Vakantiepark Lipno Lake Resort

• Onderkomen9,2
  • Activiteiten7,7
  • Ligging t.o.v. pistes9,0

Omschrijving
Lipno Lake Resort in Tsjechië met uitzicht op het Lipnomeer ligt in een skigebied. In de winter kan er geskied worden en in de zomer is dit ideaal voor wandelingen. Bij het resort hoort een zwembad en er is kleinschalige animatie, vooral voor jonge kinderen. Er is een rodelbaan vlakbij en als je de lift neemt kom je bij boomkroonpad.

We hebben een aantal aanbieders voor Lipno Lake Resort voor je op een rij gezet:

294 reviews over Vakantiepark Lipno Lake Resort in het Nederlands

Mooie appartementen

Sandra,
19-8-2018
  • Onderkomen9

Ontzettende mooie appartementen, met veel activiteiten op loopafstand, het meer, het zwembad, de stoeltjeslift, de rodelbaan etc.

mooie appartementen, verder een tegenvaller

bianca,
13-8-2018
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Appartementen mooi, ruim en schoon. Verder wat ons betreft een tegenvaller. plaatselijke bevolking is op een uitzondering na ongeïnteresseerd en niet vriendelijk. Ze doen weinig moeite om iets anders dan hun eigen taal te spreken.

Meer en omgeving is mooi, maar kan niet op tegen bv een oostenrijks bergmeer. vanalles te doen in omgeving maar het is het allemaal net niet, klimpark weinig spannend, berglift aanwezig, maar binnen 20 min ben je berg zelf ook opgelopen, rodelbaan stelt niets voor als je eerder in bv oostenrijk geweest bent, dit terwijl prijzen naar ons idee aan de hoge kant zijn. Ook bv huur motorbootje 30 euro per uur. Naar ons idee een leuk verblijf als je hele week in meer wilt zwemmen of met kleinere kinderen op vakantie bent. Boomkroonpad is leuk, cesky krumlov een aanrader. Maar ons advies is: ga naar een mooie plaats in beieren/oostenrijk. Bevolking is veel vriendelijker, omgeving nog mooier en meer waar voor je geld!

Geweldig appartement en veel te doen in de omgevin

Ellis de jong,
27-7-2018
  • Activiteiten9

Een geweldig appartementencomplex, luxe en heel veel te doen in de omgeving voor de kinderen . Fantastische vakantie .Mooi zwembad, luxe uitstraling, groot appartement met alles erop en eraan . Jammer dat het complex veel bezocht wordt door Duitse tokkies , die bierdrinkend en met harde muziek het zwembad teisteren . Ook jammer van de ongeïnspireerde animatie . Maar over het algemeen helemaal top.

Heel erg goed.

Frank van Otterloo,
22-7-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Bijna perfect appartement met bijna alle luxe. Mis alleen wasmachine.

Super!

Sonja,
30-12-2017
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Nette, ruime en schone appartementen met uitzicht op het meer. Zeer dicht bij ski lift. Gashaard, sauna en vaatwasser maakt het compleet. Opgemaakte bedden bij aankomst zonder extra te betalen. Ski gebied is voor beginners erg leuk, vooral makkelijke pistes. Voor de ervaren skiër wellicht te makkelijk. Ski school voor de kids was niet duur en ze waren erg enthousiast. Zoiezo zijn de prijzen mild vergeleken met bijvoorbeeld Oostenrijk. Wij hebben het super naar ons zin gehad, volgend jaar weer!

top top LOKATIE

a jACOBS,
3-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Onderkomen10

alles top; eten drinken, verblijf skien aan piste en naar piste mogelijk beginners kinderen gevorderden alles kan en belangrijk voor een zeer betaalbare prijs!

Heerlijke vakantie gehad

Janneke,
27-8-2017
  • Activiteiten9

Het Lipno Lake resort is een echte aanrader. De appartementen zijn ruim en schoon en van alle gemakken voorzien. We kwamen na lang rijden laat in de middag aan, ons appartement was echter nog niet beschikbaar en we moesten wachten, wat minder was met vier kleine kinderen.

In de omgeving is, zoals ook in andere reviews te lezen is, zeer veel te doen. Voor ons was het zwembad prima. We reisden met 4 jonge kinderen. Er was een animatieteam maar dat was niet flitsend, in die zin dat het het team zelf niet heel enthousiasmerend was. De service was erg verschillend. Achter de receptie zaten vriendelijke, servicegerichte mensen maar ook een vrouw die met haar ogen draaide als je haar iets vroeg. Ook voor de service bij het zwembad gold, dat men soms onvriendelijk overkwam, afhankelijk van de medewerker. Pas op bij het rodelen, mijn man is met mijn zoon gevallen en ze hebben flinke schaafwonden opgelopen.

Het meer was op loopafstand en was heerlijk voor de kinderen. We hebben een heel fijne week gehad, voor ons was 1 week wel genoeg.

