Vakantiepark Chaty Holiday Lipno

• Onderkomen6
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6

aardige beheerder, die van alles voor je wil doen of uitlleggen.

• Ligging t.o.v. pistes10
  • Activiteiten10
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Activiteiten10

Gezellig Camping gevoel tussen de bomen in eenvoudige chalet met eigen douche en toilet. Ongedwongen. Kampvuur plaats. Gezellige saloon met terras en regelmatig live music.

Na een dagje lipno meer of een van de vele andere activiteiten kom je hier weer helemaal tot rust.

Met geweldige leuk team.

Superleuk, een aanrader

JW
12-6-2015
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Heerlijk ongedwongen verblijf, in leuke, goed ingerichte huisjes. 's Avonds veel plezier en goede muziek in de music saloon, waar de Nederlandse beheerder fantastisch zingt en speelt . Zijn Tsjechische vrouw spreekt ook heel goed Nederlands, plezierige bijkomstigheid.

De ligging van het park is prachtig, fraai uitzicht op het Lipnomeer. Veel te bezichtigen in de omgeving. Al met al voor herhaling vatbaar.

Bijzonder gezellig

Carpe diem
28-5-2015
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8

Wij hebben het hier erg gezellig gehad. Het draait op het park om de music saloon. Heerlijke atmosfeer, de beheerder verzorgt live muziek. Prima service! Hier kun je avonden heerlijk vertoeven voor een erg leuke prijs. Zeer de moeite waard!

prachtige locatie in lipno nad Vlatavou

bert molenaar
27-5-2015
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Wij troffen in Lipno een prachtig gelegen vakantiepark aan, met 40 chalets, waarvan de helft een nieuwe facelift gekregen hadden.

in de huisjes voldoende ruimte voor 4 personen, met een keukentje, een nieuwe douchecabine en een aparte toiletruimte. het geheel zag er sfeervol uit en alles werkte naar behoren.

Het centrale punt op het park is de saloon. prachtig opgeknapt en ingericht. ook was daar een podium voor live muziek. De beheerder speelt muziek en zingt. Niets was teveel voor het beheerdersechtpaar, dat er alles aan doet om het de gasten naar de zin te maken.

kortom een aanrader waarbij prijs en kwaliteit voor ons, zuinige Hollanders, goed in evenwicht is.

In onze bezoekperiode waren er op het park geen activiteiten. wel volop wintersport natuurlijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Chaty Holiday Lipno in Lipno nad Vltavou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Chaty Holiday Lipno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.