen waren er 50 mensen in het zwembad. Gewoon chloorzwembad. (Niets gemerkt van zoutwater, zoals in een vorige reactie werd vermeld) Er is van alles te doen rondom Lipnomeer. Zie vorige reacties. Valt op dat er veel mensen met jonge kinderen zijn. Er is geen animatie voor de oudere jeugd, wel voor de kinderen tot 12 jaar. Ga je net buiten Lipno eten, dan is het nog goedkoper. We zijn vlakbij het park gaan eten en ook één dorpje verder bij een pension. Het pension was nog goedkoper. Uiteten in Tsjechië is zo wie zo niet duur. Let op, want je kunt in Lipno niet overal met bankcard betalen. Na het eten IN Lipno bleek dat we cash moesten betalen. Gelukkig zat er wel een pinautomaat in de buurt, maar is niet handig. We zijn ook naar het reuzengebergte geweest en daar kon je overal met bankcard betalen. Vreemd dat dit in Lipno niet zo was!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Nico16-08-2017

Mooie accommodatie in prachtige omgeving

Super mooie appartementen. resort heeft ook een eigen zwembad en speeltuin. Allemaal perfect onderhouden. In de nabije omgeving is er heel veel te doen. Bovendien is de prijs van eten en drinken nog altijd lager dan deze in Belgie

• 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

42 tips over Vakantiepark Lipno Lake Resort

• Marjolein rijnders, 17-04-2014

Het kasteel van Cesky Krumlov en van Rozmberk zijn de moeite waard voor een bezoek . Evenals een wandeling langs het schwarzenberger kanaal.

• Gerard_Beij, 31-01-2014

Huur je skispullen helemaal onderaan in Landal bij Lipno Service. Perfecte spullen en geen gezeur met borg.

• m. schram, 17-09-2013

Als uitje is Cesky Krumlov een aanrader, ook per raft goed te doen.

39 vragen over Vakantiepark Lipno Lake Resort

Maaike

Is het mogelijk om in de zomervakantie vanuit Lipnomeer een georganiseerde dagtocht per bus naar Praag te maken?

• Bianca, 13-01-2017

Meivakantie

Wij zouden hier graag in de meivakantie naar toe willen van 29 april tot/met 6 mei. Is hier dan wel wat te doen met kinderen?

• gewooneenmailtje, 11-07-2015

Schoonmaakartikelen.

In alle appartementen bevinden zich vaatwassers. Nu was mijn vraag zijn er vaatwastabletten aanwezig en evt. een afwasborstel of schuursponsje

gewooneenmailtje, 13-07-2015

Bedankt Estella.

Estella, 12-07-2015

Er ligt altijd een klein zakje met een paar tabletjes en een schoonmaakdoekje en sponsje. Neem voor de zekerheid zelf ook wat tabletten mee.

Vakantiepark Lipno Lake Resort info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad
  • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages