Aparthotel Admiral

Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag2°-2°
Aparthotel Admiral

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Admiral voor je op een rij gezet:

2 reviews over Aparthotel Admiral in het Nederlands

Lekker gegeten hier

Toon
19-5-2014

Wij hebben hetzelfde gedaan als Nicolle.

Wij zaten in Landal Marina Lipno en zijn hier een keer gaan eten.

Dat hadden we meer moeten doen, maar we waren hier pas op de laatste avond.

Gewoon echt lekker en niet duur. Ook het bier smaakte weer uit de kunst.

En ook wij hebben de morgen dat we weer moesten vertrekken hier ontbeten en ook dit was uitstekend.

Echt vanalles en nog wat.

Waren toch al van plan om eens terug te gaan naar het Lipno-meer (was goed bevallen) en dan wordt dit restaurant zeker weer aangedaan.

Over het hotel kan ik niet spreken.

En tijdens het wachten op het eten,konden de kinderen even een spelletje tafelvoetbal doen.

Geweldig eten.

Nicolle
26-10-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben tijdens ons verblijf in hotel Admiral gegeten. Het was voortreffelijk! heerlijke goed klaargemaakte gerechten. Prijs is heel goed te doen. Ook hebben wij een dag ontbijt geboekt omdat we naar huis vertrokken. Dit was ook heerlijk!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Admiral in Lipno nad Vltavou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Admiral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.