• Activiteiten9

De appartementen van Landal zijn prima en erg ruim. We waren met 2 kids 12 & 16 j. Appartement met 2 slaapkamers, door slaapbank in ruime woonkamer is dit ook voor 6 personen geschikt. Netjes schoon. Helaas hadden we een klein balkon geschikt voor 4 personen, maar niet voor zes. Droogrek moesten we in de huiskamer zetten als we met 4-en op balkon zaten. Ons balkon had wel direct uitzicht op meer en haven. We hoefden maar een klein stukje te lopen naar het meer! Supermarkt Coop is ook maar paar minuten lopen.

Fietsen huren en rond het meer fietsen is leuk. Rodelbanen zijn vlakbij. Je kunt met skilift naar boomkroonpad. De meiden zijn met de glijbaan naar beneden geroetsjt. Dit ging super snel. Ze hadden wel een trainingsbroek en vest meegenomen, nadat we een reactie op zoover over schaafwonden hadden gelezen. Maar ze kregen een soort zak mee met uitleg hoe ze naar beneden moesten glijden, dus het is maar de vraag of de lange kleding nodig was geweest. Steps gehuurd op de top en naar beneden gestept. Zwembad was gratis van 10 tot 14.00u. Daarna moest je betalen. Je moest ook als je ging zwemmen in de gratis tijd eerst kaartjes betalen, maar je kreeg het geld terug bij Landalreceptie. Toen we bij het zwembad aankwamen was het vol!? Na even wachten mochten we toen er mensen weggingen toch binnen. Raar, want het was echt niet druk in het zwembad. Na tellen waren er 50 mensen in het zwembad. Gewoon chloorzwembad. (Niets gemerkt van zoutwater, zoals in een vorige reactie werd vermeld) Er is van alles te doen rondom Lipnomeer. Zie vorige reacties. Valt op dat er veel mensen met jonge kinderen zijn. Er is geen animatie voor de oudere jeugd, wel voor de kinderen tot 12 jaar.

Ga je net buiten Lipno eten, dan is het nog goedkoper. We zijn vlakbij het park gaan eten en ook één dorpje verder bij een pension. Het pension was nog goedkoper. Uiteten in Tsjechië is zo wie zo niet duur.

Let op, want je kunt in Lipno niet overal met bankcard betalen. Na het eten IN Lipno bleek dat we cash moesten betalen. Gelukkig zat er wel een pinautomaat in de buurt, maar is niet handig. We zijn ook naar het reuzengebergte geweest en daar kon je overal met bankcard betalen. Vreemd dat dit in Lipno niet zo was!

Mooie accommodatie in prachtige omgeving

Nico,
16-8-2017

Super mooie appartementen.

resort heeft ook een eigen zwembad en speeltuin. Allemaal perfect onderhouden.

In de nabije omgeving is er heel veel te doen. Bovendien is de prijs van eten en drinken nog altijd lager dan deze in Belgie

Mooie appartementen dichtbij het Lipnomeer

Maaike,
12-8-2017
  • Activiteiten9

Mooi opgezet appartementencomplex met ruime appartementen. Het appartement was goed schoon met een goed uitgeruste keuken en ruim balkon (4 stoelen en 2 ligbedden) op het zuiden. Privé-sauna in de badkamer. Zwembad is wat aan de kleine kant (zoutwater). Coop supermarkt ligt op 3 minuten lopen van het complex en heeft de dagelijkse boodschappen. Bij tweeweeks verblijf kun je eenmalig je set handdoeken/beddengoed gratis wisselen. Wasmachines/droger tegen betaling aanwezig.

Het Lipnomeer ligt aan de overkant van de straat en is te bereiken via het Landalpark (4 minuten lopen). Voldoende ruimte (gras) om te liggen (ook schaduwplekken). Denk aan waterschoentjes; veel stenen ! Prima meer om te zwemmen, met luchtbed te dobberen en met bootjes of waterfietsen te verkennen.

In de omgeving is heel veel te doen; Cesky Krumlov is een mooi stadje met kasteel en een paar leuke (kleinschalige) musea zoals waxmuseum en spiegellabyrinth. Verder kun je in Lipno fietsen huren om langs het meer te fietsen. Er zijn ook elektrische steps te huur. Andere opties: boomkroonpad met klimtoren (in hoogseizoen op dinsdagavond ook te beklimmen), grafietmijn, rodelen, Cesky Budovice met zwarte toren, downhill steps, adventure golf, dierentuin, kastelen en klimparcours.

Voldoende eetgelegenheden op loopafstand. Voor ongeveer 10,- pp heb je een hoofdmaaltijd. Vooral de pizza's bij HM waren lekker. Ook hebben we lekker gegeten bij het hotel direct achter het appartementencomplex.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Lipno Lake Resort in Lipno nad Vltavou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Lipno Lake Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.